תתמודד עם מה שבחרת- סיפור חדש

29/07/2017 607 צפיות 2 תגובות

לפני הכל חשוב לי להגיד שאשמח מאוד לתגובות ממחברים שיתנו ביקורות.

תתמודד עם מה שבחרת-
מחר מתקיים לו יום הולדתי ה-20. היום הארור בו אהיה שייכת לאדון בשבילו נולדתי, שבשבילו לימדו אותי כל מה שאני יודעת ושבשבילו אני נראת כמו שאני נראת.
עכשיו אספר לכם מה הוא שמי, מי אני ואיך אני נראת…
שמי הוא אליזבת וולפסון אני גרה בבריטניה, לונדון.
אני לא גבוהה ולא נמוכה אני באמצע, ישלי שיער שחור פחם ופוני בובה שמסתיר חלק מעיניי הכחולות כקרח, אני מחוטבת ותמיד מטופחת כי ככה האדון ביקש, אני באה ממשפחה עשירה שרוצה לחתן אותי עם גבר שיותר עשיר מהמשפחה שלי בשביל שיתן להם כסף.
אבא שלי לא בחיים, אני חיה עם אימי בבית ואני בת יחידה, לא למדתי בבית ספר כמו שאר בני הנוער, אלא האדון שלח לי מורה פרטית הביתה לכל המקצועות שלימדה אותי את כל החומרים הדרושים, אפשר לומר שבחיים לא יצאתי מהבית, לא הסתובבתי בקניונים ועשיתי שופינג מטורף עם חברות שאגב אין לי ובנוסף בחיים לא יצאתי למועדונים ואף פעם לא חוויתי אהבה או שיברון לב כמו כל הנערות שהייתי בגילן. לצערי מהיום שבו נולדתי אימי קיבלה הוראות מהאדון שאין לי מושג מי הוא!אני רק יודעת שמחר אני אהיה שלו ובעוד שבוע אתחתן איתו ולפי מה שאני מבינה שהוא בן אדם יהיר, מעצבן ואגואיסט! שמקבל כל מה שהוא רוצה! זאת ממש חוצפה "למכור" ילדה שעדיין לא נולדה, לשדך אותה לבן של מיליונר שבזמן שהייתה כלואה בבית הוא נהנה מחייו ונהפך משום מה לאדון ועוד לאדון הזה יש הוראות בגללו לא חוויתי כלום בחיי זה פשוט מעצבן וחסר רגש אני חושבת על זה ומבינה שאני בעצם שונאת את האדון הזה זה פשוט לא ראלי! כל ה-20 שנים בחיי הוקדשו למלא את הוראות האדון ולהפוך אותי לאשה שכביכול הוא רוצה, למזלי הרב אני מוצאת נחמה בספרים שאכן הוסכמו להקנות בידי האדון ולצפות שאולי חיי יראו כמו של אותן נשים שחוות את ההרגשות שלא חוויתי בחיים


תגובות (2)

יפה תמשיכי

30/07/2017 00:55

תקשיבי הסיפור נשמע באמת מעניין, אבל בבקשה תנסי להימנע ממלא סימני קראיה ובמילים שהן נמוכות מידי כי זה הורס את החוויה של הקריאה, אני באמת מצפה לסיפור (:

30/07/2017 02:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך