תמיד אהיה שלך.. (פרק 12)

maayanzz 12/09/2016 754 צפיות 3 תגובות

*אלירן*
אחרי יומים בלי שינה של טיסה מעצבנת וללכת למתחם של הרפואה בנויורק ללמוד איך לטפל באנשים זה לא קל בכלל.
הגעתי לדירה החדשה בנויורק סוף סוף לורן כבר הספיקה לעשות קניות לבית היא לבשה את השמלה הקצרה שלה אחח זה כל כך עושה לי את זה, ניגשתי אליה ותפסתי לה בשפתיים היא בלעה אותי עם הלשון שלה, הגענו למיטה נישקתי אותה בצוואר כמובן שהשארתי בה צמרמורת וחדרתי לתוכה.
נכנסנו להתקלח והיא לחשה באוזני עם הכל בסדר
שאלתי אותה שלמה שהכל לא יהיה בסדר?
״אתה מוזר מאז שהגענו לפה, משונה קצת בקטע טוב.״
אני תמיד הייתי ככה לא?
״לא יודעת אתה יותר מראה אהבה יותר מראה לי שאתה אוהב אותי מתייחס אלי, פעם היה הכל משעמם ורגיל שכבר לא התייחסת אלי והלכת לאחרת..״
לורן אני לא רוצה לדבר עלייה!מה שהיה היה.
״אתה עדיין אוהב אותה נכון לא משנה כמה זמן יעבור?״
אני לא לורן! תפסיקי להיות פרנואידית.
יש מין קטע כזה ללורן להרוס הכל, מי חושב על קים בכלל היא לא מענייינת אותי היא זאת שכתבה לי את המכתב עם כל הזיבולי מוח שהיא מאושרת בשבילי אז שתהנה בחיים שלה!.
הודעתי ללורן שאני יחזור בערב, באלי קצת להכיר את נויורק לראות דברים היה ממש מבול בחוץ, כמה חנויות יש פה מה זה כל רחוב חנויות זה מטורף.
נכנסתי לבר שקוראים לו המייסד איזה שמות יש לברים ביימינו והתחלתי לצחוק לעצמי כמו מפגר, נכנסתי והזמנתי שט ועוד שט ואחרי עוד כוס של וודקה הייתי חייב את זה לעצמי קצת לתפוס ראש, הייתי כבר מסטול מת ואני לא יודע אבל אני חושב שראיתי שהשעה ארבע כבר לפנות בוקר!!
מהר לקחתי מונית הביתה חיכיתי כבר להגיע הביתה לא רציתי שלורן תדאג או משהו.
נכנסתי הביתה ואני רואה את לורן על הרצפה איפה שהמדרגות מחוסת הכרה!!
לורן לורן קומייי ואני צועק היא לא קמה מהר הזמנתי אמבולנס שייקח אותנו לבית חולים הכי קרוב שיש.
הגענו לשם לקחו אותה באלונקה אמרתי להם יותר נכון צעקתי להם שהיא בהריון.
הייתי מסטול אני לא יודע אפילו מה מילמלתי הייתי מתוסכל כי אם הייתי נישאר בבית זה לא היה קורה בכלל.
היא התעוררה בבהלה
״מה מה קרה אלירן מה קרה איפה אניי״
היא התחילה להילחץ להיכנס לפאניקה הסברתי לה שהיא בבית חולים ואין לה מה לדאוג אמרתי לה שהיא נפלה מהמדרגות, היא ישר התחילה להגיד מה עם הילד, הרופא אמר שעושים עכשיו בדיקת אולטרסאונד ושהיא צריכה להיות רגועה.
החזקתי לה ביד וישבתי לידה נשקתי לה במצח והתחלתי להגיד לה דברים שירגיעו אותה בעוד שאני גם נלחץ בטירוף אבל הראתי ביטחון ורוגע.
עד שהרופא בא ללורן ואמר שהוא מצטער אבל הילד מת בתוכה .
אני לא זוכר מה בדיוק קרה ראיתי שחור.

פקחתי את עייני לאט לאט ראיתי רופאה היא אמרה לי להירגע לשבת עוד כמה דקות ושהתעלפתי, אני ניזכר איך הרופא אמר ללורן שהילד מת, התחלתי לצעוק על הרופאה! איפה אישתי בעוד שאני מאויש וחסר אונים, היא אמרה לי שהיא הלכה הביתה!
התחלתי לצעוק עלייה איזה מין בית חולים זה מה הלכה הביתה???? הודעתם לה שפאקינג הילד שלה מת בתוכהה!!!
בא לי פשוט להרוג מישהו הילד שלי מת!!! התחלתי להעיף שם דברים נכנסתי פשוט לאיזה חדר התחלתי לבכות את הנשמה שלי, הילד שלי הילד שלי מת עוד לפני שהוא נולד בכלל,לא נתתי לו אפילו שם!!
יצאתי מהחדר הרבצתי לרופא שם כמו מטורף איפה אשתייי איך שיחררת אותה והילד שלי הילד שלי מת.
או שאתה שקרן הוא לא מת איך אתה אומר לנו דבר כזה אה!! אתה שקרן אני יילך לעוד בתי חולים אתם זבל!
יצאתי מהבית חולים כמו מטורף מנסה למצוא את עצמי בעוד שאני מתנדנד הלכתי באפיסת כוחות עד הבית שלנו, נכנסתי הביתה ולורן לא היית יצאתי פשוט לרחובות כמו משוגע והתחלתי לחפש אותה ,נויורוק ענקית מה אני חושב שאני עושה הודיעו לה הילד שלה מת ואני אפילו לא יודע איפה היא אם קרה לה משהו אני מת מפחד.
אחרי שעות של חיפושים מהבוקר אני מחפש אותה מאז ההודעה הנוראית כבר שמונה בערב, התקשרתי למשטרה בנויורק אפילו בקושי הצלחתי לדבר באנגלית מרוב לחץ ויאוש, הם התחילו בנתיים בחיפושים ואמרו לי להישאר בבית, נכנסתי הביתה וכל מה שאני חושב עליו זה על לורן והילד לורן והילד ואני מריץ את זה בעוד שאני יושב בספה מסריח עם הבגדים.


תגובות (3)

מחכה להמשךךךךךךך!!!!!!!!!!1

12/09/2016 12:42

מסכן אלירן מה שהוא עובר!!
דחוף המשך!

12/09/2016 13:59

המשךך דחוףף

12/09/2016 15:37
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך