עוד אחת
אוהבת מלא מלא, תודה רבה על התגובות מהפרק הקודם❤️ את חטופה אני אמשיך השבוע בעזרת ה׳. אוהבת ומקווה שתאהבו❤️

I'll take care of you- פרק 3

עוד אחת 22/07/2014 3036 צפיות 31 תגובות
אוהבת מלא מלא, תודה רבה על התגובות מהפרק הקודם❤️ את חטופה אני אמשיך השבוע בעזרת ה׳. אוהבת ומקווה שתאהבו❤️

״ביי, נתראה מחר.״ אמרתי למעיין שהתכוונה ללכת, השעה הייתה תשע בערב, הטיטאניק תודה לאל טבעה ואני יכולתי סוף סוף להזדחל למקלחת אחרי עוד יום שגרתי וחסר משמעות.
עליתי חזרה לקומה העליונה ושלפתי את בגדי הפיג׳מה הנוחים והארוכים שלי שליוו אותי גם בימי הקיץ החמימים.
כשהלכתי למקלחת עברתי על פני חדרה של נופר שממנו בקעו צחקוקים מטופשים מצידה וכמה בדיחות קרש מטופשות מצידו של ערן, זה נראה כאילו האינטילגנציה של שניהם שואפת לאפס.
פשטתי את בגדיי ונכנסתי בין שתי דלתות הזכוכית, סוגרת אותן אחריי ופותחת את המים שאמורים לשטוף את היום הזה ממני.
~~

התיישבתי על המיטה הנוחה כשספר אקראי בין ידיי, המוכר בחנות הספרים הבטיח לי שאהנה ממנו, האמנתי לו.
״אראגון.״ קראתי את שם הכותרת והעברתי את ידי על הכריכה שעלי צויר דרקון כחול, בדיוק הטעם שלי.
הבטתי לבחוץ, המרפסת המרווחת שלי קראה לי, האוויר הצונן אחרי יום חם היה לגמרי הקטע שלי.
פתחתי את דלת הזכוכית המעוצבת ויצאתי לבחוץ, הרוח הקרירה הכתה בפניי והעיפה את שיערי על פניי, הסטתי אותו לאחור בחזרה והדלקתי את האור בכדי שאוכל לקרוא, התיישבתי על הספה הקטנה שההורים קנו במיוחד בשבילי.
אהבתי את הנוף מהמרפסת שלי, החוף של העיר מבצבץ באופק, כבישים סלולים באופן כמעט מושלם, כמה עצים ירוקים ששרדו את מסע הכריתה למען שטחים לבני האדם והבניינים הגבוהים שאפיינו את החלק החדש של העיר, הכל היה נראה מדהים בחושך לאור הירח ופנסי הרחוב.
פתחתי את הספר ודילגתי על כל התודות ותוכן העניינים, עוברת ישר אל העמוד הראשון.

הספר משך אותי, המוכר באמת צדק, אל בשנייה שניגשתי לקרוא את הפרק הבא דפיקה נשמעה והסתובבתי במהרה, מביטה באימא שלי עומדת בפתח החדר.
״היי מאמי.״ אמרה ונכנסה לחדר, יוצאת למרפסת ונושקת לראשי.
״עכשיו הגעתם?״ שאלתי והיא הנהנה, מורידה את העגילים הזהובים מאזניה וחופנת אותם בידה.
״לא מאוחר כבר?״ היא שאלה.
״עוד טיפה.״ אמרתי בנימה מתחננת וסגרתי את הספר כשאגודלי מסמנת לי באיזה עמוד נשארתי.
״לא עוד הרבה.״ היא קבעה והנהנתי בחיוך, היא ליטפה את ראשי ויצאה מחדרי, פתחתי את הספר בחזרה וחזרתי לקרוא, אך עוד דפיקה בדלת קטעה את הרצף שלי.
״מה אימא?״ אמרתי בנימה מעט מעוצנת אך הופתעתי לראות שלא אימא שלי עומדת בפתח, אלא ערן.
״אני יכול לבוא?״ הוא שאל אך לא חיכה לתשובתי והתקדם למרפסת, התעלמתי ממנו והוא התיישב על הכיסא מולי, חזרתי לדשדש בעמודי הספר, עיניי מרפרפות על הכתוב אך ראשי לא באמת שינן ותרגם את הדברים שקראתי לתמונות בתוך ראשי.
״מה את קוראת?״ שאל ותחב סיגריה כבויה אל בין שפתיו, מדליק אותה בעזרת המצית המקושטת וזורק אותה שולחן הזכוכית העגול והקטן.
התעלמתי ממנו והמשכתי לקרוא, או לפחות לנסות, נוכחותו הפריעה לי, גם הכעס שלי כלפיו על הקטע מלפני כמה שעות.
״את מתכוונת לדבר איתי?״ הוא שאל והנדתי בראשי לשלילה, מתרווחת עוד יותר על הספה הקטנה שנדבקה לעורי.
״את מתכוונת לדבר בכללי?״ הוא המשיך לשאול ולי נמאס מכך שהוא מצליח להסיט את תשומת לבי מהספר שכל כל משך אותי כמה דקות קודם לכן.
״את יודעת לדבר?״ שאל ברוב טיפשותו וזה הגיע עד סף ההשפלה שיכולתי לספוג.
״כן לעזאזל!״ קראתי והוא פער את עיניו, מצביע עליי כאילו ראה רוח רפאים והאפר של הסיגריה שאותה לא איפר נפל על הבוקסר שאיתו היה משהגיע לכאן.
״את דיברת כרגע.״ הוא קבע את המובן מאליו כשהסיגריה עדיין בין שפתותיו והוא לוכד אותה בין שיניו כך שלא תיפול.
״מן הסתם…״ מלמלתי וחזרתי להתעסק בספר שלי, מצטערת על כך שדיברתי בכלל.
״את דיברת כרגע!״ הוא חזר על דבריו אך בקול נלהב יותר וצחק צחוק מתלהב בזמן שמחא שתי מחיאות כף, גלגלתי את עיניי והפעם הסטתי את מבטי לפנסי הרחוב שנראו באופק.
ערן נרגע לאחר חצי דקה וחזר למצבו הקודם והיחסית רציני.
״אני לא מבין איך את יכולה לשתוק כל כך הרבה,״ אמר ועצר לרגע בכדי לשחרר את עשן הסיגריה המחניק. ״אני מצליח לשתוק חמש דקות וגם זה בקושי.״ הוסיף וצחק לעצמו.
״אני שמה לב.״ מלמלתי לעצמי והחזרתי פיסת שיער סוררת אל מאחורי אוזני.
״נופר לא מחכה לך?״ שאלתי בשקט והוא הניד בראשו לשלילה.
״היא ישנה.״ הסביר והנהנתי בהבנה, הייתי מעדיפה שתהיה ערה בכדי שהוא יצטרך לחזור אליה כמו כלבלב פודל ולהניח לי לקרוא.
אחרי שאיפה ארוכה הוא כיבה את הסיגריה שלו שנהייתה קצרה עד כדי כך שהיה צריך להתאמץ בכדי להחזיק אותה.
״עכשיו אחרי שסיימת לעשן את הדבר שעתיד להרוג אותך אתה יכול להניח לי?״ ביקשתי בקול שקט ונינוח אך עוקצני.
״נראה לך?!״ הוא שאל במעין צעקה. ״אחרי שאת סוף סוף מתחילה לפתוח את הפה שלך? הוו לא…״ הוא אמר מתלהב והניח את רגליו על השולחן, מסכל אותן זו בזו.
״אתה מציק.״ קבעתי בעצבים וסגרתי את הספר כשהבנתי שאין מצב שאני הולכת להמשיך אותו הלילה.
״ואת סנובית.״ הוא קבע בחזרה למרות שאני בכלל לא, אני פשוט לא מחבבת אותו.
״יכול להיות.״ לא התווכחתי ומשכתי בכתפיי.
״את יכולה להיות טיפה יותר נחמדה, אני לא נושך.״ הוא אמר בציניות והעלה חיוך על פניו.
״אתה יכול להפסיק לשחק אותה נחמד, למען ה׳ אתה חבר של אחותי!״ אמר והנחתי את ידיי על ראשי בזמן שאני מתחפרת עם אצבעותי בתוך שיערי שעדיין היה לח.
״מה הקשר?״ שאל כלא מבין.
״היא הבן אדם הכי שטחי שאני מכירה!״ המשכתי לדבר בטון העצבני שלי וכשאמרתי את המשפט משהו בהבעת פניו השתנה, וזו לא הייתה הבעה טובה.
ערן העביר את ידיו על ברכיו כמה פעמים הלוך ושוב ואחר כך קם ממקומו.
״היה טוב לדבר איתך, למדתי שני דברים מהשיחה הזו,״ אמר ברוגז אך שמר על איפוק. ״את סנובית ואת יכולה ללכת כל בוקר ברגל מצדי, אני לא מעלה על המכונית שלי אנשים ששונאים את החברה שלי!״ אמר וקולו נהיה עצבני וצעקני ממילה למילה.
״לילה טוב טל שטרן.״ הוסיף בפעם האחרונה ונעלם.


תגובות (31)

באלי גם לקרוא אראגון עכשיו :( תמשיכי את הסיפור הזה, אני אוהבת אותו :) זה נורמלי כזה. והיא שונאת את חברה שלו, פחח איך לא? אני שונאת את אחותי גם (רוב הזמן), ובגלל זה ההורים שלי לא מעלים אותי למכונית? לא! שיפסיק להתנהג כמו בן 4 ויתבגר. בנים.

23/07/2014 00:13

מההה הוא בכלל אוהב תסתומה הזאת

23/07/2014 00:45

כמו תמיד, פרק מדהים (:
אני אוהבת את ערן, אהבתי אותו מהפרק הראשון, הוא גם משעשע אותי .
תמשיכי הכי מהר שאת יכולה❤

23/07/2014 00:47

תמשיכי את חטופה עכשיו!!!!!!!!!!אני מתחננת!!!!!!!!!! וגם את הסיפור הזה!!!
מיפ.

23/07/2014 00:49

אבוי.
אני היחידה שלא קראה את "אראגון"?
ערן החתיך עם ההתנהגות המסריחה והבוקסר חסר הצבע, מאחר ולא תיארת את פריט הלבוש החשוב (!).
אוקיי אני מתחילה להטריד את עצמי.
כל זה בכדי לומר, שאני מחכה להמשך.

23/07/2014 01:51

תודות זה בדרך כלל בסוף, אני חושבת. לא ראיתי הרבה ספרים בחיי [תתפלאי].
תמשיכי! אני חושבת שאני יודעת לאן הסיפור הזה הולך.

23/07/2014 03:00

    יש המוני ספרים התודות לאנשים החשובים בהתחלה.
    הספר מוקדש לאישתי היקרה שתמכה בי ותהתהתה
    תודה למישהי הנפלאה שעזרה לי בדרך עד ליציאת הספר
    יש הרבה כאלו

    23/07/2014 03:10

    אהההה, לזה התכוונת.
    ובכן, זה מה שנקרא הקדשה.
    התודות מגיעות בסוף.
    "תודה למוסד,"
    "תודה לבית משוגעים,"
    "תודה למחשב."

    23/07/2014 03:13

    חחחחחחח לעזאזל איתך! תזרמי איתי

    23/07/2014 03:15

    זורמת זורמת,
    אני מכירה ספר עם תודות בהתחלה.
    קוראים לו – ספר אנגלית.
    תמיד פותחים אותו על התודות, כשהן הפוכות. כי לישראלים יש הרגל מגונה לפתוח הכל מימין.

    23/07/2014 03:24

ואוו מה עובר עליו?! הוא מתנהג כאילו הוא במחזור
ומה הוא קבר מצא באחותה היא באמת הבן אדם הכי שטחי בעולם
הוא ממש מפגר אם הוא אוהב אותה ולא שם לב לזה
תמשיכי דחוףףףףףףף

23/07/2014 03:15

תמשיכי :) סיפר מהמם ומעניין (:

23/07/2014 06:30

ערן במחזור וטל צודקת

23/07/2014 07:54

תמשיכייייי

23/07/2014 08:06

מושלם
מהממם
נדיר
חמוד
ערן מפגר
יופי
את ממשיכה
סתם לא
תמשיכי

23/07/2014 11:01

שלמותתת תמשיכייי מידד!!

24/07/2014 18:53

טל שטרן?0-0 זו בדיחה או שם מלא?0-0 או שזה לא אומר כלום ויצאתי מפגרת?0-0
אם מישו היה נכנס לחדר שלי עם סגריה דלוקה ומעשן הוא היה יוצא משם בלי אצבעות כדי להחזיק אותה! אדיוט.
תמשיכי, פרק יפה:)))

25/07/2014 21:22

אהבתי :) תמשיכי, הולכת :)

26/07/2014 17:41

וואו, בחיים לא ראיתי הטיטאניק. מה זה אומר עליי ? -.-
אממ אני אחסוך ממך תגובות של תמשיכי כי זה ברור שאת ממשיכה את זה, אם לא דמך בראשך. אווהוו בואי נראה אותך לא ממשיכה עכשיו (-;
צר לי לבאס אבל ערן גם צודק וגם אחלה גבר!! היא נשמעת סנובית אשש. ובסדר, יש לה אחות פרחה, זה לא סוף העולםם!! יש כאלה שיש להם אח פרחה.. 1-0 לערנוש♥♥
אהה ומה נסגר עם החטופה הזה?! דיי אני גם רוצה לקרוא אבל אני מתבאסת כי זה נשמע ארוך ועד שאני אסיים את העונה הזאת תהיה עונה 10+סיפור המשך :(
ואני עוד מחכה להמשך של ערס בסיכון שבכלל לא התחיל. קטע הא?

26/07/2014 19:12

    חחחחחחח כן היא סנובית אבל צריך גיוון מהבכייניות.
    אם בא לך להתחיל את חטופה תתחילי זה רק 26 פרקים ואם לא אז לא חייב :-)
    ועל ערס בסיכון נצטרך לדבר עם רוני חחחחח אוהבת אותך בר❤️

    26/07/2014 19:17

חחחחח בתור אחת שגרה בצפון היא צפוניתת אשש אבל זה עדיף מבכייניות (:
אני הולכת להתעדכן קצת בסיפור של רוני ואחרי זה אני מתחילה.
אני אתאמץ בשבילך (-;
סתם לא, אני פשוט יותר מדי סקרנניתת, ואם כל האתר קורא את הסיפור הזה אז אני גם רוצה!!
ובגלל שיובל זה שם בדוי (אם לא אז אופסיי), אז יש מצב אני קוראת לך דוד חיים? פשוט אף פעם לא אהבתי את יובל המבולבל… -.-
ולולו ופיטר חייבים סיפור משלהם♥♥

26/07/2014 19:23

    יאללה לכי על דוד חיים חחח ולא כל האתר קורא… אני בעד אביאל ואנה

    26/07/2014 19:29

אני חושדת שראיתי בננה מגיבה לך עכשיו. טוב נשברתי, אני הולכת לקרוא-.-
והלווו דוד חיים, אם כל הכבוד, לולו ופיטר יותר טובים !!

26/07/2014 19:49

    זו לא בננה!! זו בננה עצבנית, זה ההבדל ושאש
    אנוכי אלין

    26/07/2014 19:53

    בננה, אם את כבר כותבת אנוכי אנא כתבי את כל הודעתך בשפה גבוהה.
    ואת אכן בננה, ולא בננה עצבנית.
    חן חן,
    אנוכי איילת.
    ~נדחפת~

    26/07/2014 20:16

    אני בננה מרושעת ואכזרית….
    רגעעעעע
    זאת איילת?*0*
    החלפת משתמש?
    אם זו לא את יצאתי מפגרת><
    0___ O

    26/07/2014 21:09

עצבנית בכללי או בגללי? אהה וסליחה גברת אלין (:
מקווה שתקבלי את התנצלותי הכנה חחחחח (:
ואני פרק השלישי של חטופה, העומרי הזה… חרמן שכזה(: מסאז מבקש ממנה, לא פחות ולא יותר.. נועז הבחור

26/07/2014 20:29

    צורה לך אלין הבננה !!
    וגם לך אנוכי אנוכך איילת הנדחפת..
    רדו משפה גבוהה, זה קשה.. /:
    אנוכי חזרה לחטופה♥

    26/07/2014 20:31

    גברת בננה טוענת שהיא בננה עצבנית, ומסרבת להודות באמת הנכונה – שהיא בננה לא עצבנית.
    שפה גבוהה זוהי דרך חיים.
    חן חן,
    אנוכי איילת.

    26/07/2014 20:45

    חוחוחוחו
    אני מרשעת ועצבנית. ולא בגללך חלילה. זה בטבעי להיות כזו.
    את לא רואה את התמונה? עם הגבות של הבננה? היא עבנית ולא מחייכת…. (יש הבדל בין חיוך לחיוך מרושע).
    הלכתי לנשנש פיצה, בדיוק יצא מהתנור (תקנאו~~)

    26/07/2014 21:12

אמא אמא אמא פרק מושלםםם אהבתי מאוד
אוףףף ערן כול כך מגעיל אותי!!!! מי הוא שידבר אלייה ככה הוא חרא של חרא של בנאדם איכככ מגעיל טפיי עליו
תמשיכיייי אהבה שלייייי
נ.ב זה לא ממש קשור אבל מיזה\מיזאת טל שטרן ?

26/07/2014 21:34
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך