עוד אחת
תודה על כל התגובות מהפרק הקודם, אתן מדהימות בחיי, אוהבת אתכן המון המון, תודה תודה ושוב תודה. הפרקים הבאים יקפצו בזמן, הקיטש ממשיך (השקט שלפני הסערה) מקווה שתאהבו❤️

I'll take care of you- פרק 24

עוד אחת 30/08/2014 3439 צפיות 23 תגובות
תודה על כל התגובות מהפרק הקודם, אתן מדהימות בחיי, אוהבת אתכן המון המון, תודה תודה ושוב תודה. הפרקים הבאים יקפצו בזמן, הקיטש ממשיך (השקט שלפני הסערה) מקווה שתאהבו❤️

הפרק מוקדש ללוב בוקס ולאורצ׳ה 101 שסוף סוף הראו את עצמן באתר הזה, התגעגעתי בנות ואני שמחה שחזרתן❤️
פרק של 100% קיטש טהור.

״היי!״ קראתי בשמחה כשנכנסתי לביתו של בן.
״טלטול!״ מאה ושישים סנטימטר של בשר ודם רצו אליי בהתרגשות, שיערה הקצוץ וצבוע באדום בוהק הראה את האופי הצעקני והמדהים שלה.
״שושינקה!״ רצתי גם אני והתחבקנו. אני מתה עליה, אישה מדהימה, מיוחדת ומצחיקה. היא יכולה בקלות להיות החברה הכי טובה שלי.
״היי אימא.״ בן זרק את התיק המלוכלך מחול על הרצפה והתקדם בעצלתיים לשושי שפרשה את ידיה וחיבקה אותו.
״היי ילדון,״ היא ענתה ונישקה את לחיו.
״אני גונב את המגעילה הזו לחדר שלי.״ הוא התקדם מאחור וכרך את ידיו סביב בטני, צחקתי והוא נשק ללחיי אינספור פעמים, שושי נופפה לנו לשלום והתקדמנו לאורך המסדרון.

״אין נשיקה עד שאתה לא נכנס להתקלח, חתיכת מסריח.״ עצרתי אותו מלנשק אותי כשנכנסנו לחדרו, הוא הרים את ידיו כמו ילד קטן ופשטתי את חולצתו.
״את כזו אשכנזיה,״ הוא צחק וגיחכתי, זו באמת הייתה יציאה של פולניות.
״גזען,״ הקנטתי אותו וטפחתי על לחיו באיטיות. הוא עצם את עיניו בחזקה בכל פעם שכאפה קטנה התנגשה בלחיו.
״אולי תיכנסי איתי?״ הציע ופרצתי בצחוק.
״אנחנו בקושי חודשיים ביחד ואתה כבר רוצה להכניס אותי למיטה?״ שאלתי בכעס מזויף ודחפתי אותו לאחור באגרסיביות.
״למקלחת, יש הבדל,״ הוא תיקן אותי והרים את אצבעו המורה, צחקתי ונישקתי אותו.
״בחייך, אני חרמן מת ואני מת על הגוף שלך,״ הוא ביקש בתחינה והנדתי בראשי לשלילה בליווי ציקצוק שידגיש את דבריי. הכנות שלו הייתה מצחיקה נורא, אבל אני מתביישת מדי בגוף שלי מכדי להיכנס עם גבר כמוהו למקלחת.
״אז עם תחתונים וחזייה.״ הוא הצמיד את כפות ידיו אחת לשנייה. סובבתי אותו ודחפתי אותו לחדר האמבטיה שהיה בחדרו, חדר האמבטיה היה בגודל של החדר שלי ואילו החדר שלו היה פי שתיים מגודל חדרי. אבא שלו מרוויח טוב, אפילו טוב מאוד אבל הוא משועבד לעבודה, לפחות ככה בן סיפר לי.
עליתי על האסלה ואחזתי בכתפיו של בן, התקדמתי מעט לאזנו ולחשתי, ״אם נחזיק מעמד חודשיים יחד אני מבטיחה שנתקלח יחד,״ הבטחתי הבטחה שאני לא יודעת אם אני יכולה לקיים ונשכתי את שפתי התחתונה בכדי לא לפרוץ בצחוק.
״אל תעשי לי את זה,״ הוא קרא בתחינה, קיפצתי מהאסלה ונחתתי על הרצפה.
״קדימה חתיך,״ דירבנתי אותו ועל הדרך הוצאתי מילים שלא ידעתי שקיימות בלקסיקון שלי. נישקתי את לחיו בחטף ויצאתי לחדרו הרגיל. בעל המיטה הזוגית הגדולה והמוצעת במצעים תכולים, על הקיר היו שלושה מדפים שבאחד הונחו בשמים שונים בשפע, על השני בקבוקים ריקים של אלכוהול ופאקט סיגריות ועל השלישי ספרי לימוד וקופסה קטנה ובתוכה כמה כלי כתיבה. מתחת למדפים הייתה שידה ועליה היה מונח מחשב נייד, כמה תמונות משפחתיות ממוסגרות ותמונה שלי ושלו כשיצאנו למסעדה סינית נחמדה ובן צילם את שנינו כך שהוא יצא טוב ואני יצאתי כך שהפה שלי מלא בירקות מוקפצים ונודלס שדבוק על סנטרי, הוא החליט שחייבים לפתח את התמונה הזו ולמורת רוחי הוא פיתח אותה ומיסגר.
מול המיטה היתה תלויה טלוויזיה גדולה ולצידה נישה ובה היה הארון, אהבתי את החדר שלו.

״הייתי צריך את המקלחת הזו.״ בן יצא מהאמבטיה כשלגופו רק בוקסר. כיביתי את הפלאפון שלי והנחתי אותו על השידה. בן הזיז אותי מעט ונכנס תחת הפוך החמים, אני כבר הייתי לבושה בפיג׳מת הדובים המפורסמת והאהובה שלי. התמקמתי תחת זרועו החסונה של בן, הנחתי את ראשי על חזהו המוצק והוא שיחרר את הגומייה משערי.
״אני מת על השיער שלך,״ בן לחש והעביר את אצבעותיו בו. מגעו היה מצמרר ונעים, עצמתי את עיניי וחיככתי את לחיי בחזהו.
״אני אוהבת אותך,״ בטעות פלטתי את מחשובתיי, לעזאזל!
״גם אני אוהב אותך יוליה שלי.״ הוא נשק לראשי, נשפתי בהקלה וחייכתי לעצמי, למה אני מונעת מעצמי להפגין אהבה כלפי מישהו שאני אוהבת.
״אני רוצה נשיקה,״ הוא דרש כמו ילד קטן, צחקקתי והדבקתי לו נשיקה קטנה.
״לא ככה, נשיקה אמיתית.״ הוא תפס במותני והושיב אותי עליו, חייכתי אליו וליטפתי את פניו כהרגלי. בן אחז בפניי וקירב את פניי לשלו, הצמדתי את שפתיי לשלו ולאט לאט היא התעמקה, הלשונות שלנו התערבו ונעו בתיאום מושלם. בן ירד עם ידיו לשולי חולצתי ועצר את הנשיקה בכדי לפשוט אותה מעליי. לא ידעתי מה אני עושה, הייתי בקהות חושים כשנישק את צווארי וידיו לפתו את מותניי, התחפרתי עם אצבעותיי בשיערו ונאנחתי בשקט.
אני אוהבת אותו, הוא מדהים ואכפתי אבל לא, אני עדיין לא מוכנה.
״בן…״ קראתי בשמו בכדי שיפסיק אך זה היה נשמע יותר כמו גניחה מאשר הפצרה.
״בן דיי!״ קראתי לפתע והוא הפסיק, הוא התנשם מעט והיה נראה מופתע מהיציאה הפתאומית שלי. הרמתי את חולצת הפיג׳מה מהרצפה, לבשתי אותה בחזרה וירדתי מבן.
״אני מצטערת,״ אמרתי בכנות ושכבתי כך שפניי אל הקיר ואני לא יכולה לראות את בן. הוא בטח כועס עליי, אני איומה, מפתחת בו תקוות ואז מנפצת אותן, חברה זבל זה מה שאני. רציתי להיעלם.
״לא ידעתי שאנחנו עייפים,״ בן אמר בקול צרוד ונשכב גם הוא לצדי, הוא כרך את ידו סביב בטני ונישק את הצוואר שלי.
״מה יש יול?״ שאל כשם לב לשתיקתי, נענעתי בראשי.
״הכל טוב.״ שיקרתי. אני רוצה להיות איתו ובבוא היום גם לשכב איתו אבל אני לא רוצה את זה עכשיו.
״תירגעי אני לא כועס.״ בן ליטף את זרועי ונישק אותה כשהבין למה התרחקתי בצורה כזו.
״לא?״ שאלתי בפליאה והסתובבתי אליו.
״למה לי?״ הוא גיחך ומשך אותי אליו, פניי היו אל מול שלו.
״כי אני לא רוצה לשכב איתך,״ עניתי את המובן מאליו והוא קימט את מצחו.
״אני מכבד אותך ואני אחכה בשבילך.״ ברגע הזה הבנתי שזכיתי בגבר הכי טוב שיש, אפילו לא יכולתי להעלות בדעתי שהוא כזה טוב. הפעם אימא שלי טעתה.
״אני אוהבת אותך רומיאו שלי.״ עצמתי את עיניי והוא חיבק אותי אליו, נישקתי את החזה שלו והצמדתי את מצחי אליו.
״גם אני אותך יוליה.״ ידו נחה על מותני בעוד השנייה מלטפת את פניי באיטיות מרגיעה.
״את באה איתי לסיגריה?״ שאל והנהנתי, התיישבתי ואספתי את שערי לקוקו. בן נעמד וחיכה לי, נעמדתי והוא כרך את ידו סביבי.
״אני מכור אלייך.״ הוא טמן את אפו בשערי והסניף אותו, צחקקתי וחיבקתי אותו. יצאנו למרפסת ובן התיישב על הנדנדה, התיישבתי על ברכיו ונשענתי על חזהו הוא עטף את ידו סביבי ובשנייה שלף סיגריה מהחפיסה.
״אתה לא תפסיק לעשן?״ נאנחתי ביאוש, הוא הניד בראשו והדליק אותה בעזרת המצית.
״אפילו לא בשבילך.״ הוא הפנה את ראשו רחוק מפניי ושיחרר עשן סמיך. אוקיי זה כאב.
״לך לעזאזל חתיכת נכה רגשית.״ סטרתי בחזקה לחזהו החשוף והוא נאנק בכאב.
״חתיכת חיה.״ הוא הביט בסימן האדום שהשארתי לו וצבט את התחת שלי כנקמה.
״איי.״ קפצתי ובן צחק בגאווה, הוא תפס באחורי ראשי וקירב אותי לנשיקה, טעם מוכר של סיגריה התערבב בפי, תשעים אחוז מהפעמים שהתנשקנו היה לבן טעם של סיגריה.
״אל תתעסקי איתי פעם הבאה,״ הוא מלמל אל תוך הנשיקה ונגס בשפתיי התחתונה.
״אם תעשה את זה עוד הפעם אני אנשך לך את הלשון!״ איימתי ואחזתי בשפתי הנגוסה, בן צחק ומחץ אותי אליו.
״בואי נאכל משהו ונלך לישון,״ הורה לי וכיבה את הסיגריה במאפרת הזכוכית המעוצבת שהייתה על השולחן ליד.

התיישבנו על המיטה שלו כשהוא מגיש לי פסטה ברוטב עגבניות ששושי הכינה, נשענתי על הקיר וקירבתי את ברכיי לחזי, הנחתי את הצלחת בניהם.
״טעים?״ שאל והמהמתי בהתלהבות.
״רום,״ (קיצור של רומיאו) קראתי בשמו כשסיימתי לבלוע, הוא הביט וחיכה לדבריי.
״לפני שהפכנו לזוג ועוד לפני שהתחלתי לעזור לך בלימודים בתור מה ראית אותי?״ שאלתי והוא דפק בעדינות את אחורי ראשו בקיר.
״את האמת?״ שאל ואפילו לא הפנה אליי את מבטו.
״האחות החרשנית של הילדה הכי כלבה בשכבה,״ ענה והכניס לפיו מנה קטנה של ספגטי מלופף על מזלג.
״אוקיי,״ אמרתי בקלילות וחייכתי. את המילה ״חרשנית״ הוצאתי מהמשפט בכדי לא להיעלב.
״בתור מה ראית אותי?״ שאל בחזרה וגם אני חשבתי לרגע.
״בתור החבר השתיין הכי טוב של חבר של אחותי,״ עניתי באיטיות בכדי לא להתבלבל מהתשובה של עצמי, על הדרך התנקמתי בו בתשובתי. בן צחק והניח את צלחתו הריקה על הרצפה, הבטתי על הצלחת שלי שהייתה עדיין מלאה ופערתי את עיניי.
״איך סיימת כל כך מהר?״ רטנתי והוא משך בכתפיו.
״את יודעת השרירים היפים האלה צריכים פחמימות.״ הוא אימץ את השרירים שלו והורידים בזרועותיו בלטו.
״שחצן מגעיל.״ גלגלתי את עיניי ונשפתי בבוז.
״אם תמשיכי ככה אני אזרוק אותך מהחלון,״ הוא איים וצחקתי, סידרתי את הכרית שלי ונשכבתי. בן עשה כמוני, כיבה את האור בעזרת המתג שהיה על יד המיטה ומשך אותי אליו.
״לילה טוב רומיאו,״ מלמלתי והתחפרתי עם ראשי בצווארו שהדיף ריח נעים של סבון.
״לילה טוב יוליה.״ השיב ונשק לראשי.


תגובות (23)

Me Me

אני מאוהבת בך ! כבר אמרתי את זה?
יואו אני מאוהבת בבן הוא כזה חרא

30/08/2014 03:42
    Me Me

    זה מוזר לא כותב את כל המשפט
    אז ההמשך
    שאני מאוהבת בסיפור שלך ובבן החרא הלא חרא החמוד הזה

    30/08/2014 03:43

אז ככה, אמרתי לך שאני ארסן את התגובות שלי על טל בשבילך, אבל הפרק אין ממש מה לרסן, היא הייתה חמדמדה כזאת.
בן בן.. אתה כזה מושלם דאם!
פרק מדהים, כתיבה מדהימה, תמשיכי♥
-אני לעולם לא אוותר על הנוסח הקבוע האחרון.

30/08/2014 04:15

יאו את לא מבינה בכלל כמה אני אוהבת קיטשיייייי באמת שאם הייתי יכולה הייתי מתחתנת עם בן .
אני פשוט מאוהבת לך בכתיבה !!!

30/08/2014 06:06

מושלםםםםםם
תמשיכיייי

30/08/2014 09:18

בדרך כלל אני שונאת את כל הזוגות הקיטשיים והחמודים מידי אחד לשני… אבל משום מה אני פשוט מאוהבת הזוג זה ובמיוחד בבן. הוא כזה חמוד הייתי מתחלפת עם טל בלי למצמץ

30/08/2014 11:02

הקיטשיות! גרררר

30/08/2014 11:03

הייתי מתחתנת עם בן מושלם תמשיכייייי

30/08/2014 12:38

הקיטש. הקיטש. הקיטש.
יובלי, אם את תפרידי ביניהם אני אהרוג אותך❤
אני היחידה פה שאוהבת את טל? היא כזאת חמודה. אבל אני אוהבת את בן יותר.
למה אני לא מקבלת הקדשה?? אני רוצה הקדשהה
אה, ותמשיכי❤

30/08/2014 12:52

13 דקות של זבל.[קיטש~ אל תצאו עליי.]
מממ בן נסיך טל עדיין מעצבנת.
תמשיכי❤️

30/08/2014 12:54

דייי כזה מווושלםםםםם אני מאוהבת בסיפור הזההה ובן חיימשלי כמה שאני אוהבת אותו באליי אותו במקום טלל ואני מתה על קיטשיות (בסיפור לא באמיתי כי באמיתי זה עושה לי איכככ)תמשיכי חיימשלי דחוווףףף

30/08/2014 13:09

אין מה להוסיף!
תמ. שי. כי!! (בתור זומבית שחולה על הסיפור, במקום למלמל "מוח" אני ממלמלת "הסיפור של יובלייייי"

30/08/2014 13:21

איזה חמודים תמשיכיי!!

30/08/2014 14:30

דמא זה פשוט מושלם!! אני חולה על בן!!! תמשיכיייי

30/08/2014 15:06

גאד. גאד. אומייגד. פאק. גאדדדד.
אני כל כך מתרגשת שהפרק הזה מוקדש לי. פאקינג לי. אומייגאד חחחחחחחחח תודה.
קפצתי בכל הבית כמו משוגעת ואבא שלי הסתכל עליי כאילו נפלתי מהירח.
והפרק כזה מושלם. כזה מדהים. כזה וואוו! חחחחחחחחח אני חולת קיטשיות.
נתחיל ככה; בן הוא חבר מושלם וחתיך ואני לא יודעת אם הוא מתאים לה או לא. הוא חמדמד אבל הכל כל כך פשוט איתו, זה נראה לי קצת מוזר כזה ._. לא יודעת חחחחחח
אני לא אוהבת את ערן כי הוא פשוט כמו כלבלב אחרי נופר ובא לי לבעוט בו בגלל זה.
יניב מעצבן אותי כל כך שבא לי לבעוט בו מי הוא חושבב שהואא?! בן אדם דוחה, מגעיל, בלי לב לטלוש. (טלוש ושוש.)
הכינויים רומיאו ויוליה זה כזה חמוד וקישטי ומתקתק ואני שונאת את נופר כי היא מתנהגת מגעיל לטל ולא מקדישה לה תשומת לב.
אבל אני אוהבת את כולם בסיפור כי כולם כאלה חמדמדים והסופרת (אהמ) כותבת את זה בצורה מדהימה!
באמת שאני חולה על הסיפורים שלך והם תמיד מפתיעים אותי וכתובים בצורה נפלאה והקטע שהכיייי אהבתי בכל הסיפור הוא הקטע שבן אמר לטל בציניות שהוא רוצה ללמוד צ'כית כי הוא היה ציני וציניות זה דבר מדהים וכי אמא שלי מבינה באופן טכני צ'כית וצ'כית זה כמו סלובקית ואני יודעת קצת סלובקית ואני סלובקית ^^
הקיצור חפרתי ואפשר לסכם הכל כמושלם ותדמייני שאני אומרת את כל זה מממששש מממששש מהר ואני יודעת שכל התגובה מחורבשת ולא מובנת אבל אני מקווה שתביני ( ._.) ואני חולה על הסיפור בפעם המאה (:
תמשיכי! חחחחחחחחחח

30/08/2014 15:49

    ועכשיו בנימה רגועה יותר: דירגתי לחמש. חחחח

    30/08/2014 15:49

מושלםםםם תמשיכייי!!

30/08/2014 20:36

למה? למהה? :'( כלומר.. התרגשתי מאוד שהקדשת לי את הפרק אבל.. אבל.. כול כך קיטשי גאד.. חחחחחחחחחחח
קיוויתי שתהיה מריבה כי אני פשוט מתה על זהה 3>>
אבל מה אני מקטרת בכלל?? הקדישו לי פרק! כלומר הכותבת האהובה עליי הקדישה לי פרק!!! יש יותר טוב מזה? חחחח
אני מתה על בן! כזה גבר… באמת שכול הגברים צריכים להיות באמת גברים ולא נמושות, וכן טוב אני גם חולה על טל! כאלה הפכים אבל כול כך מתאימים איכשהו.. חחח אז אני מחכה בקוצר רוח להמשך! וכמובן שגם מחכה למריבה הבאה ;)
ואולי בכלל תפתיעי ותעשי מרתון? חחחחחחחח אוהבת אותך מיליונים ותודה על ההקדשה המדהימה 3>

30/08/2014 21:08

שום סערה יובלי. לא הולכת להיות סערהה. אני פשוט מאוהבת בהםםם מאוהבתתת מאוהבתתת פשוטטטטט פרק מדהים כהרגלך יובל בלב

30/08/2014 21:55

אזהה קושקושיייייםםם <3<3 תמשיכי פרקק שלמווות עולםם !! <3

30/08/2014 21:55

זה מושלם תמשיכי!!!! ושיהיה קיטשי!!! ולא השקט שלפני הסערה!!!;)

30/08/2014 22:16

אני אוהבתת קיטשש!!! זה בול במידת הקיטש המדהימה שרק יובלה מסוגלת לכתוב!!
זה כזה מושלם יובלה.
בן חתיךך דמיוני שליייי מאוהבת בךך אהוב ליבי!!
יובלילה אין על הכתיבה שלך מוכשרת בטירוףףףף

30/08/2014 23:06

או מיי פאקינג גאד פאק פאק אני פתאום רואה שהעלתה פרק 25 ואני כזה מה לא פאק שיט ?!!?!? איך מתי היא הספיקה אני כל חצי דקה בודקת !!! וגן אני פספסתי אז עכשיו קראתי
איזה חמוד זה שהוא קורא לה יול פאק אני מאוהבת ויש לי פילס קשייייייים

31/08/2014 07:06
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך