lizza.nort
לא לא לא, לא הייתה השקעה בכתיבה. התחשק לי דבר כזה ואני לא יודעת למה. [ביפ]

יש לך שמונה הודעות חדשות

lizza.nort 30/03/2015 779 צפיות 3 תגובות
לא לא לא, לא הייתה השקעה בכתיבה. התחשק לי דבר כזה ואני לא יודעת למה. [ביפ]

שמונה הודעות חדשות ל-אח גדול.
המספר ממנו נשלחו ההודעות יצא משימוש.

אח גדול, זוכר לפני שהיה לך אוטו והיינו צריכים לחזור מהגן? היינו נוסעים באוטובוס ולפעמים היו עולים האנשים האלה בלבוש ירוק מכוער כזה. אז היית אומר לי לקום וקמת בעצמך כי כל שאר האוטובוס היה מלא, ורצית שהם ישבו. אחר כך היית מושיב אותי לידם כי ידעת שקשה לי והיית עומד לידי, וכששאלתי למה קמת היית לוחש לי באוזן שאני יושב ליד גיבור. למה לא אמרת את זה בקול רם?
אחר כך, בחוץ, הסברת לי למה הם לא מחייכים. סיפרת לי איך החיוך שלהם הוא חזק, הוא חזק מספיק בשביל להילחם באנשים שעושים לי רע, אבל בגלל שהוא כזה חזק אסור לסתם אנשים לראות אותו, צריך להיות קרוב מאוד כדי לקבל את החיוך הזה מהגיבורים.

ביפ

אח גדול, אתה שקרן מרושע. אני לעולם לא אסלח לך ששיקרת לי ככה! אמרת שהחיוך שלהם מגן עלי מאנשים רעים, אבל אז מישהו אחר אמר לי שהחיוך הוא פחדן. הוא אמר לי שהחיוך שלהם בורח מהר, כל כך מהר שהם בחיים לא ימצאו אותו שוב. ככה אח של אדם אמר לי, הוא סיפר לי שהחיוך עוזב אותם ואז הם בחיים בחיים לא מחייכים שוב! הוא גם אמר שהוא מכיר גיבור והוא לא מחייך יותר, אז אני מאמין לו.

ביפ

אח גדול, לאן אתה הולך? אתה לא יכול להיות גיבור, יש לך חיוך יפה כל כך… אני לא רוצה שהוא יברח, אח גדול, בבקשה תישאר איתי כאן! אח גדול, אמא קוראת לך גיבור אבל היא בוכה כל הזמן. אתה תמיד מחייך כשאתה מדבר על גיבורים… איפה אתה? כי אתה לא מגן עלי מאנשים שרעים אלי. הילדים בבית הספר גונבים לי כסף ומרביצים לי, ואתה לא מגן עלי מהם. איפה האנשים שרוצים לעשות לי רע? בגללם אמא בוכה?

ביפ

אח גדול… זה לא אתה… היית אמור לחזור היום, ככה אמא אמרה, היא זוכרת טוב יותר ממני. למה באו שני בחורים שלא נראים כמוך? הם לא רוצים שאני אקשיב להם אז אני מחכה בחוץ, אבל העיניים שלהם שקועות כל כך עמוק שאני חושב שהם באמת לא יודעים איך לחייך. אתה מתעכב? למה? תחזור כבר, בבקשה, אף אחד לא מדבר איתי בבית הספר ואני צריך לדבר עם מישהו על האולימפיאדה שהייתה לא מזמן, היא הייתה מגניבה כל כך! אז… תזדרז, טוב?

ביפ

אח גדול, אני מבטיח לא לשנוא אותך אם תצא מהארון עכשיו. בבקשה, עוד מעט לא תהיה עוד הזדמנות שתצא…

ביפ

אח גדול, אני מצטער על ההודעות הקודמות שלי. בזכותך אף אחד לא עושה לי שום דבר רע, כולם נחמדים אלי פתאום. הם שואלים עלייך הרבה, אני לא יודע מה לענות. תוכל לעזור לי?

ביפ

אח גדול, אמא בוכה שוב. איך אני מסביר לה שאני הולך להיות גיבור?

ביפ

אח גדול, אני לא כועס שלא יצאת מהארון. גם אני לא יצאתי ממנו.

ביפ


אח גדול… באיזה חלק של הגן אתה? בוא ניפגש היום בשלוש ליד העץ הגדול ההוא, טוב?


תגובות (3)

QQ ליזה את הורגת אותי!!!! מה זה הקטע העצוב הזה? זה הזכיר לי את שישה גיבורים משום מה…
הכי עצוב אבל גם קצת מעודד היה לשמוע שבסוף האחים נפגשו שוב. כי, טוב, האח הקטן מת גם. ההההה אני לא יודעת איך להתמודד עם הרגשות שלי כרגע דאמיט!!
איזה כיף לקרוא אותך שוב^^

30/03/2015 06:04

    זואי זואי~
    התגעגעתי, יא זואי שכמותך~ אני שמחה שאהבת, אבל… מה זה שישה גיבורים? סלחי לי על הבורות שלי מראש.

    30/03/2015 09:33

וואוו אהבתיי
אחד הסיפורים היותר יפים
מהמם.. חזקק

03/05/2015 01:10
4 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך