מחיר

יובל 14/08/2016 899 צפיות 4 תגובות

אתה יכול להגיד את זה, אתה יכול לחזור על זה שוב ושוב ולציין את זה בכל הזדמנות שיש. אבל אתה צריך לדעת שיש לזה מחיר; והמחיר של המילים האלה שאתה לא נותן לי לשכוח הוא כבד.
אתה צריך להבין שיש לי הרבה כבוד שחשוב לי לשמור עליו, וכשאתה אומר את זה אתה פוגע בו. ואפילו יותר מזה אתה פוגע בי.
אתה יכול להגיד שאני הבאתי את זה על עצמי, וזה יכול להיות נכון, אבל אתה גם צריך לדעת שיש דברים שאתה מביא על עצמך, וכדאי שתחשוב טוב אם אתה מוכן לשלם את המחיר.
ומה המחיר? המחיר הוא אני. זה אומר שיכול להיות שברגע שאני אוכל אני אקום ואלך, זה אומר שכשיהיו לי ילדים לא בטוח שהם ישמעו עלייך ולא יפגשו אותך, זה אומר שיכול להיות שלא תראה אותי יותר.
זה אומר לאבד אותי.

אני אוהבת אותך, תזכור את זה, אני באמת באמת אוהבת אותך, אני פשוט לא יכולה להיות חלק מזה יותר.
שמעתי את כל הריבים שלך: וכולם אמרו ששותקים לך יותר מדי, שאתה אומר דברים שאתה לא צריך ואף אחד לא מעיר לך. אני לא מוכנה להיות עוד אחת כזאת, אני לא רוצה להיות ולא מסוגלת להיות.

כדאי שתחשוב אם אתה מוכן לזה, כי כבר עכשיו אתה מתחיל לאבד אותי:
באחד הריבים שלנו אמרת משהו שלא היית צריך להגיד. אבל חשבתי שאסלח לך. הרי ככה זה תמיד עבד-קרה משהו, נעלבתי ממישהו וברגע שביקשו סליחה ואפילו לפני אני סלחתי.
ואתה באת לבקש סליחה, כנראה כי הבנת שהגזמת, אבל אתה יודע, אני לא סלחתי לך.
עדיין לא איבדת את כולי, לא, אבל אתה מאבד אותי, אתה מאבד אותי בחלקים קטנים ובסוף אני פשוט אקום ואלך.
אם אתה מוכן לשלם את המחיר זה בסדר, זה בסדר וברור, אבל אני לא חושבת שאתה מוכן.
לא משנה מה יקרה בסוף, אם תאבד אותי או לא-
תזכור שהיית אבא נהדר.


תגובות (4)

כתיבה מאוד יפה !
מבינה את מה שאת כותבת כאן ומאוד מזדהה !
זה אמיתי או פישקן ?

14/08/2016 12:13

    תודה רבה וכן זה אמיתי

    14/08/2016 12:16

כתיבה מאוד יפה !
מבינה את מה שאת כותבת כאן ומאוד מזדהה !
זה אמיתי או פיקשן ?

14/08/2016 12:14

מאוד כנה ורגיש.. יש גבול לדברים שאפשר לסלוח עליהם, ולפעמים אנשים עוברים אותם ולא מבינים שזהו, אין דרך חזרה…
כתיבה יפה, אהבתי.

15/08/2016 13:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך