Estonian
הסיפור... בחלקו לפחות, קצת מבוסס עלי ועל החיים האישיים שלי בבית הספר היסודי. חלק מהדברים כמובן הם בדיוניים. בחרתי בכל זאת לשים את השם שלי כדמות הגיבור אבל שאר השמות הם שמות רנדומליים ולאו דווקא מייצגים ילדים אמיתיים שהיו איתי בכיתה. אני מבקש להיות רציניים בתגובות (אהמ.. שירן, ירדן, סהר, תומר...) ואני ממש אשמח לתגובות כדיל דעת אם להמשיך או לא.

לכולם יש סודות – פרק 1

Estonian 28/10/2011 1435 צפיות 17 תגובות
הסיפור... בחלקו לפחות, קצת מבוסס עלי ועל החיים האישיים שלי בבית הספר היסודי. חלק מהדברים כמובן הם בדיוניים. בחרתי בכל זאת לשים את השם שלי כדמות הגיבור אבל שאר השמות הם שמות רנדומליים ולאו דווקא מייצגים ילדים אמיתיים שהיו איתי בכיתה. אני מבקש להיות רציניים בתגובות (אהמ.. שירן, ירדן, סהר, תומר...) ואני ממש אשמח לתגובות כדיל דעת אם להמשיך או לא.

אז קודם כל, נעים להכיר, אני אור. הכיתה שלי מורכבת מ – 31 אנשים שבתחילת כיתה ו' הייתי משוכנע שהם כולם ילדים רעים, עד שבסוף השנה הבנתי שלכל אחד יש סיבה להיות "מגעיל" ולכל אחד יש סוד משלו.
קודם כל, הגעתי לכיתה ולא הכרתי אף אחד. ממש ככה. הגעתי מבית ספר אחר, ושתדעו לכם, ממש לא כייף להגיע לשנה אחרונה בבית ספר. במיוחד שאתה חנון ולא מקובל.
בכל מקרה, את השנה המורה (קראו לה נילי) התחילה בכך שלקחה חוט צמר עבה צהוב ואז היא זרקה אותו אלי, היא ביקשה מכל אחד שמקבל את החוט לומר את שמו, משהו אחד עליו שאף אחד אחר לא ידע ואז להעביר למשהו אחר, משהו מהמין השני (כנראה שעדיין יש ילדים בשלב ה"איכססס בנות!").
אז לקחתי את החוט, ליפפתי אותו סביב האצבע שלי ואז חשבתי מה אני אומר לכולם.
"שמי אור, אני מגיע מאזור הצפון" התחלתי. תהיתי. לא רציתי שעל ההתחלה אני אדחה הצידה, יש לי עוד בערך עשרה תשעה חודשים להעביר איתם. לשקר?
"אני…. הייתי שחקן כדורגל מצטיין בבית ספר הקודם שלי" אמרתי מיד. אוי לא. דווקא את זה?! הרי במילים האלו אני לעולם לא אוכל לעמוד.
"וואו!" שמעתי את הבנים מתלחשים.
"אני רוצה אותו בקבוצה שלי" אמר אחד מהם ואני חייכתי חיוך ביישני. אני בטוח שהסמקתי. הנה התחלתי את השנה ברגל שמאל. אני והפה הגדול שלי.
זרקתי את הכדור לבת יפה עם שיער גולש כהה ועיניים כחלחלות-ירקרקות. היא חייכה חיוך ביישני שהיא קיבלה שנייה ומיד הבנתי שהיא החנונית הכיתית. אולי דווקא יהיה לי עם מי להיות.
אני לא מסתדר לרוב עם בנים, בעיקר עם בנות. אני לא משוכנע למה, אבל בנות הרבה יותר נחמדות מבנים שכל מה שעובר עליהם בראש זה כדורגל, כדורסל, להפריע בשיעור, לקחת את המחברת שלך ולהפוך אותה למצבור כדורי טפו-טפו.
לילדה קראו קרן והיא זרקה את הכדור לבן אחר עם שיער בלונדיני יחסית ארוך. את צבע העיניים שלו לא הצלחתי לקבוע. לילד הזה קראו שי.
שי זרק לילדה עם שיער חום ארוך ועיניים חומות שסקרו אותי וכאילו אמרו "איזה חנון!". החיוך שלה היה מלא ביטחון. היה לי ברור שהיא המלכה של הכיתה, והיא הולכת לעשות לי צרות. קראו לה דנה. אלו הילדים היחידים שזכרתי את השמות שלהם מלבד עוד כמה כמו ניב, ילד נמוך יחסית עם שיער שחור קצר ועיניים חומות.
בכל מקרה, היו לנו עוד משחקי היכרות, וכל מיני דיבורים על מה שנעשה השנה.
אז זהו זה, קרב ההישרדות התחיל. תאחלו לי בהצלחה בבקשה.


תגובות (17)

נחמד :]
תמשייך מההר : )

28/10/2011 09:00

שבת שלום אור מצטרפת לתגובה של עדן ומבקשת כי תמשיך מהר מהר כל טוב בקי ♥♥♥♥

28/10/2011 09:31
n

א'-הקטע של השקר,והסוד-אמיתי?!
ב'-למה אתה פונה דווקא אליי?!
ג'-אם אתה מכניס שמות רנדומליים,אכפת לך להכניס אותי?!-סמיילי מחייך של סקייפ-

28/10/2011 12:13

א – זה חצי נכון, אני מודה שביסודי לא היה תוכי כברי (ביטוי יפה, לא? [הכוונה היא לאין תוכו כברו]).
ב – כי אתה נוהג להגיב תגובות לא קשורות
ג – אין בעיה, הייתה לי תומר בכיתה ביסודי וכיום יש לי תומר, אז נמצא לך מקום.

28/10/2011 12:20
n

א'-מדליק……גם אם מלכת השכבה והכל?
ב'-לא תמיד
ג'-תודה!!ולי היה 3 שנים ביסודי עוד תומר,אז אם בא לך אפילו רונדיוב….

28/10/2011 12:24

א – לא הייתה לנו מלכת שכבה כל כך אבל היו קבוצת בנות מגעילות (לא אנקוב בשמות)
ב – טוב, נו, אני מסכים איתך…. קצת…
ג – אין לך ברירה אלא להתחבר לסקייפ.

28/10/2011 12:26
n

טוב,אני עייף מ-א',ב',ג' וכו'…..
אני מחבר מנגינה לשיר שלך…..
רוצה בקצב ממש מהיר,או קלאסי כזה,או פשוט רגיל קצבי?!
אני צריך לדעת אם לחבר בחשמלית או רגילה….

28/10/2011 12:29
n

טוב,אני עייף מ-א',ב',ג' וכו'…..
אני מחבר מנגינה לשיר שלך…..
רוצה בקצב ממש מהיר,או קלאסי כזה,או פשוט רגיל קצבי?!
אני צריך לדעת אם לחבר בחשמלית או רגילה….

28/10/2011 12:29

לדעתי גיטרה קלאסית תהיה טובה יותר, זה בכל זאת צריך להתאים גם למשמעות של המילים ולא לקרוקודילים חלליים.

28/10/2011 12:42
n

סבבה,מתחיל…

28/10/2011 12:45

סייפוור מגנייב D: האמת שזה די דומה לי (:

29/10/2011 06:26
n

אור מעתיקן?!!?

29/10/2011 06:29

אני לא מעתיק, אני כותב על חוויות מהבית ספר היסודי שלי. אולי יש חוויות דומות, או אולי היינו באותו בית ספר O:

29/10/2011 06:32
n

חשוד…..יותר מידי חשוד….
מתי עולה פרק 3?!

29/10/2011 06:39

מתי שיחליטו לאשר סיפורים! (ותתחבר לסקייפ!!)

29/10/2011 07:06

חעחעחע P: לא היינו באותו בית ספר, אבל בביתספר היסודי לא הייתי ממש מקובלת, ואז כשהגעתי לתיכון אז החלטתי לא לספר שלא הייתי מקובלת בבית ספר הקודם ולשנות את עצמי לגמרי (:

29/10/2011 08:07

קרן נראית לי נחמדה…. (לא רק בגלל השם!)

18/12/2011 05:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך