Love Books
~סליחה עם פגעתי, אבל זו דעתי, ויש לנו את הארץ הכי טובה בעולם, ואולי אני סתם נאיבית.~ נ"ב: סתם שמתי את זה בסיפורים מהחיים, למרות שהסיפור הזה באמת מהחיים.

ישראל

Love Books 19/04/2014 642 צפיות 5 תגובות
~סליחה עם פגעתי, אבל זו דעתי, ויש לנו את הארץ הכי טובה בעולם, ואולי אני סתם נאיבית.~ נ"ב: סתם שמתי את זה בסיפורים מהחיים, למרות שהסיפור הזה באמת מהחיים.

יש לנו מדינה נהדרת, בה תוכלו למצוא הכל.
תוכלו למצוא כפר קטן ושקט, או עיר גדולה ועמוסה.
תוכלו למצוא את הר החרמון, שמלא בשלג, וקור,
ותוכלו למצוא את המדבר, המלא חול וחום.
תוכלו למצוא ערסים ופרחות זולות,
ותוכלו למצוא אנשים חסדים, רגילים, או שקטים.
תוכלו למצוא קניון פתוח, או חורשה שקטה,
ותראו עם גדול, משגשג ופורח, שקיים כבר הרבה שנים, ולא נכחד, למרות כל האויבים.
תראו עם, עם שירים משלו. מדינה פרטית, וקטנה, ובגדים שונים וגם מחול.
עם שמאמין באל משלו, אל שקיים כבר הרבה דורות.
אבל, אם כל הדברים הטובים והנפלאות, יש אנשים שונים, שיורדים על המדינה.
נכון, מדינת ישראל שלנו, לא הכי יפה. היא לא הכי משגשגת, ולא הכי פורה.
יש לה אויבים רבים, והיא חייה הרבה שנים, אין לה הכי הרבה חוכמה, ולא מנהיגים כאלה מושלמים.
אבל לצאת נגדה? לרדת עליה? זו כבר הגזמה. יש לנו את המדינה הכי טובה!
עם שפה שונה, משלה, הרי, עברית שפה קשה!
יש בה יהודים מכל מיני מדינות, מרוסיה, מארה"ב, מאירופה, וכמעט מכל מקום!
ואנחנו, מתפרשים בכל העולם, גדולים כמו עם חזק. אבל עדיין, בפנים, בשקט, יש עוד אנשים שעלינו יורדים. על החיילים, שעלינו מגינים, על המנהיגים, שבזכותם אנחנו חיים, ואת כל אלה שהיו פעם, והיו טובים -שוכחים. אבל את אלה שהיו הכי גרועים- זוכרים. משארים אותם חקוקים במוחם, ומתנקמים. ונכון, החסידים קצת שתלטנים, וצבועים, ונכון, הערסים והפרחות, לא הכי טובים, אבל הם לפחות מכבדים את מדינת ישראל!
הם לפחות מניחים תפילין, במקום לקום בבוקר, ולהתלונן על כמה שהחיים קשים!
הם מודים לה', שנותן לנו חיים כאלה יפים, מדינה צנועה, ושפע של ידע! הרי מי המציא את הטפטפות? מי מסתדר גם בחום וגם בקור? מי חי אחרי שנים של קשים, רעב, וצמא? מי חי במדינת ישראל בסיפוק, גם כשכמות המים לא הכי גדולה, והמס לא הכי קטן? אנחנו, הפאקינג יהודים! ישראלים שגאים בעצמם! שמוכיחים לשאר העולם, כמה שעם קטן יכול להצליח, להקים מדינה משלו, שפה משלו, סגנון חיים משלו, להמציא את עצמו מחדש, ועדיין לשבח את מי שברא אותנו! אנחנו ציונים! וכל מי שלא חושב ככה, יכול ללכת לעזאזל מצדי, כי יש לנו מדינה נהדרת!! ולא אכפת לי כרגע מסימני פיסוק, ושפה גבוהה, זו הדעה שלי, ואני אצדד בה בכל דרך!
נמאס לי מאנשים שחשים ת'עצמם, שהם יהירים ומתנשאים, ויורדים על ישראל, הארץ שתומכת בהם בכל דרך! חושבים שבחו"ל טוב יותר? אז תמשיכו לחלום, זה לא נכון! תארו לכם היינו עם מפורק, שעדיין נשאר בגולה? תארו לכם עוד מלחמת עולם, שלישית? עוד מישהו כמו היטלר, או המן?! נראה את עצמכם אז עוד יורדים על ישראל!
בקיצור, כל מי שלא חושב ככה, הוא כלום שמחשיב את עצמו למלך! (סליחה עם פגעתי),
ועם אתם באמת מאמינים שבחו"ל טוב יותר, לכו לשם לשנה, ואני רוצה לראות אתכם נשארים שם!
ברצינות, איפה? באנגליה, שהכל קר וסגרירי, שהבתים נפרשים לקילומטרים, ואין שום רגש? להוליווד וקליפורניה, שם כולם כלבות, והבנים חשים את עצמם? עם כל המופקרות? או אולי לרוסיה, שבה משתלטים על אוקראינה, ואכזרים כלפי שאר המדינות? או אולי למצרים, שם יש מלחמת אחים? או אולי אפילו להודו, שם כולם לוקחים סמים? תגידו לי לאן אתם רוצים ללכת, ששם כל כך טוב?
יש לנו מדינה אחת, טובה, למה להרוס אותה? נכון, יש כאן גם אנשים רעים, אבל לא רק! בחו"ל, אתה רוצה לבקש קפה מהשכן, טורקים לך את הדלת בפנים, כאן- בישראל, אתה תבקש גרגיר סוכר, יביאו לך הר של סוכר, ובנוסף גם כמה מצרכים לדרך. לדוגמא, לא מזמן הייתי בירדן, ואלה שליד עשו קריוקי. באנו עליהם בשמחה, ועשינו ביחד *יחד* קריוקי, ונהיננו!
היה לי כיף, והם לא גירשו אותנו! בחו"ל, כולם במרחק שתי קילומטר אחד מהשני, וגם לזה צריך תעודה מיוחדת. בישראל, יש לך ידע קל במשהו, אתה עושה אותו, ולא צריך כלום בשביל זה. בחו"ל, אתה עובד שנים -שנים- בשביל תעודה למשהו מסוים, וגם אז אתה לא משתמש בו.
יש לנו מדינה נהדרת! המדינה הכי טובה בעולם!


תגובות (5)

אתה הכי צודק שבעולם!

19/04/2014 21:10

*את *צודקת -,-
חחחח
(:

19/04/2014 21:13

תקשיבי, אני קוראת כבר את כל האתר הזה. אני מכירה פה מלא סיפורים וקטעים ואת כל הסוגים של הסיפורים, אני רוצה להגיד לך בכינות שזה אחד מהקטעים הכי יפים ואמיתיים שקראתי. הכתיבה הייתה נחמדה אבל הטעויות שהיו פה ושם לא הרסו את המסר ואני מסכימה עם כל מילה שכתבת! כל הכבוד!

19/04/2014 22:05

אהבתי D:
נראה ישראלי ששורד בחו"ל בלי לאבד את הזהות שלו

19/04/2014 22:53
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך