כותבת אחת
אני ישמח לביקורות ולתגובות :)

'לה פרביולטה'

כותבת אחת 14/08/2015 1158 צפיות 2 תגובות
אני ישמח לביקורות ולתגובות :)

"דייייי, את לא אימא שלי! את לא תגידי לי מה לעשות יש לי אמא!!!"
"תראי דנה אני מבינה את מה שאת אומרת אבל את אפילו לא יודעת איפה אמא שלך ואת באחריותי עכשיו.. כשאבא שלך יחזור אנחנו נראה מה נעשה אבל עכשיו את חייבת להקשיב לי"
"אין סיכוי" אמרתי לה בפנים וטרקתי את הדלת של החדר שלי.
די, נמאס לי מי היא חושבת שהיא? בסך הכול אישתו של אבא שלי שגם ממנו נמאס לי, הוא כל הזמן טס לחו"ל לעבודה שלו ומשאיר אותי לבד איתה ועם הילד שלה, הוא לא אשם אבל הוא יכול לעלות על העצבים!! קוראים לילד שלה דניאל, והוא גדול ממני בחודש ויומיים.
הוא ממש ממש מציק לי, זה כבר יכול להגיע לקטע פלילי!! פעם אחת זה הגיע למצב שלא יצאתי מהחדר עד שאמא שלו, עמית, חזרה מהעבודה, אני ישבתי לי על הספה בסלון וראיתי משהו בטלוויזיה ודניאל התיישב לידי, זזתי, הוא התקרב, זזתי עוד והגעתי לקצה של הספה, הוא התקרב וצעקתי עליו "מה הקטע שלך? מה אתה רוצה ממני?" והוא לא ענה רק החדיר את היד שלו מתחת לישבן שלי, קמתי והוא גם קם נתתי לו סטירה והוא חייך ותפס אותי בכוח, הוא השכיב אותי על הספה ולא יכולתי לקום, הוא התחיל לגעת בי ולמשש אותי בכל הגוף ואז נתתי לו מכה בביצים אז הוא קם והלכתי לחדר, לא יצאתי מהחדר וכשאמא שלו באה היא לא האמינה לי ואבא שלי היה באותו זמן באוסטרליה…
יש דפיקות בדלת של החדר שלי, "מי זה?" אני צועקת בלי לטרוח לקום "אבא" קמתי במהירות מהמיטה ופתחתי את הדלת "אבא??? מה אתה עושה פה לא אמרת שתחזור רק ב13 בספטמבר?" "אמרתי אבל החלטתי שלא ראיתי יותר מדי זמן את הנסיכה שלי אז באתי" הוא אמר וחייך, ראיתי את העיניים שלו מתקווצות, איך אני אוהבת שהוא מחייך ככה "אבא, התגעגעתי אליך" "גם אני אלייך מתוקה שלי וואו גבהת או שאני נמכתי?" "מה לעשות שאתה בקושי פה? אני גודלת" אמרתי ונתתי לו דחיפה קטנה, "רפי שלי, חזרת איך התגעגעתי אליך!!" אויש מה העמית הזאת נדחפת, אוי הם שוב עושים את זה, אני שונאת שהם מתנשקים ככה! "טוב אז יש סיבה למסיבה, מה דעתכם שנלך כולנו למסעדה, במונית בדרך לפה ראיתי שפתחו פה ליד סניף של מקדונלס" "אתה קורא למקדונלס מסעדה? אויש נו רפי יש לך עוד הרבה מה ללמוד ממני, אני מזמינה את כולם למסעדת גורמה 'לה פרביולטה' "אוקי אז נזרום עם ההצעה שלך, דניאל אנחנו יוצאים תכף, שים נעליים דנה גם את תתארגני טוב?" "חייבים למסעדת גורמה? אולי נלך לפיצלה' וזהו?" "דנה" "אוקי אוקי…"

המשך יבוא…


תגובות (2)

סחפתתתת ! כתיבה מאוד מרשימה ! תמשיכיי ,!

14/08/2015 16:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך