חדשה
בנות אני מממש מצטערת שלא העלתי פרק כל השבוע פשוט היה לי שבוע עמוס כמו שלרובכן היה ניסיתי לרשום פרק ארוך היום מקווה שהצלחתי ושאהבתן:)
תגובות וממשיכה:)

"שוב רצית לחזור אליי כי שם כבר קר לך.." פרק 23

חדשה 20/12/2013 2263 צפיות 10 תגובות
בנות אני מממש מצטערת שלא העלתי פרק כל השבוע פשוט היה לי שבוע עמוס כמו שלרובכן היה ניסיתי לרשום פרק ארוך היום מקווה שהצלחתי ושאהבתן:)
תגובות וממשיכה:)

יום ראשון ללימודים,בית ספר חדש,התחלה חדשה…
עברו יומיים מאז שעידן החליט לקחת הפסקה במשך כל היומיים הסתגרתי בחדר ולא יצאתי לא תקשרתי אם אף אחד בקושי אכלתי פשוט הייתי מנותקת מהעולם!
אבל זהו החלטתי שאני לא ישבר בגלל הבן זונה הזה ההפך אני יהיה עם חיוך על הפנים ויראה לו מה הוא הפסיד..
התעוררתי,עשיתי את אירגוני הבוקר שלי, שמתי מסקרה אודם ורוד בהיר סומק ואת השיער השארתי פזור ,לבשתי את זה-http://www.polyvore.com/school/set?id=99820475 בבית ספר הזה לא צריך חולצות עם סמל..
לקחתי את התיק שלי שמתי בפנים קלמר מחברת מטען לפאלפון ואודם, השפרצתי על עצמי בושם וירדתי למטה..
"בוקר טוב קופיף" אמרתי בחיוך לכריס ,הוא הסתכל אליי המום
"מאיפה המצב רוח הזה רק אתמול הסתגרת בחדר ולא יצאת" אמר עדיין מופתע כניראה הוא חשב שאני ימשיך להסתגר בחדר ולבכות אל עידן פחחח לא ממש לא!
"מה שהיה היה אני לא נתקעת בעבר" אמרתי מנסה להישמע בטוחה אבל בתכלס על מי אני עובדת אני הרי לא יכולה בילעדיו!
"אם את אומרת" אמר,טוב נו הוא לא מאמין שהתגברתי על עידן תכלס גם אני לא חחח
אכלתי ארוחת בוקר ויצאתי לבית הספר נסענו במכונית של כריס כי לו כבר יש רישיון ואני עדיין קטינה:(
כריס החנה את האוטו בחריקה גדולה גם כן זה והפוזות שלו חחח ,הסתכלתי עליו במבט המום
"מה את רוצה צריך להיכנס בסטייל" אמר בתמימות ואני פשוט צחקתי יצאתי מהאוטו וראיתי את מעיין היא גם היסתכלה אלי בשוק בידיוק כמו שכריס הסתכל אלי בבוקר..
"אהבהה שלייי" צעקה ורצה אלי לחבק אותי
"ואני כבר התלהבתי חשבתי את רצה ככה אלי" אמר כריס ושיחק את עצמו נעלב..
"אהוב שלי אתה הרי יודע שאני אוהבת אותך" אמרה והם התנשקו איזה שעה,תאמת לא היה לי סבלנות אליהם אז פשוט התחלתי להתקדם לבית הספר, כולם הסתכלו אלי כאילו אני עבם..
נכנסתי לבית הספר והלכתי למזכירות נכנסתי והייתה שם מישהי ניראת בת 40 ועוד אחת שניראת בסביבות ה35..
"כן חמודה את צריכה משהו?" שאלה זאת בת ה 40 כנראה היא המזכירה
"אני קים התלמידה החדשה" אמרתי והיא הסתכלה אלי והנהנה
"ברוכה הבאה קים את לומדת בכיתה יא'2 ,זאת מערכת השעות שלך" אמרה והגישה לי אותה תכלס לא לומדים פה הרבה.
"נעים מאוד קים אני המחנכת שלך גלית" אמרה זאתי בת ה35 וואלה ניראת נחמדה
"היי" חייכתי אליה "יש 20 דקות עד תחילת השיעור אז את רוצה אולי שנלך להכיר אחת את השניה?" שאלה באמת שהיא חמודה הלכנו דיברנו סיפרתי לה אלי היא סיפרה לי אליה ואז היה צלצול
"חמודה היה לי ממש נעים להכיר אותך אבל אני צריכה ללכת ללמד כיתה ואת צריכה ללכת לשיעור" אמרה וחייכה..
"דרך אגב אם מדברים על שיעורים אנחנו הולכות להיפגש הרבה" אמרה בחיוך תחמני
"למה?" שאלה מופתעת
"בואי נגיד שאני ילדה בעייתית" אמר וחייכתי
"עכשיו הכל ברור, בסדר לראות אותך אני תמיד ישמח" מילה שהיא נסיכה נתתי לה חיבוק והלכתי לכיתה שלי יא'2 , נכנסתי לכיתה בלי לדפוק וכל המבטים הופנו אליי,שמעתי מלאה שריקות מצד הבנים..
"מה ניראלך זה הבית שלך תדפקי בדלת לפני שאת נכנסת" צעקה אלי המורה מה ישלה זאתי רק הגעתי וכבר צועקת?!
"טוב מה שתגידי,אני קים התלמידה החדשה" אמרתי ופתאום היא ישר נירגע.
"אה ברוכה הבאה חמודה" ניסתה להישמע נחמדה,בינתיים סרקתי את הילדים בכיתה תאמת הופתעתי היו שם 7 בנות וכל השאר בנים
"את יכולה לשבת איפה שתירצי" אמרה אחרי ששמה לב שאני לא מיתיחסת אליה, הלכתי לסוף הכיתה והתיישבתי ליד ילדה..
"היי אני מאי" אמרה בחיוך "קים" עניתי גם מחייכת לפנינו ישבנו שני בנים שנראו ממש טוב
את שער השיעור העברתי בדיבורים עם מאי ועוד שני הבנים שישבנו לפנינו שקוראים להם שקד ועמית דרך אגב שקד ומאי ביחד, היה צלצול שניגמר שיעור אחד ומתחיל שיעור חדש..
"איזה שיעור יש עכשיו?" שאלתי
"עדיין היסטורה" ענתה לי מאי לאא אני ימות עוד שעה עם המכשפה הזאת!?!? טוב כנראה זה הזמן לעשות בלאגן כדי שתעיף אותי…
התחלתי לשיר לעצמי שירים ככה שכל הכיתה תשמע חלק זרמו איתי וחלק צחקו..
"קיםם אני מבקשת שתפסיקי את מפריע למהלך השיעור" צעקה עלי המורה היא מתעצבנת זה כבר טוב חחח עוד קצת ואני בחוץ..
המשכתי לשיר אפילו יותר חזק ולתופף אל השולחן.
"קים מה אמרתי לך ליפני רגע?" שאלה בצעקה
"להפסיק לשיר" אמרתי בתמימות והמשכתי בשלי
"קים דיי" צעקה אלי כוסאמאשלה מה נריאלה היא צועקת אלי?!
"ימטומטמת פעם אחרונה שאת צועקת אלי" אמרתי לה באיום, והינה הערסית שבתוכי יצאה חחח
"לא מספיק שאת מאחרת לשיעור, נכנסת בלי דפיקה בדלת שרה, בשיעור, מתופפת על השולחן, את גם מקללת אותי?!" שאל המומה
"כןן דרך אגב את לא צריכה להסמיק שאת מדברת איתי" אמרתי כששמית לב עד כמה היא אודמה חחח בואו נגיד שפה היא כבר ממש התעצבנה..
"צאי מהכיתה שלי עכשיו ועופי למחנכת שלך" צעקה השגתי את שלי:)
"בשימחה,כמה שטני פחות יראה אותך ככה אני ישן יותר טוב בלילה" אמרתי בחיוך מתגרה ויצאתי לכיתה יב'3 הכיתה שהמחנכת שלי מלמדת בה, מצאתי את הכיתה ונכנסתי לבפנים, ובידיוק כשניכנסתי גלית אמרה למישהו לצאת החוצה..
"כן קים מה את עושה פה?" שאלה מופתעת כשראתה אותי
"אמרתי לך שאת תיראי אותי הרבה" אמרתי לה בחיוך מתגאה..
"טוב אני יוצא" שמעתי מישהו אומר לגלית הרמתי את הראש וראיתי מישהו מושלם לא יותר מושלם מעידן אבל עדיין מושלם חחח והוא בחן אוית מכף רגל ועד ראש …
"תעשה מה שאתה רוצה" אמרה לו
"קים תישבי איפושהו ואל תפריעי" אמרה לי ברוגע
"לא אם היא פה אני נשאר" אמר החתיך לגלית והסתכל אלי ואני צחקתי
"אז תישאר רק בלי בלאגן" אמרה בחיוך
"מה קרה לך גלית בחייאת תפסיקי לעשות לי בושות ליד החדשה היא עוד תחשוב אני מופרע" אמר וכולם צחקו..


תגובות (10)

אוף עידן עילג מה הפסקה הוא רצה את הזוגיות הזאת והוא רוצה הפסקה בשביל לחזור לזונות איזה מטומטם שיחזרו

20/12/2013 07:42

יעהעהעאעאעאעעעעאאאההה אני דורשת המשך עכשיו!! (*^﹏^*)

20/12/2013 07:43

תמשיכיייייי

20/12/2013 07:44

הממשךךך ומידדד!!!!!!!

20/12/2013 07:50

איזה קטלנית קים חח תמשיכי!

20/12/2013 07:59

יא ^-^ לא יודעת למה בדיוק אבל אני אוהבת תחדש הזה :) תמשיכי היום ולא יודעת מה יש לכולן היום שהן רשמות פרקים מצחיקים קודם מורן עכשיו את פששש טוב כדי קצת לגוון אני ימשיך לראות מהיר ועצבני 6 D: תמשיכיייייייי

20/12/2013 08:09

ואני מסכימה עם smile =)

20/12/2013 08:11

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי

20/12/2013 09:06

תמשיכיייי

20/12/2013 11:14

תמשיכיייייייייייייייי

20/12/2013 11:18
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך