לפזר התנצלויות לכל עבר...

התנצלות.

26/12/2016 706 צפיות 2 תגובות
לפזר התנצלויות לכל עבר...

אני מתנצלת שאני בכיינית, שאני בוכה על הדבר הפעוט ביותר, לא יכולה לשלוט על הדמעות המלוחות.
אני מתנצלת שאני כועסת בקלות, שיש לי פתיל קצר שאני במתח תמידי, והחרדות אוי החרדות…

מתנצלת שאני היסטירת לעיתים קרובות מידי.
מתנצלת שאני כזו מבולגנת מפזרת את חפצי בכל מקום, שוכחת דברים בסיסים ותאריכים חשובים, כנראה שם הייתם רואים את הבאלגן שחוגג בראש ובלב קרוב לוודאי שהייתם מבינים.

מתנצלת שאני מתנהגת כמו ילדה קטנה מתלהבת מכל דבר, מפרח יפיפה או מכבשים על כר מרעה.

מתנצלת שאני נפגעת בכזו קלות, שאני כזו רכרוכית נכון, אתם צודקים לא צריך להיפגע מכל דבר אנשים סתם פולטים לפעמיים דברים בטעות.

מתנצלת על כך שלעיתים צריך להסביר לי דברים לאט יותר, מתנצלת שאיני מבינה לעיתים, אל תכעסו אני משתדלת.

מתנצלת שאני לעיתים קרובות בעולם שלי, רוקמת חלומות וסיפורים.

מתנצלת שלעיתים הנני מעדיפה את חברתם של ההולכים על ארבעה, מאשר אלו ההולכים על שתיים.

מתנצלת שאני בורחת לעולם הספרים, תבינו אותי יותר נחמד לי שם, בעולם האחר.

מתנצלת שאני באופן קבוע עם אוזניות.

מתנצלת שאני מתקשה להיות עצמאית להתנהל לבד.

מקווה שתבינו איך הראש והלב שלי עובדים, מעט שונה מכם, אני יותר רגישה ממכם ויש כאלו יגידו מוזרה, לא איתנו אך זאת אני, מקווה שאשתנה….


תגובות (2)

אני ממש הזדהתי איתך! כאילו הטקסט נכתב עליי. מדהימה שכמותך אל תצטערי אף פעם על מי שאת. את מיוחדת בדרך שלך תזכרי את זה!

26/12/2016 23:04

תודה רבה!, והתוודה, הצלחת להזיז משהו בלב:)

26/12/2016 23:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך