החבורה העליזה

05/11/2017 628 צפיות אין תגובות
,

היא כבר נושקת לשבעים…אבל עם מכנסי ג'ינס הדוקים ,חולצה עם כתפיים חשופות, שיער גולש , ומגפונים עם עקב גבוה, בקושי היא נראית בת חמישים …
היא מגיעה למועדון.כולם שם בגילה , יש גם כאלה שעוד עובדים ואפילו צעירים ממנה.ויש שנושקים לשמונים, ואפילו יותר.
עדינה לייבוביץ כנראה בגילה. אבל חוץ מלצבוע את השיער הכחלחל שלה , שאם לא , יש חשש כבד שנראה אותה בשיער שיבה, שמבגר אותה , אם לא לאמר מזקין אותה . היא נועלת נעלי טבע נאות , "כי את הכי יפה כשנוח לך !" כן,במיוחד אם קוראים לך שלומית מלכה …
המכנסיים "ברוגז" תמידי עם הנעליים , בלי חן ובלי טעם . חולצה , מה שמצאה בדיוק וזרקה עליה .
את רופא השיניים היא כנראה מאד לא סובלת , והתוצאות ניכרות לעין. בקיצור ,התחזוקה , לא משהו. אבל עדיין היא לא בראש "רשימת הכונפות", שתעמוד בתור יפה יש הרבה לפניה !
היא נראית במצב יחסית טוב, לפחות היא לא שמנה נורא , הוורידים הבולטים ברגליה סבירים בהתחשב בכלל הופעתה. ועדיין ,היא בוחרת את חברותיה לטיולים, שיהיו ככה שלא יהוו איום עליה. בנצי בעלה, נראה לא רע לגילו, וכבר ראינו אותו לא פעם שותה קפה בחברתה של איזו גרציה מאחד החוגים שעדינה לא משתתפת. היא יודעת, כלום לא נסתר מעיניה. את הגרציה הזאת היא כבר סימנה. בעלה לא יקבל שום נזיפה או הערה , היא ממשיכה הלאה . ולכן היא נוהגת בחוכמה, והיא תשאר איתו, כי לא נורא אם הוא משחק קצת בצעצועים של אחרים,אחר כך הוא חוזר הביתה ומשחק עם הצעצועים הישנים שלו…
אבל היא כאמור, בוחרת את החברים והחברות לטיול בפינצטה,לא כל אחד יכול להשתתף. היא מחליטה סופית.אלה אנשים נבחרים, באים כל יום למועדון הזה מזה שנים ,הם חברים טובים שלה ,אפרוריים כמוה,חסרי לחלוחית ויס-מנים . הם הולכים אחריה באש ובמים. רשימת הטיולים שלה עכורה כמי אפסיים.מקומות מיובשים , נעדדרי תוכן ממשי ובעיקר בנליים.אבל היי , מה זה כלכך חשוב בעצם? בלב שומקום כשהם מגיעים ופורקים את תרמיליהם וסליהם,הם פותחים שולחן, עדינה מראה את כישוריה הקולינריים, הנה פה פשטידת בצל,וכאן קיש בטטה, קצת חמוצים, וגם אפרת שולפת מתרמילה את מיץ התפוחים שהכינה מבעוד מועד בבית ואת מקלות הלחם שום. בנצי בעלה של עדינה חולה על מקלות הלחם של אפרת והוא עומד וטוחן אותם כאילו אין מחר!
לביא, הוא סיפור לא פתור.הוא ידיד טוב של עדינה, ידידות אפלטונית, בנצי יכול להיות רגוע ..
וככה פעמיים בחודש הולכרת החבורה העליזה, לתור בארץ ישראל . מה שנקרא סע וטייל בארץ ישראל.
ואז היא חושבת לעצמה, שאולי אולי אם היא קצת תראה יותר מוזנחת, היא תוכל להצטרף לטיול.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך