~love~
מודעת לזה שהסיפור קצת מסובך ומבולגן זה פשוט אירועיים שקרו לי בחיים מצטערת מראש מנסה לסדר

הכיתה שלי (2)

~love~ 05/03/2015 586 צפיות אין תגובות
מודעת לזה שהסיפור קצת מסובך ומבולגן זה פשוט אירועיים שקרו לי בחיים מצטערת מראש מנסה לסדר

התקשרתי לעדן לברר למה היא לא באה לטיול מסתבר שזה בגלל שאין לה עם מי להיות בחדר … אפילו שהצענו לה היא פשוט לא רוצה להיות בחדר עם קארין ומבינה אותה גמאני לא כזה רוצה , אבל באותו רגע ניזכרתי במשפט שאמרתי לליאב אם אני משכענת אותה לבוא לטיול אני לא מדברת איתו ובאותו רגע לא רק שלא רציתי לדבר איתו לא רציתי לראות אותו יותר בכל חיי , הבטחתי לעדן שאני יהיה איתה בחדר וניתקתי את השיחה , רשמתי לליאב שלא ידבר איתי יותר ושהיא באה לטיול .

יום למחרת , בבוקר התעוררתי והיתארגנתי לבית ספר , בשיעור רשמתי פתק לליאורה ונועה שאני יהיה עם עדן בחדר בטיול ולא איתן . ליאורה היסתכלה עליי במבט עצבני ומסרה את הפתק למיכל … כבר אז הבנתי שעוד ריב בדרך מאותו יום הפסיק להיות אכפת לי כבר מהחדר לא עיניין אותי כר כל הטיול נימאס לי ברמות מטורפות . בהפסקה הייתה לנו שיחה , שיחה עצבנית ביותר מלא צעקות מלא ריביים והכל ממה ? מאיזה טיול מעפן שכבר לא באמת מזיז … אחרי ההפסקה היה לנו שיעור חינוך עם המחכנת התחלנו לדבר על הטיול השנתי ופתאום המורה מודיעה שהטיול השנתי בוטל בגלל מזג האוויר , רגע כאילו מההה שבוע שלם רבנו על כלום ?! סתם ?! כולי היתמלאתי עצבים ושינאה כלפיי כולם לא רציתי לדבר עם אף אחד ככה העברתי את כל היום בבצפר לבד עצבנית ועצובה … באותו יום בערב היינו אמורות לצאת להתרמות אבל אחרי הבצפר עלה לי החום אז לא הלכתי , מאותו ערב נהייתי חולה שבוע שלם ישבתי בבית עם חום צינון כאבים פשוט הרגשתי גוססת . אחרי שבוע חזרתי לבית הספר הכל חזר לרגיל צחוקים בשיעורים בהפסקות בלי עצבים ובלי ריביים .

ביום חמישי היה לנו טיול למוזיאון , בבוקר נועה באה אליי לבית והעירה אותי .. דיי קשה לי לקום בבוקר ואני כל הזמן מאחרת לבצפר , אז נועה באה לבדוק שאני קמה בזמן … יצאנו מהבית שלי ביחד והיתקדמנו לכיוון הבית ספר . המורה בדקה שמות ועלינ ולאוטובוס במקרה שלנו ישלנו פרוטקציות אז הבנות עלו ראשונות ותפסנו את השורה האחרונה המקום השווה של האוטובוס "האחורה" , אני עדן נועה מיכל וועוד ילד מהכיתה בשם ניר הייתישבנו מאחורה לפנינו ליאב עם נתנאל ומצד שני דוד עם קארין בקיצור היסתדרנו , נתנאל האלל של המוזיקה הדיגיי של הארץ כל הכיתה חולה על הטעם שלו במוזיקה , הוא הביא תבוקסה ושמנו שירים כל הדרך צחוקים באלגנים ריקודים בלי שהמורה תשם לב וואלה תאמת כל הכייף תמיד באוטובוס , אחרי שעה וחצי של נסיעה הגענו למוזיאון בחולון , ניככנסנו בקבוצות לפעילות "פגישה עם השקט" הביאו לנו אוזניות ומדריכה שהיא חירשת לגמרי והיא פשוט הכירהה לנו את העולם שלה אייך זהה להיות חרשת במה זה טוב בזמה זה רע וכדומה ניגמרה הפעילו והיתאספנו ליד האוטובוסים לחזור לעיר …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך