MUSIC❤️
אוקיי קודם כל, מי שבדרום, אני מקווה שזה יעבור מהר, אני מהמרכז - כפר סבא מי שמכירה. היה לנו ביום שלישי אזעקה ראשונה בחיים שלי, בכיתי כמו מטורפת, רעדתי כל כך, פחדתי כל כך. אז אני לא יודעת איך יכולתי להתמודד עם זה שכל יום יהיה אזעקה בכל שעה בערך. אז ניב יציל אותנו אמן (דמיינו אייקון צוחק זה לא נותן לי לעשות) כעיקרון ניב זה דמות אמיתית, הייתי בחורשת טל ודיברתי איתו וממש נדלקתי עליו, הוא היה חתיך רצח, אז לקחתי אותו כתור דמות, בעצם הרעיון לסיפור הזה עלה לי בלילה של היום שדיברתי איתו. ניב האמיתי משרת בגיבעתי(או גיבעוני אני לא ממש זוכרת את השם של זה, אגב, מי שיודעת מה עושים בגיבעתי שתגיד לי, אני ממש רוצה לדעת) אני מקווה שיעבור הטילים מהר ואתן תאהבו את הפרק הזה כי אני לא, שבת שלום, אוהבת אותכן ❤️

Give me love – 2/4 ❤️

MUSIC❤️ 11/07/2014 1824 צפיות 5 תגובות
אוקיי קודם כל, מי שבדרום, אני מקווה שזה יעבור מהר, אני מהמרכז - כפר סבא מי שמכירה. היה לנו ביום שלישי אזעקה ראשונה בחיים שלי, בכיתי כמו מטורפת, רעדתי כל כך, פחדתי כל כך. אז אני לא יודעת איך יכולתי להתמודד עם זה שכל יום יהיה אזעקה בכל שעה בערך. אז ניב יציל אותנו אמן (דמיינו אייקון צוחק זה לא נותן לי לעשות) כעיקרון ניב זה דמות אמיתית, הייתי בחורשת טל ודיברתי איתו וממש נדלקתי עליו, הוא היה חתיך רצח, אז לקחתי אותו כתור דמות, בעצם הרעיון לסיפור הזה עלה לי בלילה של היום שדיברתי איתו. ניב האמיתי משרת בגיבעתי(או גיבעוני אני לא ממש זוכרת את השם של זה, אגב, מי שיודעת מה עושים בגיבעתי שתגיד לי, אני ממש רוצה לדעת) אני מקווה שיעבור הטילים מהר ואתן תאהבו את הפרק הזה כי אני לא, שבת שלום, אוהבת אותכן ❤️

– פרק 2 –

״ניב, אנחנו נוסעים איתם באוטו או שאתה נוסע באוטו שלך?״ שאלתי כשדחסתי עוד בגדים של ניב למזוודה שלו, העצלן לא אירגן מזוודה ונוסעים היום בצהריים.
״באוטו שלי, ואחד מהאחים שלי יצטרף אלינו כי אין להם מקום לכל המזוודות.״ אמר ואני הנהנתי.
״אני עדיין לא יודעת למה אני אורזת לך,״ מילמלתי כשסידרתי את הבגדים ביפנים.
״כי את אוהבת אותי,״ אמר בפשטות כשנעמד ליידי.
״ניב תביא לי יד,״ ביקשתי בתמימות, הוא הושיט לי את ידו ומשכתי אותו ללמטה.
״ככה יותר טוב,״ אמרתי בחיוך.
״אני עדיין יכול לקום,״ אמר בחיוך מתחכם.
״עכשיו לא,״ אמרתי מחייכת כשהתיישבתי עליו.

סיימנו לארגן את המזוודה שלו ביחד, נזרקים על המיטה בעייפות כשסיימנו.
בסוף הצבא שיחרר את ניב, בגלל החטופים השאירו אותם עוד על ימי חופש ובסוף נתנו לחלקם להישתחרר לשבוע.
״יאללה בואי, הם מכינים אוכל עכשיו ואז יוצאים, ואני רעב מת,״ אמר, מושיט לי את ידו כשקם.
נעמדתי על המיטה בעזרת ידו של ניב, עומדת מולו. הוא הרים את ראשו אליי, התכופפתי אליו כשהצמדתי את מיצחו אליי.
״אני אוהב אותך,״ לחש ואני חייכתי כשנישקתי אותו.
״גם אני אותך,״ אמרתי כשנכנסתי לחיבוק שהציע לי לאחר שהתנשקנו.
״איפה המזוודה שלי?״ שאלתי כשהתנתקתי מהחיבוק האוהב שחלקנו וכבר ירדתי מהמיטה.
״הכנסתי לך אותה לאוטו,״ אמר.
״תודה,״ השבתי.
״תביאי את הארנק שלי והמטען והאייפון אני אקח את המזוודה והצידנית,״ אמר ואני הנהנתי, לוקחת את ארנק הטלפון והמטען של ניב ויצאתי מהדירה, ירדתי במעלית לכיוון האוטו שלו והכנסתי את הדברים.
״תישארי כאן אני אלך לבדוק שלא שכחנו כלום כאן,״ אמר ואני המהמתי כהסכמה.
״היי, מה את עושה כאן?״ שאל אחד מהבנים בכיתה שלי כעשבר לידי.
״היי דן, והחבר שלי גר כאן למען האמת,״ אמרתי בהפתעה, מוזר לראות אותו כאן.
״אני מניח שאתם בדרך לניסעה כל שהי, לאיפה אתם?״ שאל.
״אנחנו נוסעים לאילת עם המשפחה שלו,״ אמרתי.
״טוב אני דיי ממהר, אז תהני, וביי אהובה,״ אמר בחיוך כשנתן לי חיבוק קטן והלך.
הוא תמיד היה מהילדים הנחמדים שנחמד לדבר איתם.
״מי זה היה?״ שאל ניב כשנכנס לאוטו.
״אחד מהילדים בכיתה שלי,״ אמרתי.
״ומה הוא רצה ממך?״ שאל כשהחל לסוע.
״להגיד שלום,״ אמרתי.
״אני לא דואג כי הוא נראה כמו גיי אז את מוזמנת לבלות איתו כמה שאת רוצה,״ אמר.
״וממתי אני שואלת אותך עם מי מותר לי לבלות ועם מי לא?״ שאלתי.
״לאור העובדה שאנחנו יוצאים יותר משנה, ואני דואג לך יותר מלעצמי אז כן, את שואלת אותי עם מי מותר לך לבלות ועם מי לא,״ אמר.
״זה חמוד, אבל אני לא ממש שואלת אותך,״ אמרתי בציחקוק קטן.
״תאמיני לי שאת כן, ואת אפילו לא מודעת לזה,״ אמר.
״מה זאת אומרת?״ שאלתי בבילבול.
״זוכרת שהיה איזה ערס שתמיד היה נדבק לך לצורה? יש לי חברים בבית ספר שלך שמודעים לי מה קורה לך בבית ספר, ואני דיי הזהרתי את הבחור,״ אמר בקלילות כשחנה.
״מה זאת אומרת הזהרת?״ שאלתי במעט כעס.
״את לא רואה שהוא לא מתקרב אלייך יותר?״ שאל.
״ניב! אתה הרבצת לו???!״ שאלתי המומה בכעס.
״אולי,״ אמר בהתכחשות.
״אני לא מאמינה עלייך! בגללך הוא כבר לא מדבר איתי יותר! אתה פאקינג לא אמיתי!״ צעקתי בכעס כשירדתי מהאוטו, אין לו שום זכות להרביץ לחברים שלי!
סימסתי לאימא שלי טיפה כשהייתי מחוץ לבית של ההורים של ניב.
ניב עדיין לא נכנס, הוא רק עומד ומסתכל עליי.
בסופו של דבר הוא פתח את דלת הבית והסתכל עליי לפני שדיבר.
״עצבן, את רוצה להיכנס?״ שאל.
סגרתי את הטלפון ונכנסתי אחריו, למה הוא סיפר לי את זה? לפתוח את הנסיעה הזאת בעצבים? אני לפעמים לא מבינה אותו.
״בואו לאכול!״ קראה אימו של ניב מהמטבח כשהם כולם ישבו שולחן ואכלו.
״מה להביא לך לאכול?״ שאל אותי ניב.
״אולי תרביץ גם לאוכל כי אני ליידו?״ שאלתי בעצבים כשהתיישבתי בין עומר לספיר.
״נועה את שטותית, עשיתי את זה בשבילך,״ אמר בעצבים מאחוריי.
״אתה באמת רוצה לפתוח את זה כאן?״ שאלתי בכעס כשהסתובבתי אליו.
״לא, אבל-״
״זה לא אבל ניב, זה ממש לא אבל,״ אמרתי בכעס כשהסתובבתי חזרה.
השקט שרר במקום לפתע כשכולם אכלו בשקט.
״נועה קחי מתוקה,״ אמרה אימו של ניב כשהושיטה לי צלחת.
״תודה סיגל,״ אמרתי בשקט.
ניב תמיד היה טיפוס קנאי, הוא היה מתעצבן מכלום אך בעיות העצבים שלו עברו מעט עם הזמן, אבל לא חשבתי שהרמות קינאה שלו יכולות להגיע לזה שהוא מרביץ לאחד מהחברים שלי.
סיימנו לאכול כולם, פינינו את הצלחות ואני הצעתי לסיגל שאשטוף כלים.
אני שטפתי והיא ניגבה, ועמית החזיר הכל.
הרגשתי קירבת חום מאחוריי ונשימות חמות באוזן.
״אני מצטער,״ לחש לאוזני ניב כשנתן שם נשיקה קטנה.
״אני לא מקבלת את הסליחה שלך ניב, ממש לא,״ אמרתי בכעס.
״ורק שתידעי אני אוהב אותך,״ לחש לאוזן השניה שלי כשנשק גם לה.
״ואני מקנא רק לך כי אני אוהב רק אותך,״ לחש שוב לאוזן הראשונה.
״אני גם אוהבת אותך אבל ממש הגזמת,״ אמרתי כשהבטתי בו כשהסתובבתי.
״ובינתיים תשתוק כי אתה מעצבן אותי עוד יותר,״ אמרתי, הוא לפתע רכן אליי ונתן לי נשיקה קטנה לפני שהלך מהאזור.
״מה הוא עשה הפעם?״ שאלה סיגל כשחזרתי לשטיפת הכלים.
״את לא רוצה לדעת, באמת שלא,״ אמרתי מטלטלת את ראשי.
״הוא יכול להיות מטומטם כל כך לפעמים ואני אפילו לא מבינה איך זה הוא בכלל,״ אמרתי והיא הנהנה.
״אפשר לצאת,״ אמרה סיגל כשסיימנו.
״מי נוסע איתי ועם נועה?״ שאל ניב.
״אני,״ אמרה ספיר.
״יאללה בואו, יוצאים,״ אמר ניב כשהושיט לי את ידו ואני סירבתי והמשכתי ללכת ליד ספיר.
״סתום,״ אמרתי בהזהרה כשהוא בא לדבר.
״בחורה מרסנת אותך ניב, נועה את האישה האידיאלית שלו לחיים,״ קבעה כשצחקה על ניב.
״זה לא ניקרא שריסנתי אותו, הוא פשוט מודע לזה שהוא צריך לסתום כי הוא אדיוט,״ אמרתי בפשטות.
״אהבתי,״ אמרה מצחקקת ונכנסנו לתוך האוטו.
״עשיתי את זה כי הוא פאקינג רצה רק לזיין אותך, ואני יודע את זה טוב מאוד כי שמעתי הקלטה,״ אמר נאנח.
״מה..?״ גימגמתי במעט.
״קחי את הטלפון וכנסי לשיחות עם איתי, תיראי במדיה מה הוא שלח לי,״ אמר כשהושיט לי את הטלפון שלו, עשיתי את הסיסמה ונכנסתי לווצאפ, השיחות עם איתי, נכנסתי למידה ומצאתי הקלטה.

״נתי,״ אמר איתי, זה היה שיחת טלפון.
״אה אחי,״ אמר נתי – ה'ערס' שניב הרביץ לו.
״מה שמעתי נדלקת על נועה מיא׳,״ אמר איתי.
״נדלקתי?״ שאל מגחח, ״שמע היא כוסית רצח, אני מת לזיין אותה, גם ככה שנה הבאה אני עוזב, לא יראה אותה שוב, סטוץ׳ שאני חולם עליו לסקס כבר הרבה זמן, לא דלוק, אבל זאתי קשה כמו אבן, צריך להתחבר אליה יפה ואז,״ אמר.
מה.?
״יש לה חבר בצבא, אל תעסק איתו,״ אמר איתי.
״לא מתעסק איתו בכלל, מתעסק עם חברה שלו,״ אמר בפשטות.
הפסקתי את ההקטלה, לא רציתי לשמוע כבר. הכל היה הצגות? הוא פשוט חרא של בן אדם.
״תודה,״ אמרתי בשקט כשחיבקתי אותו.
״את רואה שאני רק מגן עלייך? כל דבר קטן שקורה לך, שמציק לך אני יודע, ועם משהו מהדברים האלה מפריעים לך אני מטפל בהם בלי שאת יודעת אפילו,״ אמר.
״תודה בייב, אני מצטערת על הכל,״ אמרתי כשנתתי לו נשיקה ארוכה.
״עכשיו יוצאים באנרגיה טובה,״ אמר כששם את אצבעותיו על לחיי וגרם לי לחייך כשמתח את עורי לחיוך.
״מאוהב בך מכוערת,״ צחק ואני נתתי לו מכה בבטן.
״דביקייייםםםםםם,״ צעקה ספיר מאחורה.
״שכחתי שאת כאן,״ אמר ניב בבהלה.
״סע כברררררררר,״ צעקה ספיר צוחקת.
״ספירוש מה קורה?״ שאלתי אותה.
״מה קורה אממ חיים כעיקרון לא משהו מיוחד,״ אמרה.
״שמעת מה קרה למורה שולה?״ שאלתי, ספיר ועומר איתי באותו בית ספר, הם כיתה י׳ ואני יא׳, אני בקשר דיי טוב איתם.
״יאו כן, עם כמה שאני שונאת אותה אני מרחמת עליה כל כך,״ אמרה.
״מה קרה לה?״ שאל ניב.
״אחד התלמידים טרק עליה את הדלת, נישבר לה האף והמשקפיים, והיא התעלפה, מסכנה,״ אמרה ספיר.
״אווץ׳ ״ אמר ניב.
״ניב תעצור כאן בתחנת דלק,״ ביקשתי.
הוא חנה לי ואני לקחתי את הארנק שלי, ״ספיר מה להביא לך?״ שאלתי.
״אני לא רוצה שתיתי בבית, תודה,״ אמרה.
״בטוח?״ שאלתי והיא הנהנה.
״אותי את לא שואלת?״ אמר ניב בחיוך ציני.
״אני כבר יודעת מה אתה רוצה אין טעם לשאול,״ אמרתי והוא גילגל עיניים בחיוך לפני שהלכתי.
קיבלתי את מה שהזמנתי ושילמתי לפני שיצאתי מהחנות לעבר האוטו של ניב.
״קח בייב,״ אמרתי לו כשוהושטתי לו קפה וקוראסון שוקולד גדול.
״ספיר קחי, אין אחד שלא מתנגד לקוראסון שוקולד,״ אמרתי לה בגיחוך מצחקק.
״תודה,״ אמרה בחיוך, חגרתי את עצמי וניב המשיך לנסוע.
את רוב הנסיעה העברנו בדיבורים ועצרנו לא מעט פעמים לקנית אוכל או הפסקת שרותים.
ספיר נרדמה באיזה שלב ואני השתדלתי להישאר ערה כדי שלניב לא יהיה משעמם.
״תגיד מה עם החבר הזה שלך שהלך לכלא?״ שאלתי.
״יש לו עוד כמה חודשים טובים שם,״ הימהם.
״הכלא באילת אתה רוצה ללכת לבקר אותו?״ שאלתי.
״אני חושב שכן, אבל את באה איתי?״ שאל.
״כן בטח, מה אני יעשה עם המשפחה שלך לבד, זה יהיה מביך,״ אמרתי.
״לא זה לא, הם כבר מכירים אותך טוב מאוד וגם את אותם, אין לך ממה להיות מובכת מהם,״ אמר.
״יש לי ממה להיות מובכת מהם, אין לי ממש נושאי דיבור איתם חוץ מעלייך,״ אמרתי.
״ועם חברות שלך הנושא דיבור שלכם זה לא עליי?״ שאל בחיוך מטופש ואני צחקתי.
״אנחנו מדברות עלייך לפעמים, לא תמיד, הם אומרות שאתה ממש חתיך,״ אמרתי צוחקת.
״זה ממש מצחיק השיחות איתם הם איך שהוא תמיד יודעות מתי שכבנו ומתי לא,״ אמרתי צוחקת.
״בטח שאפשר לזהות, את באה בעשר יום אחריי,״ אמר.
״כעיקרון אתה אשם בזה, אתה חסר לי כל כך שאתה בצבא ואז שאני רואה אותך הדבר היחיד שעולה לי בראש זה להיות איתך כל הזמן וכשאנחנו הרבה זמן ביחד זה מוביל לסקס,״ אמרתי.
״אני פצצת סקס ובגלל זה אנחנו שוכבים כל פעם כשאנחנו ביחד,״ אמר בהשתחצנות.
״אתה סתם מכוער שב בשקט,״ אמרתי צוחקת.
״אגב סקס, יש מצב שהבאת לכאן קונודומים?״ שאל.
״לא ממתי אני מחזיקה אצלי את הקונודמים שלך?״ שאלתי.
הוא עשה מבט כזה של אופס, אלוהים הוא כזה דביל אני לא מאמינה.
״ניב אני ירצח לך את הצורה, אין שום סיכוי שאנחנו שוכבים כאן,״ אמרתי, מטלטלת את ראשי.
״מקסימום נלך לקנות, לא כזה ביג דיל,״ אמר.
״לא כזה ביג דיל? אתה הולך לקנות לא אני, עם מישהו מהמשפחה שלך יראה את זה אני יהרוג אותך מבטיחה לך,״ אמרתי.
״כאילו שהם לא יודעים שאנחנו שוכבים, הם רואים את ההיקי שאת עושה לי כל פעם, לך יש שיער להסתיר את זה, לי לא,״ אמר.
״אני ישתדל לעשות לך חלשים יותר ואז הם ירדו מהר יותר,״ אמרתי כשנשקתי ללחיו.
וככה המשיכה לה הנסיעה, משעממת וחסרת נושא עיקרי.

הגענו למלון לפני שעתיים, עכשיו שבע בערב. אני וניב בחדר ביחד עם טלי אלון ועומר. הילדה הקטנה של טלי ואלון לא באה, היא אצל ההורים של אלון כי היא חולה והם לא רצו להביא אותה לכאן חולה.
״יש מישהו במקלחת?״ שאל ניב את אלון.
״טלי הרגע יצאה,״ אמר וניב הנהן.
״בואי,״ אמר לי ניב כשהושיט לי את ידו.
״אני מביאה בגדים ובאה, כנס בינתיים,״ אמרתי והוא הניד בראשו לשלילה וחיכה עד שסיימתי להביא את כל הדברים שלי.
הלכנו ביחד למקלחת.
״אני ממש מצטערת על היום,״ אמרתי כשהורדתי את הבגדים.
״זה בסדר, לא ידעת,״ אמר כשגם הוא התפשט.
״זה למען האמת ממש כאב לשמוע את זה, מישהו שהיית איתו יחסית הרבה ואז הוא סתם רוצה ממך משהו, זה הניצול הכי גרוע שרצו לנצל אותי,״ אמרתי בעצב.
״בינתיים אני זה שמזיין אותך ולא הוא, אז הכל בסדר,״ אמר מצחקק.
״אדיוט,״ אמרתי מצחקקת כשנכנסנו למקלחת.
״אבל לפחות אתה לא עוזב אותי אחריי הסקס,״ אמרתי בחיוך קטן, כואב להגיד את זה, אני חושבת על הבנות שזה כן קורה להם, זה מכאיב.
״גם בלי הסקס אני אף פעם לא יעזוב אותך,״ אמר כשנשק לראשי.
״תקשיבי, אביאל בזמן האחרון לא טוב לי איתו בדירה, וחסכתי מספיק לאחת משלי, ואני לא מתכוון לעבור לבד, מה דעתך לעבור איתי?״ שאל.
״אין סיכוי ניב, שום סיכוי, לפחות עד שאתה לא עוזב את הצבא,״ אמרתי מנידה בראשי לשלילה.
״ברור שאחרי הצבא אני לא חשבתי אפילו שכשאני בצבא, זה אומר שאת תישארי תמיד לבד בבית, ויש עוד ארבע חודשים עד שאני משתחרר, זה לא הרבה, ויש לי כבר עבודה מסודרת מחבר, ואני אכנס לאוניברסיטה, הכל מסודר,״ אמר.
״אני לא יודעת ניב זה ענקי בישבילי, אני עדין קטנה כאילו אתה אומר שאתה כבר עוד מעט מסיים צבא ואני עדיין לא סיימתי תיכון, יש לי עוד שנה שלמה. וגם, אני לא מוכנה לתת לך לשלם הכל, אני צריכה לשלם חצי, זה לא פייר מצדך, ואני לא יודעת, יש לי המון לחשוב על זה,״ אמרתי, אני לא יכולה לעבור איתו. אין שום סיכוי, אין לי את הכסף לזה בכלל, ואנחנו קצת זמן ביחד, שנה זה לא הרבה.
״זה בסדר, אני לא רוצה ללחוץ עליך, אבל אני חושב שזה יהיה כיף לעבור ביחד,״ אמר בחיוך קטן כשחפף את שיערי.
״יהיה הרבה סקס,״ אמרתי צוחקת.
״המון,״ אמר צוחק.
דפיקות נשמעו בדלת המקלחת.
״הא??״ קרא ניב.
״ניב איפה נועה??״ שאל עומר.
״היא כאן איתי,״ אמר.
״איכס מגעילים אתם מתקלחים ביחד? קיצר סיימו מהר אני צריך גם להיכנס היום,״ אמר.
״בסדר,״ אמר ניב.
״יש לך תחת כזה חמוד,״ אמרתי צוחקת.
״תמיד אמרתי את זה,״ אמר בחיוך צוחק.

סיימנו את ארוחת הערב והחלטנו לפתוח את הג׳קוזי בחדר.
״ניב!״ קראתי.
״הוא ירד לקנות סיגריות,״ צעקה טלי בחזרה.
״שיט,״ סיננתי.
״מה קרה?״ שאלה.
״יש מצב את קושרת לי?״ שאלתי במבוכה.
״כן ברור,״ אמרה.
״זהו,״ אמרה כשסיימה.
״איזה יפה הבגד ים, קנית אותו מרונואר נכון?״ שאלה.
״כן,״ אמרתי, ״איך את יודעת?״ שאלתי מצחקקת טיפה.
״הייתי שם לא ממזמן וראיתי את זה,״ אמרה.
״איזה חברה כוסית יש לי יאללה,״ אמר ניב כשסגר את הדלת ובידו חבילת סיגריות.
״ומה עם אחותך? לא אומר כלום, הא? איזה אח נחמד יש לי,״ אמרה טלי מטלטלת בראשה.
״עם הבטן הזאת הייתי מציע לך לשבת בשקט,״ אמר עומר צוחק בקול.
״אני בהריון זה שונה,״ הסבירה.
״את בהריון? וואלה טוב שאת אומרת,״ אמר ניב.
״אשמתך שלא היית בבית כשסיפרתי, אתה זה שעברת בית ואתה לא בא לבקר בכלל,״ אמרה טלי.
״גם את עברת בית מה את מדברת,״ אמרה סיגל אימו של ניב.
״ובואו כבר לביפנים.״ הוסיפה.
״אני באה לבקר שלוש פעמים בשבוע לעומתך, אתה לא בא בכלל,״ אמרה טלי.
״אני בצבא, ואין לי זמן לבוא לבקר,״ אמר ניב.
״תנהלו את הריב ביפנים,״ אמר אלון כשסימן להם להיכנס לג׳קוזי, נכנסנו כולנו לביפנים, זה ג׳קוזי ענקי, מוזר שיש אחד כזה בתוך החדר.
״ואל תתרץ, יש לך סופי שבוע לבוא אלינו,״ אמר אבא של ניב.
״יש לי גם בת זוג שחשוב לי להיות איתה,״ אמר ניב.
״אתה יכול להביא את נועה אלינו ולהיות גם אתה איתנו.״ אמר אמיר.
״כי זה באמת מחווה נהדרת לבת זוג שלי להיות בבית של ההורים שלי כדי להיות איתי במקום לבלות איתי מחוץ לבית,״ אמר ניב מצקצק בלשונו.
״עזבו, אתם כל פעם מחדש דופקים לי את המצב רוח, ואז אתם מתפלאים למה אני לא בא לבקר,״ סינן ניב ויצא מהג׳קוזי ולקח איתו את המגבת שלו ויצא למרפסת עם חבילת הסיגריות.
יצאתי אחריו במהירות, הוא הביט על המלון מהמרפסת ועישן, חיבקתי אותו מאחורה בעדינות, היה לי קפוא, אפילו לא לקחתי מגבת וקר כאן בלילה.
״אני אוהב אותך,״ אמר לפתע כשעדיין חיבקתי אותו מאחורה.
״גם אני אותך, תעזוב תסיגריה ובוא,״ אמרתי והוא הניד בראשו לשלילה, ״רק הדלקתי אותה, אני לא מתכוון לזרוק אותה,״ אמר.
חטפתי לו את הסיגריה מהיד והצמדתי אותה לשפתי לפני שלקחתי שאיפה עמוקה.
״מה נראה לך שעשית את זה עכשיו?״ שאל המום בכעס.
״התגעגעתי לסיגריות דאמט,״ אמרתי בהנאה, מרימה את ראשי הצידה ומוציאה את העשן.
״עם אתה לא זורק עכשיו את הסיגריה אני חוזרת לעשן קבוע,״ אמרתי בהזהרה והוא לקח את הסיגריה מהיד שלי וכיבה אותה. היה תקופה שהייתי גומרת יותר מחבילה ביום, זה היה בערך מלפני שנה, אני וניב הכרנו אז אבל לא היינו חברים, הייתי באה עם אחותי לבקר את חבר שלה בצבא כל הזמן כדי לשבת ולעשן עם ניב, ככה בעצם הכרנו היו פעמים גם כשבאתי לבד כדי להיות איתו, עד שלקחתי את עצמי בידיים ונגמלתי לגמריי מהסיגריות, למדתי להיגעל מהם.
״תקשיב, זה שאתה מתעצבן כל פעם מחדש גורם להם לרצות לדבר איתך על זה כל פעם מחדש, אל תגיב פשוט.״ אמרתי.
הוא התיישב ומשך אותי עליו לפני שנישק אותי.
״קחי,״ אמר, מושיט לי את המגבת שלו, והמשיך לנשק אותי.
״אני מכור,״ מילמל לשפתיי.
״לסיגריות, עושים לך גמילה,״ אמרתי והוא הניד בראשו לשלילה.
״עד שאין לך שבוע שלם מסיגריות, אנחנו לא שוכבים,״ אמרתי, הוא היה המום.
״את לא רצינית,״ אמר בשוק.
״אתה רואה כאן מבט ציני?״ שאלתי.
״מעכשיו, אתה מעשן רק חבילה ביום, זה קצוב מהיום.״ אמרתי.
״את לא אמיתית,״ אמר.
״אני יודעת שאני הכוסית מהחלומות של כולם, אבל אמיתית אני כן,״ אמרתי, קורצת לו ונכנסתי לביפנים.
״הוא קצת כועס, הוא יחזור,״ אמרתי כשנכנסתי בחזרה.
״וואו התנשקתם ממש עמוק, יש לך ריח של סיגריות מהפה,״ אמרה ספיר משתעלת. המשפחה של ניב לא מודעים לזה שעישנתי, הם גם חושבים שהכרנו דרך חבר משותף של שנינו.
״כנראה,״ אמרתי, מנסה לזייף מבוכה על פניי שלא ידעו שלקחתי שאחטה.
״נועה, תלבשי ובואי,״ קרא לי ניב כשנכנס מהמפרסת, ועברתי איתו לחדר של ההורים שלו.


תגובות (5)

גם אני גרה קרוב לכפר סבא
ליד תל מונד עם את מכירה
וגם אצלנו היתה אזעקה ביום שלישי וגם לי זאת היתה האזעקה הראשונה בחיים שלי!
(אף פעם לא היו באיזורינו אזעקות, טוב לפחות מאז שאני נולדתי)
ואני מבינה אותך זה ממש מפחיד! ובמיוחד שזאת האזעקה הראשונה!
לכל המשפחה שלי יש אזעקות כי הם גרים או בתל אביב או באיזור תל אביב
טוב מצטערת אני ילדה חופרת! חחחחחחח…
אז הסיפור שלך מושלם ומהמם ואין לי מה לומר חוץ מ…
ת-מ-ש-י-כ-י!!!!!!!!!!!!!

11/07/2014 17:50

גם אני גרה קרוב לכפר סבא
ליד תל מונד עם את מכירה
וגם אצלנו היתה אזעקה ביום שלישי וגם לי זאת היתה האזעקה הראשונה בחיים שלי!
(אף פעם לא היו באיזורינו אזעקות, טוב לפחות מאז שאני נולדתי)
ואני מבינה אותך זה ממש מפחיד! ובמיוחד שזאת האזעקה הראשונה!
טוב מצטערת אני ילדה חופרת! חחחחחחח…
אז הסיפור שלך מושלם ומהמם ואין לי מה לומר חוץ מ…
ת-מ-ש-י-כ-י!!!!!!!!!!!!!

11/07/2014 17:51

תמשיכי

11/07/2014 19:26

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

20/09/2014 20:40

תמשיכי תסיפור הזה , ממש התבאסתי שהפסקת אותו זה בין הסיפורים שלך שאני הכי הכי אוהבת (ואני אוהבת את כולם, את כותבת מושלם)

21/09/2014 01:04
27 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך