lizza.nort
אין לי מושג. D:

יער ההתאבדות

lizza.nort 30/06/2014 5200 צפיות 74 תגובות
אין לי מושג. D:

אייקו הלכה בתוך היער, עוקבת אחרי הסרטים הקשורים לעצים במשמרת ההתאבדויות.
זהו יער ההתאבדות ביפן, לכאן באים אנשים שנמאסו עליהם חייהם והם רוצים לסיים אותם. עבודתה של אייקו היא לעבור ביער ולחפש אנשים שמתכננים להתאבד, או גופות שתוכל להחזיר למשפחות.
אייקו המשיכה לעקוב אחרי סרט צהוב שנקשר לעצים. מטיילים-מתאבדים רבים היו עושים כך, למקרה והם יחליטו לבסוף שהם מתחרטים ויוכלו למצוא את היציאה בקלות.
לבסוף, לאחר הליכה רבה ומלאת פיתולים, מצאה אייקו מה שקיוותה לא למצוא. היא ראתה גופה תלויה על עץ גבוה.
הגופה הייתה, לפי המראה שלה, בת כמה חודשים טובים. היא הייתה של נערה בתחילת גיל העשרים לחייה, או לפחות כך נראתה.
אייקו טיפסה על העץ במקצועיות וחתכה את החבל העבה שהשאיר את הגופה באוויר. הגופה נחתה על אדמת היער המלאה בעלים מתים כמוהה ברעש קטן.
ליד ימין של הגופה נקשרה מצלמת ווידאו, עם פתק קטן עליה וכיתוב באנגלית "לכל מי שימצא את זה, אתם מוזמנים להסתכל."
אייקו סידרה את הגופה בעדינות של מלאך והורידה ממנה את המצלמה. היא התיישבה לבסוף למרגלות העץ והחלה לצפות בווידאו.
"שלום," אמרה הגופה, שבסרטון נראתה צעירה. הסרטון צולם כבר בתוך היער, והוא העביר באייקו צמרמורת. "לכל מי שמוצא את זה, אתם בוודאי לא מכירים אותי. שמי הוא אליזבת נורטון, ואני מאנגליה, לכן אני מדברת אנגלית כאן. אני מניחה שאם אתם צופים בסרטון הזה, התאבדתי. ברצוני להודות לאדם שמצא את גופתי." זווית הצילום השתנתה, היא עברה לצלם את הנוף. היא גם החלה ללכת, עלים מתים מתפצפצים תחת נעלי ההליכה שלה. היא נעצרה לרגע, מצלמתה מראה לאייקו תמונה של שלט שעליו נכתב ביפנית "אני כאן כי שום דבר טוב לא קרה לי מעולם. אל תחפשו אותי."
"אני תוהה," החלה אליזבת "כמה זמן השלט נמצא כאן. אני מניחה שהגופה נמצאה, או שהוא הלך הביתה. כמה שזה נשמע מוזר מאדם שהגיע לכאן כדי להתאבד, אני מקווה שהוא לא התאבד." היא דיברה תוך כדי הליכה. "אני מקווה למצוא מקום יפה. מקום שבו הציפורים מצייצות, עם עץ גדול וקרני אור עוברות דרך העלים כמו בציור. מקום ראוי לתלייה.
ראיתי בעבר סרטון על יער ההתאבדות, בסרטון המחפש מצא גופה שהייתה ביער במשך כשנה, אולי שנתיים. זה גורם לתהות, כמה גופות מחכות כבר עשרות ומאות שנים ביער הזה? האם הן אי פעם יתגלו?
האם הגופה שלי, לאחר שאלך, אי פעם תתגלה?
אני מניחה שלשאלות מסוג זה כנראה לעולם לא יהיה מענה.
רק שתדעו, אני לא מרגישה כמו השלט שעל העץ. לדעתי הרבה טוב קרה לי בחיי. אני מרחמת על האנשים שמאמינים, באמת ובתמים, שדבר טוב מעולם לא קרה להם. כואב לחשוב שיש אנשים אומללים עד כדי כך בעולמנו.
אני רוצה להתאבד, כי חיי כבר נגמרו. לפני שלוש שנים אובחן אצלי סרטן. אני לא רוצה להמשיך עם זה. משפחתי עדיין לא יודעת על זה, אני חייה בלעדיהם מאז שאני בת שש עשרה, ארבע שנים. את הטיפולים קיבלתי בלעדיהם, ונמאס לי. הסרטן שלי לא ילך, הוא רק מחמיר. אני לא רוצה לתת שעה כדי להרוויח דקה, אני לא רוצה לתת את כל זמני לטיפולים כדי להרוויח ימים ספורים בתוך בית חולים קר ועגמומי.
אני אמות בנפש בריאה ושלווה, מאושרת. לא בבית החולים, מחוברת לצינורות.
בסרטון ההוא על יער ההתאבדות, החוקר אמר שהוא לא מבין. לא מבין למה אנשים מתאבדים במקום יפה כל כך. אני תוהה, אולי הוא זה שימצא את גופתי. לשאלתו, אני לא יודעת למה מתאבדים כאן. אני יודעת למה אני רוצה להתאבד כאן. אני רוצה למות מאושרת ושלווה, במקום יפיפה ומלא תקווה. אני רוצה לברוח מחיי, לברוח למרחק. לברוח כך שהמקום בו אני נמצאת לא יזכיר לעולם את המקום ממנו אני בורחת.
אני שמחה כאן." היא הפסיקה לדבר, רק הצעדים שלה נשמעו יחד עם ציוצי ציפורים.
"אתם שומעים?" היא שאלה. "ציוצי ציפורים. כמה זה מדהים, הן שרות לי. אני שמחה שהן שרות לי במקום יפה כל כך. לולא היו כאן הציפורים, אני תוהה אם המקום היה מרגיש אותו הדבר."
היא שתקה שוב, כנראה מקשיבה לשירת הציפורים. אייקו הקשיבה גם היא כעת. היא שמעה את שירת הציפורים במצלמה הקטנה, וגם את שירת הציפורים מעל ראשה. אליזבת צדקה, הן שרות בצורה מרהיבה ביופיה.
"אני חושבת שאקים את האוהל שלי כאן." אמרה אליזבת. "ואם אבחר למות, אעשה זאת כאן. המקום הזה יפה כל כך, אני מאושרת.
עכשיו מגיע החלק ממנו אני אהנה פחות." היא אמרה ונשענה על העץ לרגליו אייקו ישבה כעת. היא החליקה במורד העץ לישיבה וכיוונה את המצלמה חזרה אליה. "אמא יקרה שלי, אני מצטערת. אני מצטערת שלא סיפרתי לך על הסרטן שלי. אני נלחמתי לבד במלחמה שהיא רק שלי, את מבינה? לא רציתי שתכנסי אליה גם את. קשה לך מספיק.
אבא אהוב שלי, אני מצטערת. אני מצטערת שעזבתי אותך אז, ואני מצטערת שאני עוזבת אותך עכשיו. כואב לי כל כך, בלב.
אחי הקטן, ביל, גם בפניך אני מצטערת. אחותך הגדולה נוטשת אותך עכשיו, עם אמא עצבנית ובלי סיום לסיפור שהיא מספרת לך לפני השינה. אם תצטרך משהו, תבקש מההורים. תחזור לגור איתם, אח יקר. אמרתי לך כבר, שאם שלושה ימים אני לא נמצאת בבית, אתה חוזר אליהם. אני מקווה שהקשבת לאחותך.
למי שמצא אותי ורואה עכשיו את הסרטון שלי, אני מצטערת. תודה רבה על ההקשבה.
הגעתי להחלטה." קולה של אליזבת נסדק, יחד עם חיוכה. "אני… מצטערת." היא אמרה לבסוף בקול חנוק, דמעות ממלאות את עיניה החומות והיא פונה לצלם את הנוף. "תראו איפה אני אמות. אני מאושרת.
תשמרו על עצמכם ותזכרו שמתתי מאושרת." הסרטון הסתיים.
עיניה של אייקו היו לחות, היא כיבתה את המצלמה והביטה בגופתה של אליזבת. היא חייכה אליה חיוך קלוש. "אני שמחה שאת מאושרת."


תגובות (74)

את
מתחילה
להפחיד
אותי!

30/06/2014 00:45

אני מפחדת.
זה יותר מפחיד מפסיכו.
תודה ליזה, אני בכלל לא צריכה לישון הלילה!

30/06/2014 01:23

    אני מנסה להבין מה מפחיד ביער ההתאבדות.

    30/06/2014 01:25

הרעיונות שלך מדהימים אותי כל פעם מחדש!
היער הזה באמת קיים? הייתי רוצה לבקר בו ביום מן הימים.

30/06/2014 01:47

    תודה רבה~
    כן, הוא קיים. יש שם שלטים כאלה של "לפני שאתה נכנס, חשוב על המשפחה והחברים שלך, החיים הם מתנה יקרה מהוריך" וכ"ו. יש חלק שפתוח לקהל, ויש חלק שאת יכולה להיכנס אליו אבל יש שם מדי פעם גופות של אנשים שהתאבדו וסרטים כדי לא להיאבד, רצוי גם לקשור סרט משלך. מדי פעם יש גם בחנייה ליד היער מכוניות נטושות כאלה…
    "אם תלכי אחרי הסרט, תמיד תמצאי משהו בסופו"

    30/06/2014 01:50

    זהו זה, החלטתי לאן לעשות את הטיול אחרי הצבא שלי.
    ואני לוקחת עותק מהסיפור הזה שלך לקרוא בדרך ^

    30/06/2014 01:54

    הו גאד, תודה >///<
    ביפן יש עוד הרבה מקומות יפים~ אל תשכחי את ההר שהיער נמצא לרגליו, אחד המפורסמים אבל השם הרח לי. גם יש את יער הבמבוק~ וביקור בטוקיו תמיד מומלץ~
    ואל תשכחי לבוא בזמן פריחת הסאקורה או פסטיבל הזיקוקים בקיץ~ שיהיה יפה ובלתי נשכח~

    30/06/2014 01:57

אחד מהסיפורים הגאונים ביותר שקראתי בזמן האחרון. יש לי כל כך הרבה דרכים להגיב על זה אבל אני פשוט אשתוק.

30/06/2014 01:58

    ממ, תודה, אני מניחה? גאוני, אז תודה? או שזה היה ציניות? *מבולבלת* Q~Q

    30/06/2014 01:59

    אני בן אדם מאוד ציני אבל הפעם הייתי רציני, זה פשוט סיפור גאוני :)

    30/06/2014 02:10

    ממ~ תודה רבה~~~
    ד"א, אי אפשר לכתוב "רציני" בלי המילה "ציני" :P

    30/06/2014 02:11

את רצינית ליזה? באמת קיים אחד כזה? יער התאבדות?
*0*
אגב, הסיפור שלך עם כתיבה מעולה והאמת שרעיון על סיפור כזה ממש גאוני אפילו שאני מניחה שדבר כזה קיים.
אוהבת♥

30/06/2014 02:00

    https://www.youtube.com/watch?v=4FDSdg09df8
    אל תניחי. תאמיני. :P
    תודה רבה ^^

    30/06/2014 02:03

    אני מפוחדת. מאוד.
    *~*

    30/06/2014 02:07

    [יולו, תסתכלי גם] אל תהי, זה סרטון מידעי לגמרי ולא דומה לסיפור שלי. חוץ מזה שהיער ממש יפה :P

    30/06/2014 02:09

    היער הזה באמת יפה :P
    זה יער טרופי? או שרק לי הוא נראה ככה?

    30/06/2014 02:14

    זה שהוא ירוק עד לא הופך אותו לטרופי. טרופי זה יערות הגשם בברזיל :P

    30/06/2014 02:15

    אני אראה את זה, אבל בבוקר. דברים כאלה יכולים להטריף אותי בלילה **

    30/06/2014 02:27

    הוקיי~~~~

    30/06/2014 02:28

אין לי מילים. אז אני פשוט אתאר את מה שאני רגעשה כרגע באמצעות סמיילי
:O

30/06/2014 02:05

    אני מניחה שזה טוב?… תודה?
    אנשים, אני מטומטמת. אם לא תגידו לי ברצינות למה אתם מתכוונים, אני לא אבין!

    30/06/2014 02:06

הייתי מציע לך לשלוח את זה לבחירת העורכים

30/06/2014 02:31

מדהים!!! ויפהפה!!! ועצוב!!! ומרגש!!! ועוד הרבה מחמאות שאין לי כוח לכתוב אותם כאן כרגע!!!

30/06/2014 09:44

    אותן*
    ותודה רבה~
    ד"א
    ווהו, בחירת העורכים~

    30/06/2014 11:43

וואו סיפור יפה ומרגש גם אני כתבתי משהו דומה סיפור סינדרלה בגרסה עצובה בחי הקטע עם הנסיך בסוף גם סינדרלה מתה טזה סוף די עצוב אני אשמח עם תיקראי אני אוהבת סיפורים עם סוף עצוב כי זה מראה שלא הכל טוב בחיים כמו שבדרך כלל יש בסיפורים ):

30/06/2014 10:06

    אני אשמח לקרוא, ותודה על המחמאה [נראה לי?]

    30/06/2014 11:44

ממש יפה. לא ידעתי על יער ההתאבדות לפני זה וזה ממש נחמד שאת ככה משתמשת בנושאים שהם לא כל כך מוכרים לכולם, אבל בעלי חשיבות רבה.
הרעיון מדהים, וכך גם התוצאה. גם סיבת המוות היא דיי מגוונת, וזה היה ממש יפה שהשתמשת בסיבה שקודם כל אמרת: "היה לי טוב בחיים."
מרגש ומדהים. כל הכבוד על בחירת העורכים השנייה שלך :)

30/06/2014 12:07

    תודה רבה על המחמאות, אני שמחה שנהנית~
    אני יודעת דברים פה ושם שאני רוצה לשתף עם אחרים, מאחר ויש להם חשיבות גדולה לדעתי. :P זה מהנה לתת לאנשים מידע טריוויאלי נחמד על דברים קטנים או גדולים. באמת שמצאתי את זה בסרטון של עשרת המקומות הכי מוזרים-מפחידים בעולם, ונראה לי שאני אכתוב על עוד כמה דברים מכל מני רשימות של מקומות יפים\מעניינים שיש לי.

    30/06/2014 12:58

היער לא הפחיד אותי, הוא משך אותי.
היה יפה מאוד.

30/06/2014 13:34

    סוף סוף, מישהו שמבין אותי.
    תודה~

    30/06/2014 13:41

ליזה.
הסיפור שלך השאיר אותי עם טעם של עוד, הוא חשף את הרצונות הסמויים של אנשים רבים, למקום משלך, למות לפני שתהיה חי מת בחייך. אני התרשמת מאוד, ונשבתי בקסמו.
אוהבת יוקי.

30/06/2014 14:05

    יוקי, את יודעת שאני תמיד שמחה מהתגובות שלך? הן גורמות לי להיות מאושרת ^^
    אני שמחה מאוד שאהבת, תודה~

    30/06/2014 14:11

הסיפור האהוב עליי עד עכשיו.
וזה כולל את העבודות שלי.
שאני מאוד אוהב.
;)

30/06/2014 14:08

    אני שמחה מאוד שאהבת ^^ זה גורם לי להסמיק ^\\\^"

    30/06/2014 14:15

נראה לי שאסע לשם כשאחשוב שהגיע הזמן… זה מקום יפיפה.
ציפורים…. עצים…. יופי…. נראה לי שזה טוב.

30/06/2014 14:46

    תראי את ההערות שכתבתי ליולו בנושא~

    30/06/2014 21:22

ואוו… לא שמעתי אף פעם על יער כזה, אבל ראיתי קצת מהסרטון ששמת ו… אני לא יודעת. אני מניחה שאנשים באמת מוצאים נחמה בלמות במקומות עם נוף יפה, גם אם זו התאבדות.
כתבת את הסיפור בצורה יפהפייה והכי מעולה שאפשר. בכללי אני אוהבת את הכתיבה שלך, אבל זה פשוט… מדהים לגמרי. אהבתי מאוד (עד כמה שאפשר לומר, כן..)

30/06/2014 15:24

    תודה רבה על המחמאות, אני שמחה שהכרתי לך דבר חדש~ לשם הלכתי עם זה

    30/06/2014 21:23

וואו. זה ממש יפה, עמוק ושקט בצורה מופלאה.
אני אוהבת את זה שא עשית מזה רעש גדול. עשית את זה ברוך ובשקט.
וזה ממש לא מפחיד או מוזר, זה נכון.

01/07/2014 01:28

    תודה רבה, אני שמחה שאהבת.
    לדעתי זו טעות לעשות את זה ברעש, זו התאבדות מרצון להציל את עצמה, זה יער יפה וזו בחורה שרגילה לראות התאבדויות וגוויות, אין מה לעשות רעש. וזה נכון מאוד~

    01/07/2014 02:24

היער הזה קיים באמת ?אני התחלתי לבכות קצת ,וואו מרגש יפה מאוד

03/07/2014 22:10

    תודה רבה, וכן, הוא קיים. תבדוק באחת התגובות הקודמות, פרסמתי קישור לסרט דוקומנטרי[?ככה כותבים?] עליו

    05/07/2014 02:51

טוב, אז ככה…
זה-היה-פשוט-מדהים!!!!!!!! זהו!! קבעתי! 3": כשאבקר ביפן *אווו ובטח שוים אחד זה יקרה* יש שם מקומות מדהימים ותרבות נפלאה *^* ועכשיו בגלל הסיפור המרתק הזה יש לי עוד סיבה "למה" לי לנסוע לשם >~<
טוב…אז עכשיו נעזוב את זה שאני הולכת בכל מחיר לבקר את יער ההתאבדויות…

הסיפור הזה, היה פשוט מרתק!! מצמרר,מרגש ופשוט כ"כ יפה!
הכתיבה שלך הייתה יפה ומובנת.
אני אהיה מאוד שמחה לקרוא עוד סיפורים בסגנון הזה, די נו….. אני לי מילים ._. זה מדהים! נקודה.

05/07/2014 03:09

    תודה רבה לך~
    ולכל מי שרוצה לנסוע ליפן! https://www.youtube.com/watch?v=lDoLLhswOwY
    25 מקומות מגניבים שאסו לפספס בטוקיו. מי יודע, אולי אפילו ניפגש שם. ^^ תחפשי בנות בלוליטה עם שיער חום בהיר~
    ושוב, תודה על המחמאות~~~ ^\\\^
    או בשפה שאוהבי התרבות היפנית יבינו: אוריגאטו גוזאיימאס, בלאקאלפאנדה-סאן~

    05/07/2014 03:19

הסיפור עצמו מעולה.
אני אישית הייתי מעדיפה שם אחר, משום שהשם הזה לא מושך את הקורא במיוחד ויותר מלחיץ אותו, למרות שהוא כן קשור לסיפור.
אבל הטקסט עצמו מצויין.

05/07/2014 20:22

    אבל אני אוהבת להלחיץ אנשים~ זה כיף, והייתי בדרך לכתוב סיפור מזעזע ומזוויע אבל חסכתי את זה מכם כי הוא די מגעיל.
    וזה טבע בני האדם, להימשך לפחד, להימשך לעצב, כל סיפור שיש לו התאבדות בכותרת מקבל כניסות ויש סיבה. זה נורא טעון רגשית, ובני אדם אוהבים להרגיש.
    ואני מודה לך מאוד ^^

    05/07/2014 20:26

וואו, אני לא מאמינה שיש באמת יער כזה
זה פשוט מגניב
ואני דווקא אהבתי את השם, לכן נכנסתיXD
זה מצמרר, ופשוט יפה.
לדעתי כאשר אנשים מתאבדים והם מצלמים סרטון לפני זה, הוא יותר ארוך אבל זו כבר בחירה שלה (או שלך)

05/07/2014 23:42

    זו בחירה של שתינו. כי… האמת היא שקוראים לי אליזבת [ליזה, בקיצור] נורטון.
    ותאמיני~ תאמינייייייי~~~
    ואני שמחה שאהבת ^^ [נראה לי שאהבת. השתמע ממילותייך שאהבת]

    05/07/2014 23:48

יפיפה.

09/07/2014 14:31

    הידד לי! בן אדם אדיר נותן לי [לקטע שלי, אותו דבר] מחמאה!

    09/07/2014 16:08

חייבת להגיד שאת קרעת אותי לחלוטין.
לצערי אדם שהכרתי ואהבתי מאוד התאבד מאותה סיבה בדיוק ולצערי גם באותה צורה, רק לא ביער..ולקרוא את זה החזיר הכל.
מקווה שגם הוא מת מאושר לפחות…
הכתיבה שלך מעולה, ולכתוב דבר כזה מעיד על עומק ויצירתיות וראיית עולם יפיפיה..
את מדהימה.

09/07/2014 19:43

    אני מצטערת שזה העלה בך זכרונות לא נעימים, אני מקווה שהוא מת מאושר. תודה על המחמאות, זה משמח אותי מאוד~

    09/07/2014 21:52

וואו. הסיפור הזה כל כך יפה.
הוא עצוב וקודר, אני יודעת, אבל לא סתם כתבת על אנשים שמתים, אלא שזרת את התוכן בתוך כל מילה, נתת לנו הצצה קודרת קצת פחות אל תוך נושא שכולנו נרתעים ממנו באופן אינסטינקטיבי. וזה מה שאהבתי בזה כל כך.
מעבר לעובדה שהכתיבה כאן רהוטה ועקבית לאורך כל העלילה, את גם הצלחת להעלות בי כל מיני מחשבות ותהיות,
שזה דבר חיובי ביותר. זה מעיד על איכות.
כל הכבוד!
אל תפסיקי לכתוב אף פעם :)
המשך יום מקסים ^^

10/07/2014 13:00

    "תודה רבה, תמיד שמחה לקבל מחמאות." היא חייכה חיוך רחב, מרוצה מעצמה "לא אפסיק לכתוב לעולם!" היא הכריזה בקול רם, מרימה את ידה האוחזת בנוצת כתיבה ומולה נחה קסת דיו שחור כלילה. לבסוף, הבינה משהו ומיהרה להוסיף; "המשך יום מקסים גם לך, יקירה."

    10/07/2014 21:11

מדהים מדהים מדהים. את מוכשרת ברמות

12/07/2014 20:17

    תודה >\\\< *מסמיקה עמוקות* שמחה שאהבת ^\\\^"

    12/07/2014 20:31

עצוב…

14/07/2014 10:35

סרטונים דוקומנטריים של VICE בYOUTUBE?

14/07/2014 15:00

    מסתבר .-. לא מכירה, רק את זה על היער. לרוב אני לא צופה בסרטונים כאלה או בדברים דוקומנטריים בכלל, אבל כבר הספקתי לשמוע על היער בעבר וזה היה לי במוצעים, אז נכנסתי כי סך הכל איפה שיצא לי לשמוע עליו נתנו לו אולי דקה. .-.

    14/07/2014 15:14

זה מדהים אני כול כך אהבתי את כותבת מדהים תמשיכי כך!!!

19/07/2014 08:29

    תודה רבה, אני שמחה שאהבת~

    20/07/2014 00:16

וואו. איזה סיפור מדהים ומרגש…

21/07/2014 23:18

איזה סיפור יפה. (:
מעניין אותי לדעת (אם יורשה לי ^^) למה כתבת דווקא על מישהי אנגליה שנמצאת ביפן?

24/08/2014 22:49

    תודה רבה~~~ ^^
    אני אוהבת אנגלים ואני אוהבת יפן~ וחוץ מזה שרציתי לקרוא לדמות על שמי, וי לי שם עם סאונד אנגלי, אבל יער ההתאבדות הוא ביפן [ויש לי חלום להגיע ליפן יום אחד גם, בנוסף לזה שאני רוצה להגיע לאנגליה ואולי אף לגור שם]

    24/08/2014 22:52
Bar Bar

ואוו זה מדהים אני לא יכולה יותר הלכתי לעשות סטוקינג על הסיפורים שלך

19/09/2014 16:37

    *מסמיקה עמוקות* ת-תודה .-. הו וואו זה ישן]
    אל תצפי למצוא אצלי הרבה קטעים טובים, הם קורים פעם ב- אצלי.
    תודה בכל אופן, נחמד נורא מצידך >\\\<

    19/09/2014 16:39

וואו, איזה סיפור,…
היה לי כיף לקרוא אותו,
פשוט מדהים!
הלכתי לקרוא את שאר הסיפורים שלך

20/12/2014 17:19

    תודה רבה! שמחה שנהנית, תודה על התגובה והמחמאות ^\\\^

    21/12/2014 14:49
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך