עוד אחת
סחטיין עליי אני באמת עומדת בקצב של פרק ליום, אני מקווה שזה לא משעמם אתכם כי אני באמת מנסה להשקיע. אני מודה שוב ושוב למגיבות ולקוראות המדהימות, אין עליכן, אוהבת... וכמו תמיד, מקווה שתאהבו

I’ll take care of you- פרק 15

עוד אחת 23/08/2014 3223 צפיות 36 תגובות
סחטיין עליי אני באמת עומדת בקצב של פרק ליום, אני מקווה שזה לא משעמם אתכם כי אני באמת מנסה להשקיע. אני מודה שוב ושוב למגיבות ולקוראות המדהימות, אין עליכן, אוהבת... וכמו תמיד, מקווה שתאהבו

במשך כל היום התחמקתי מנופר ולא העזתי להראות את הפרצוף שלי בסביבתה שמא תעשה לי משהו.
אימא שלי תפסה אותי לבסוף וריתקה אותי למשך כמה ימים, מי שישמע יש לי לאן ללכת.
השעה הייתה עשרה לשמונה, אני מוכנה לצאת, ההורים יצאו, נופר כנראה בחדר ולי רק נותר לצאת בשקט מהבית.
ירדתי במדרגות על קצות האצבעות בזמן שווידאתי שכל הדברים הנחוצים אצלי ובניהם פלאפון ומפתחות לבית.
הגעתי לקומה התחתונה ונשמתי לרווחה כשראיתי שהטלוויזיה כבויה. הדלת רק במרחק של כמה צעדים ואני בחוץ.
״את!״ קולה הביצ׳י של נופר נשמע והסתובבתי בחוסר סבלנות.
׳קחי את עצמך בידיים ותראי לה שאת לא מפחדת!׳ המוח שלי צעק עליי.
היא התקדמה בצעדים אטיים וחיוך מתנשא על פניה, היום בהחלט הראיתי לה שאני מפחדת ממנה.
״לאן את הולכת?״ היא שאלה והטתה את ראשה לצד. צמצמתי את עיניי והיא שילבה את ידיה על החזה שלה.
״למועדון חשפנות,״ עניתי בציניות ופתחתי את דלת הכניסה, הרגשתי את ידה אוחזת בשלי, בדיוק היכן שנעצה את ציפורניה כמה שעות קודם לכן.
נשכתי את שפתי אך לא פציתי את פי, במקום זאת השתחררתי במהירות מאחיזתה ואחזתי את ידה בכוח.
״תקשיבי כלבה,״ אמרתי בזעם והופתעתי מעצמי. עיניה של נופר התרחבו ופיה נפער במקצת, ״אולי בית הספר זה השטח שלך אבל הבית זה השטח שלי,״ נעצתי בה מבט יוקד והצבעתי על עצמי, ״ואם רק תעזי לפתוח את הפה שלך אני אגלה להורים שאת וערן שכבתם בחדר שלהם, על המיטה שלהם, מבלי להחליף סדינים.״ איימתי והמבט של התחלף למפוחד.
בתוך תוכי חייכתי לעצמי חיוך ענק, סוף סוף התעמתי איתה, כנראה שכל הזעם של כל הפעמים ששתקתי התפרצו עכשיו.
שחררתי את ידי והיא נעלמה לחדרה כמו עכבר שחוזר לחור שלו. חייכתי לעצמי בגאווה ויצאתי מהבית.

הגעתי לפארק והתיישבתי על אחד הספסלים, היה קריר נורא וכעסתי על על כך שלא לקחתי ג׳קט עבה וחמים יותר.
נשיקה חטופה הודבקה על לחיי וקפצתי מהבהלה. בן צחקק והתיישב על ידי.
נהמתי בכעס וחיכיתי כמה שניות בכדי שהלב שלי יסדיר את עצמו.
״לא עושים דברים כאלה!״ כעסתי והפניתי אצבע מאשימה לכיוונו של בן המחויך.
״איך את? יותר טוב?״ הוא התעניין והנהנתי באטיות, הרגשתי יותר טוב אחרי שהעמדתי את נופר במקום ועוד יותר טוב כשבן היה בסביבה.
״נופר הציקה לך?״ שאל בליווי הבעה דואגת, הנדתי בראשי וחייכתי בערמומיות.
״מה זה החיוך הזה?״ הוא שאל וחייך גם הוא, משכתי בכתפיי ולא עניתי לו.
״מה זה החיוך הזה?״ הוא שאל שוב, הפעם בקול הרבה יותר גבוה, הנדתי בראשי שוב בכדי להדגיש את העובדה שאני לא הולכת לענות לו.
״מה זה החיוך הזה?״ הוא משך אותי אליו והתחיל לדגדג אותי, התחלתי לצחוק וניסיתי להשתחרר ממנו, לעזאזל הוא חזק מדי. הצלעות שלי החלו לכאוב מרוב הצחוק והוא לא ריחם עליי.
״אני אספר לך!״ הצלחתי לצעוק את המילים מבעד לפרץ הצחוק האדיר והוא הפסיק.
הסדרתי את נשימותיי ונשארתי שכובה על בטנו התחתונה הקשה כאבן.
״סיפור מסובך, אבל בסופו של דבר היא ברחה לחדר כמו ג׳וק שזרקו עליו כפכף.״
החיוך שלו גרם לי להפסיק לדבר ורק עכשיו שמתי לב שאני בין הרגליים שלו ושלא קר לי בגלל שהוא עוטף אותי עם הידיים שלו, בחיי שהוא יותר נוח מהמיטה שלי.
״כל הכבוד שטרן!״ הוא קרא והזעפתי את פניי. ״כל הכבוד טל,״ הוא תיקן את עצמו בעצבנות וחייכתי חיוך מרוצה.
״דיברתי היום עם ערן,״ הוא סיפר ועיוותי את פרצופי בגועל.
״ילד זבל.״ הבטתי בציפורניי בכדי להתחמק ממבטו של בן.
״הוא לא ילד זבל, הוא פשוט משקשק מהחברה הזבל שלו.״ הוא עטף את כף ידי והוריד אותה מטה. לפחות מישהו מסכים איתי שהיא זבל.
״חיבבתי אותה עד ששמעתי על ההשפלה הקטנה שם,״ הוא התוודה, הרמתי את הג׳קט שלי מעט וחשפתי את פרק כף ידי.
״היא עשתה לך את זה?״ הוא שאל בקשר לפצעים שהגלידו והנהנתי, הורדתי את הג׳קט בחזרה ויכולתי להרגיש את המבט המרחם של בן.
״אל תסתכל עליי ככה,״ ביקשתי והוא ישר הסיט את מבטו למקום אחר והזיז את כף ידו משלי.

״אני יכול לשאול אותך שאלה?״ הוא החל לדבר אחרי כמה דקות של שתיקה ובהייה בעצים שכיתרו את הפארק.
״מממ…״ המהמתי בהסכמה והתעסקתי בחוט שנפרם מהג׳קט שלי.
״למה את לא מדברת?״ הוא שאל והרמתי את גבותיי כלא מבינה, ״זאת אומרת את לא מנסה להיפתח,״ הוא הסביר את עצמו ומשכתי בכתפיי.
״אני כנראה לא מתחברת לערסים,״ השבתי והוא קימט את מצחו, מרצין את פניו.
״אני נראה לך כמו ערס?״ הוא שאל בקול חצי עצבני חצי נעלב, הנהנתי ומבטו לא השתנה.
״מתי בפעם האחרונה שמעת אותי אומר עיניים שלי? נשמה שלי? כפרה? בעזרת השם?״ שאל וחייל חיוך יהיר כשראה שאיני עונה על התשובה אלא מסמיקה וקוברת את ראשי בין כפות ידיי, הוא באמת בחיים לא אמר את זה.
״ורק בשביל הפרוטוקול, אני לא מאמין באלוהים,״ אמר באדישות ופערתי את עיניי, לא האמנתי למה ששמעתי.
״אתה רציני?״ שאלתי מבועתת והוא הנהן, ״אני, הכי חננה שיש, מאמינה שלכל דבר יש סיבה מדעית אבל אני עדיין מאמינה באלוהים, אני מדליקה נרות ואני שומרת שבת,״ סיפרתי כשעיניי עדיין פעורות מההלם שבדבריו.
״זכותך.״ שירבב את שפתו התחתונה כאילו זה לא עניין אותו.
״אני חושבת שזה מטומטם.״
״איש איש באמונתו יחיה,״ הקניט אותי במשפט שגוי.
״דביל, זה צדיק באמונתו יחיה,״ תיקנתי אותו ומחצתי את אפו בין שתי אצבעותיי, הוא הוציא לשון וכך גם אני, ממש כמו שני ילדים קטנים.
כיף לי בחברתו, הוא ממש חמוד ואני יכולה לחיות עם זה שהוא קצת ההפך ממני בדת.
״דבילית,״ הוא החזיר והעביר את ידו בשערי, רוח חזקה העיפה את שיערו על פניו וצעקתי בליווי צחוק כשהעיפה גם את שיערי. טפטוף התחיל וטיפות נפלו על פניי, התרוממתי למצב ישיבה והסתכלתי על בן הצוחק.
״לבית שלי?״ הוא שאל ושיערו החל להיספג במים.
״לא אפשרי, מרותקת.״ הידקתי את שפתיי. ״אליי?״ שאלתי והוא הנהן, רצנו שנינו כשהוא משלב את אצבעותינו אחת בשנייה. איכס, הרגשתי כמו בסרט רומנטי ודביק, רק שלא נתנשק בעוד חמש דקות תחת הגשם השוטף.
״אני חושבת שתצטרך להיכנס לנעליו של רומיאו ולטפס למרפסת שלי,״ הודעתי לו כשהגענו לכניסת הבית שלי, חייכתי בהתנצלות והוא גיחך.
״הנה היא!״ נופר קראה ושני הוריי הסתובבו, נופר נעצה בי מבט זועם כשהם לא ראו.
״ההורים שאלו לאן הלכת,״ היא סיפרה לי ולבי החל להלום בחזקה, ״אז פעם הבאה כשאת הולכת לזרוק זבל אל תשאירי אותי כדי להסביר להם,״ היא נזפה בי בכעס מזויף בתוך תוכי נאנחתי בהקלה, נופר עלתה בחזרה לחדרה ומבלי להעיף מבט בהוריי המבולבלים, הזכרתי להם שאני עדיין כועסת על הריתוק הדפוק.
עליתי גם אני לחדרי, נכנסתי אליו ונעלתי.
״יבשת אותי יוליה,״ הוא רטן כשכולו נוטף מים, הוא סחט את שיערו הקצר ונכנס לחדרי, לאחר מכן סגר את דלת המרפסת ועמד במקומו כשפשט את הג׳קט הסחוט שלו.
״מצטערת רומיאו,״ התנצלתי ולקחתי הג׳קט בשתי ידיי ונכנסתי איתו למקלחת, סוחטת אותו וכמות נכבדה של מים יצאה ממנו.
״אני יודע שזה מעצבן אותך אבל אין ברירה,״ הוא אמר ולא הבנתי למה הוא מתכוון עד שפשט את חולצתו השחורה שגם היא הייתה רטובה, אבל לא כמו הג׳קט. גלגלתי את עיניי וחלפתי על פניו.
״בחייך תתלהבי קצת,״ הוא הפציר בי ופשטתי גם אני את הג׳קט שלי, נותרת בגופיית ספגטי שחורה ובמכנסי הטרנינג הקלילים שלי.
״הגוף שלך לא מעניין אותי.״ משכתי בכתפיי והוא נשף בעצבנות כמו ילד קטן.
״זה רק אני או שכל פעם שאנחנו יחד יוצא מצב שאנחנו נרטבים?״ הוא שאל ונעמד מולי וצחקתי. כשחושבים על זה… זה באמת נכון.
״אם היית מאמין באלוהים הייתי אומרת שאולי הוא רומז משהו,״ חייכתי בממזריות והוא פרץ בצחוק, מיהרתי לסתום את פיו בעזרת ידי בכדי שהוריי לא ישמעו.
״תצחק יותר בשקט!״ פקדתי עליו בלחישה והוא הזיז באטיות את ידי הקטנה מפיו.
״בחיי שאם היית זורמת ולא היית כזו ילדה טובה הייתי מנשק אותך,״ אמר במעט גסות והרמתי את גבותיי בהפתעה.
״אני לא תקועה!״ התגוננתי והוא נחר בבוז.
״מה שתגידי שטרן, עכשיו בואי נראה את סרט אימה או משהו,״ הוא נשק ללחיי והתיישב על המיטה שלי עם הג׳ינס הלח שלו. אני מוכנה להתערב שהרגשתי עקצוצים במקום בו נישק אותי.
התקדמתי בצעדים כבדים ועצבניים לעבר המיטה שלי והתיישבתי על הקצה שלה.
״קדימה ידידה מרובעת,״ הוא דחק בי ומשך אותי אליו, הרפיתי את שרירי פניי והטלוויזיה הייתה על ערוץ בו הקרינו סטאנדאפ.
״אני מת לסיגריה,״ הוא מלמל ונאנח בעצבנות, רגלו קפצה במהירות והוא בהחלט הזכיר לי את המכורים לסמים שראיתי בטלוויזיה.
״הכל מאלוהים…״ התגריתי בו וצחקתי לעצמי.
״אני כל כך שונא אותך עכשיו,״ הוא התלוצץ והרגשתי מספיק חופשיות בכדי להניח את ראשי על בטנו שהיה לי כל כך נוח לשכב עליה קודם לכן.
״אתה משקר,״ קבעתי.
״עלית עליי.״


תגובות (36)

וואו פרק פשוט מדהים, אני כל כך אוהבת את הכתיבה שלך.
טל ובן כאלה חמודים שיהיו כבר ביחד. אהבתי את הקטע עם רומיאו ויוליה.
ואני ממש שונאת את נופר היא כלבה, תכחידי אותה חחח
תמשיכי♥

23/08/2014 00:15

    אני כל כך אוהבת אותך <3
    ההכחדה של נופר בשלבים ;-)

    23/08/2014 00:27

ערסים לא אומרים בעזרת השם, אבל ניחא.
בן חמוד.
כולם קרציות שלא משתווים לרועי.
תמשיכי (:❤️

23/08/2014 00:26

    חחח אני נראית לך כמו אחת שמבינה בערסים?
    וחשבתי ששנאת את רועי :-|

    23/08/2014 00:27

את לא מבינה איזה חיוך עלה לי כשראיתי שיש פרק
והפרק היה מושלם לא משעמם!!
תמשיכי דחוףףףףףףף

23/08/2014 00:26

    יאיייי איזה כיף לשמוע שהוא לא היה משעמם, אני שמחה שאהבת אהובה <3

    23/08/2014 00:28

אפשר להתחתן עם בן? ועם הכתיבה שלך?

23/08/2014 00:47

    אני אברר עם בן ואחזיר לך תשובה… עם הכתיבה שלי? תאמיני לי שאת לא רוצה…
    אוהבת אותך <3

    23/08/2014 00:50

יוואו אני פשוט מאוהבת בסיפור הזה נשבעת!!
הוא הסיפור הכי יפה באתר כרגע,
ותעשי מרתוון חחחחחח אני נואשת לסיפור הזהה
תמשיכי 

23/08/2014 00:48

    עמיתה את רוצה לגרום לי לדמוע?
    בשבילך אני אשב הלילה הזה ואכתוב מרתון של שלושה פרקים <3

    23/08/2014 00:50

    את רצינית? לא כי תודיעי לי אם כן, בשבילך אני אשב עד הבוקר כדי לקרוא את הפרקים.
    יובלה- דברי איתי! את רצינית?(':

    23/08/2014 01:46

    חחחח ניקולינה אהובתי אני אכתוב אותם במשך היום הזה ואעלה מחר בלילה❤️

    23/08/2014 03:49

זה הפרק האהוב עלי יובלי :) את עשית את האופי של הדמויות בדיוק לטעמי. מצחיקות לא רדודות וחכמות. אין עלייך יובל את גאון נשמה שלי כפרה ברוך השם שאת עומדת בקצב של פרק ליום. תמשיכי מהר ימדהימה

23/08/2014 01:09

    תמרה, עיניים שלי, חיוך שלי, נשמה, אני אוהבת אותך את לא מבינה כמה אני שמחה שחזרת

    23/08/2014 03:50

איזה פרק מדהים יואווו
נגמרות לי כבר המחמאות!
בן כל כך חמוד, רק שתדעי, שהכתיבה שלך באמת מדהימה, אם את מצליחה להתעסק רק בהם (בערך) ולא להפוך את הפרקים למשעממים (או קיטשיים, למרות שאני מתה על קיטשיות.) את באמת צריכה כישרון בשביל זה, ויש לך. את באמת מצליחה להעביר את הפרק בתחושה נעימה ומרותקת, ולא משועממת.
ביקצור- כתיבה מדהימה יובלה.
פרק מושלם.
בן תתחתן איתי.

23/08/2014 01:45

    ניקולינה (אוחח אני מתה על הכינוי הזה) באמת שאת כזו מדהימההה אין דבר יותר כיף מהתגובות שלך❤️ את לא מבינה כמה כיף לי להמשיך בידיעה שאת אוהבת❤️

    23/08/2014 03:51

קראתי היום את כל הפרקים!
I AM IN LOVE!!
בן! זה אופי שצריך להיות לבחור!
בא לי! תמשיכייי!! (כאילו אני זומבית פריקית שכותבת תגובות בשלוש ורבע לפנות בוקר)
מווחחח!

23/08/2014 03:14

    היי נועההה

    23/08/2014 03:54

    זה מחק לי חצי תגובה :-| רשמתי לך כאן בערך שנצא אני ואת למסע בחיפוש אחרי גבר כמו בן ואז נתחלק בו חצי חצי!
    ואני מתה על זומבים פריקים שכותבים תגובות בשלוש ורבע לפנות בוקר❤️

    23/08/2014 15:31

יובל, איי לאב יו. באמת. בן הוא הדמות הכי אהובה בעולם.

23/08/2014 03:21

    שמישהו יצבוט אותייי מעיין סוף סוף לא מתעבת דמות בסיפורים העלובים שלי, אני הולכת לצלם מסך, לפתח את התמונה, למסגר אותה ולתלות בחדר.
    אוהבת מעיינה❤️

    23/08/2014 03:55

את רצינית?!?!?! מתי תביני שאת כותבת פאקינג מושלם?!?!?! משעמם אעלק… גם כן זאתי חשה ת׳צמה גרועה.

23/08/2014 03:59

    תמרוששש יש אותך ביותר נסיכה?

    23/08/2014 15:31

איזה חמודים! אבל דווקא רציתי נשיקה בגשם, זה כזה רומנטי! נו טוב, אני אסתפק בנשיקות על הלחי. פרק ממש נחמד, למרות שהקטע שהיא נכנסה הביתה היה טיפה מבלבל.

23/08/2014 08:25

    חחחחחחחח מצטערת באמת אלמוגה שהדמות הראשית לא רומנטית

    23/08/2014 15:32

טוב טוב אני יודעת שעבר עליי משהו מוזר השבוע. תקשיבי יובלה, אני לא הפסקתי לצחוק מכל שטות. זה כיאלו הייתי שיכורה. מי שהיה רואה אותך היה חושב שאני משוגעת על כל הראש. על מצב אננס שמעת? [בפרנציפ זה מצב כפית, אבל אני הפכתי את זה לאננס כי בסך הכל- אננס מצחיק יותר מכפית ואפחד לא יכול לומר אחרת]. זה התחיל ממשהו בקטנה והמשיך לזה שהיה מרוח לי על הפנים חיוך גדול מידי.
ועכשיו תביני, לא יכולתי להתרכז בכלל לקריאת סיפורים או לכתוב ביקורות [היית מאמינה שאני, אלין שנושמת בזכות האתר הזה, לא כתבה ביקורת חמישה ימים?! יאאא איזה שיא עצמי שברתי!] ובגלל זה בערך פספסתי 5 [או 4?] פרקים שקראתי הרגע במרתון.
במילה אחת- מושלם!
בן מרגיש לי קיטשי. ערן מפגר. שטרן [ואני אמשיך לקרוא לה ככה ולא טל אפילו שהפעם כן זכרתי טל אבל שטרן זה מזלזל ואני שונאת אותה אז היא תקבל שטרן] קרציה מהלכת. אפילו שאני אוהבת את הדמות שלה- אני גם שונאת [פיצול שכמותי].
הלכתי לעשות משו עם חיי, אני ערה משבע [הלכתי אתמול לישון באחת. תהיי גאה בי!] ואני גמורה מעייפות אבל הסיפור שלך עורר אותי קצת [בעצם זה מהפול ווליום באוזניות אבל ניקח עליך טרמפ].
תמשיכי! [סליחה על החפירה, הייתי חייבת~~]

23/08/2014 08:45

    אני רוצה חוקר פרטי כי זו לא אלין שלי! תראו מה מצב אננס (או כפית) עושה לאנשים!
    ברצינות? אין לך איזו הערה מרושעת שכרוכה בהוצאת הראש של טל ולהדביק אותו לתחת של בן או משהו?
    אם תמשיכי ככה אני עוד אשקול להכניס אותך למצבי אננס, תפוח, בננה, שזיף, אפרסק כל מה שתרצי…

    סתם סתם לאב יו אלינה שמחה שאהבת❤️

    23/08/2014 15:36

    השבוע אני הייתי משוגעת. זה מצב כפית:
    http://he.wiktionary.org/wiki/%D7%9E%D7%A6%D7%91_%D7%9B%D7%A4%D7%99%D7%AA
    אני הפכתי אותו לאננס כי אננס מצחיק יותר! [יש פה כמה שסבלו את הצחוקים שלי. לא נעים, תאמיני לי><

    23/08/2014 15:43

וואו פשוט וואו
מושלם
את אחת הכותבות שאני הכי אוהבת ואני מאוהבת בסיפורים שלך !
אין לי מילים לתאר כל פרק שלך
חוץ
ממושלם!

23/08/2014 11:36

    שחרושקה תודה באמת תודה שיש לי מגיבה וקוראת מדהימה כמוך❤️

    23/08/2014 15:37
Bar Bar

את כותבת מושלם אלוהים

23/08/2014 11:52

    אני פשוט מאוהבת בך אלוהים❤️

    23/08/2014 15:37

    לא את לא מאוהבת בה יחייה בסרט

    23/08/2014 15:46

תכלס זה מושלם ואני אוהבת את זה אז אני מאוד רוצה שתמשיכי למרות שאני נעלמת אני פשוט לא פה ממש אבל אני בלבלב תמיד
אפרופו נופר אני לא אוהבת אותה אבל אני אוהבת את ערן יותר מבן
לא יודעת אפילו למה..סתם אני יודעת , מה זה לא מאמין בשם??? למההה אבל הרסת אותו…
ודרך אגב אם היא מאמינה בשם אז לא אומרים את שמו לשווה ולכן אומרים השם שתדעי…

אוהבת אותך יפציפלוחה

אלין מה קרה קיבלת מחזור נגד נהיית חמודה מה נכנס בך ???
אלינז מה נהיית מיונז נהיית מתוקה את אמורה להיות סחוג!!! או פלפל

23/08/2014 15:50

    אישתי כוסאמק לאיפה את נעלמת לי? אם ככה את בחופש מה יקרה שנחזור ללימודים (חרא לא רוצה לחזור) תבלע אותך האדמה?
    אני אוהבת את בן יותר מערן, אני שונאת את ערן, אני אוהבת את נופר, אבל את טל יותר.
    בלעעע חייב קצת גיוון בדמויות לא? מה רע באתאיסט?

    התגעגעתי יאפרסקים דלוקס❤️

    23/08/2014 15:54

    השבוע הייתי: מתוקה, חמודה, חייכנית, לא קיללתי פעם אחת [בעצם שלוש אבל וותרי לי, משתדלת], נחמדה, מחמיאה, אופטימית, צוחקת מלאמלאמלא, צנועה [כי אני עפה על עצמי בדרך כלל אבל שוש], ואפילו הספקתי לעשות את העבודת קיץ המזויינת הזאת בלי להוציא עצבים על המחק [שיאאא!].
    בקיצור- שבוע מעפן נוראי אמגד אני רכיכההה
    רונוש התגעגעתי אליך ♥ [כשאני במחזור אני עצבנית. לא צוחקת כמו מפגרת ^^].

    23/08/2014 16:06
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך