BVB123
אז ככה,אני יודעת שזה ממש מהיר,אבל באמת שזה תקוע ברמות! אז אני "מיהרתי" את העלילה,כדי שזה יתחיל להיות יותר מעניין,באמת סליחה אם העלילה יותר מידי מהירה בשבילכן!

Be Mine – 3

BVB123 23/10/2014 564 צפיות תגובה אחת
אז ככה,אני יודעת שזה ממש מהיר,אבל באמת שזה תקוע ברמות! אז אני "מיהרתי" את העלילה,כדי שזה יתחיל להיות יותר מעניין,באמת סליחה אם העלילה יותר מידי מהירה בשבילכן!

קמתי בבוקר והתאגרנתי לבית הספר, שמתי חולצה בצבע כחול,ג'ינס שחור ואולסטאר נמוכות בצבע לבן.
ירדתי במדרגות ואכלתי את ארוחת הבוקר שלו,גל לא היה בחדר אז כנראה שהוא כבר יצא.
לקחתי את האוכל שלי לבית הספר ויצאתי לכיוון בית הספר.
בדרך פגשתי את גאיה.
"בוקר טוב" אמרתי לה והיא החזריה לי בוקר טוב בחיוך.
"רוצה נעשה משהו היום בערב?" היא שאלה
"מתאים!" עניתי לה.
החלטנו שנצא ביחד למסיבת תחילת שנה שיש לנו בבית הספר,אני באמת צריכה להיפתח,חוץ מזה,אולי יהיה משהו מעניין?!

הגענו לשער בית הספר,ונכנסו,והצלצול נשמע ברקע.
תמיד אנחנו מגיעות בצלצול! זה כזה מעצבן,אני צריכה לקום מוקדם יותר.
נכנסנו לכיתה,וישבתי בשולחן ליד גאיה.

"איכס! אני שונאת שיעור מתמטיקה!!" גאיה אמרה כשיצאנו מהכיתה,
"גם אני,זה משעמם,אני לא חושבת שחזקות ומשוואות זה מה שיעזור לי בחיים!" אמרתי וגיחכתי.
"מה יש לנו בשעה הבאה?" שאלתי ומאיה ענתה "הסטוריה"
יופי נו,זה מה שחסר לי.
הלכנו ביחד לקיוסק בית הספר,וראיתי את גל וגיא קונים משהו,אז ניצלתי את זה ובקישתי מגל שיקנה לי מסטיק,וגיא יצא מגדוד הילדים הבהמתיים שקנו לעצמם אוכל וניגש אליי.
"היי" הוא אמר וחייך.
"היי" עניתי ביובש.
"אפשר אותך לשניה בצד?" הוא שאל,והנהנתי לחיוב.
הלכנו לצד,והוא התחיל לדבר.
"תראי,אני יודע שאת לא תסלחי לי על זה אבל את חשובה לי,אני לא יודע מה חשבתי לעצמי באותו רגע,אני אהבתי אותך כל כך ומי יודע אם אני יאהב אותך שוב גם עכשיו,אני צריך את היחס שלך ואני צריך שתהיה איתי! בבקשה!!" הוא אמר.
אם אני אסלח לו,אני יסבול עוד יותר,כי אני עדיין אוהבת אותו,הרגשות שלי אליו לא עברו!
אבל מצד שני אם אני לא אסלח לו,אני לא יוכל לדבר איתו בחיים וזה סתם מקשה עליי!
"בסדר,אמרתי לך כבר שאני סולחת" אמרתי לו בחיוף,לא מזוייף הפעם!
הוא חייך אליי.
"התגעגעתי לחיוך שלך" הוא אמר וציחקקתי.
"וגם לצחוק שלך" הוא אמר ונתן לי חיבוק.
טוב,רגע מביך…
"אני חייב לעשות משהו שרציתי לעשות,תקשיבי זה יושב לי על הלב כבר הרבה זמן.."
הוא אמר.
"מה זה?" שאלתי,והוא נישק אותי,התגעגעתי לשפתיים האלו שלו,והתגעגעתי לנשיקות איתו,אבל אסור לי להתאהב בו שוב!
מי יודע מתי תהיה הפעם הבאה שהוא יבגוד בי,אני לא יכולה לגרום לעצמי להתאהב בבן אדם שוב ושוב ושוב כי אני נפגעת שוב ושוב ושוב!!
"אני אוהב אותך" הוא אמר.

הכל
קורה
כל
כך
מהר
!


תגובות (1)

תמשיכי הסיפור שלך מעניין מאוד :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

23/10/2014 20:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך