time machine123
היי חברים שלי, העליתי את פרק הרביעי. קריאה מהנה.

לשאוף לפסגה- פרק רביעי

time machine123 08/02/2016 632 צפיות 3 תגובות
היי חברים שלי, העליתי את פרק הרביעי. קריאה מהנה.

פרק ד'
מלאתי את פי מים, השתדלתי שהדמעות לא יסגירו את רגשותיי , בשעה שנכנסתי לחדר כרוח סערה.
" איפה היית עד עכשיו ?" חקרה אוסי , " הייתי…אני.. בשירותים," אמרתי בגמגום, " את בטוחה שאת לא מעלימה מאיתנו איזשהו פרט? " נתקפה אוסי חשד, " מה פתאום?! ", אמרתי , כמו רובוט, " אני בטוחה במאת האחוזים, " אמרתי בנחישות מעושה, לעומתי טולי חייכה בשביעות רצון מרושעת. , " אני מניחה שהיא מסתירה מכן שהיא אכן חדרה למגורי הבנים , היא פשוט פוחדת להודות באמת, נכון? " הסיקה טולי באימפולסיביות , " כן , למה את לא מודה באמת, מדוע לך להכחיש אותה ?" , שאלה אוסי בפקפוק. " נו , למה אתן לא מאמינות לי וזהו?" אמרתי בחשש, " כי זה ברור שאת משקרת לחלוטין , מה את חושבת שאת יכולה לעבוד עלינו , " אמרה אוסי בנחישות ,
" עיזבו אותה , מה זה חשוב אם היא היתה בשירותים , היא לא חייבת לספק לכן הסברים , ואם היא טוענת שהיא לא שיקרה , נערה כמו שיר לא מסוגלת לשקר , והיא אומרת שהיא דוברת אמת, אני מאמינה לה לגמרי, שיר לא יכולה לשקר ובטח שלא לחדור למגורי הבנים ". " מה את עוד מאמינה לשקרנית המניפולטיבית זו?" , " אני חושבת שעליי להסדיר את העניין עם שיר , בלבד! " הדגישה קורין באלגנטיות , " לא נלבין את אופן העניינים , אני בטוחה ששיר מסתירה מאיתנו משהו , ואני לא אניח לנפשה עד שהעניין הזה יובהר לתומו ," הוסיפה אוסי בחלקלקות , " עם כל הכבוד לך , שיר היא לא שקרנית , נקודה. בזה העניין נגמר וחסל!!",
" מה את אומרת!" הפטירה טולי בנימת זלזול , " טוב , די בנות ויכוחים אינם הדרך להגיע לליבון העניינים , בואו נשאיר את הפרשה הזאת בצד ונכריע את הכף בפעם אחרת. "הבהירה קורין בפשטות , " לא מעניין אותי שאת רוצה להשאיר את הפרשה בצד, יופי , את מרוצה, אני סבורה שמטבעך אינך שקרנית מדופלמת . את ישרה וכנה. לכן אני אאמין לך רק הפעם , אוקיי , סיכמנו?" סיכמה טולי בשנינות ," סוף סוף העניינים ישובו לסורם , ואני סבורה לחלוטין שנלמד להסתדר עם הזמן , רצונכן תלוי בכך בלבד, " השיבה קורין בחצי חיוך.
" אנו מכירות רק יום אחד בלבד , איך את משערת שנלמד להסתדר , זה עניין שעלול לקחת זמן ," אמרה טולי בגיחוך. " את בהחלט צודקת , " השיבה אוסי בהסכמה, " ודאי שכן , אלא מה, אוסי רוצה לבוא לעשות לי סיור קצר בפנימייה?"
" צר לי , אבל אין סיכוי שרחל המנהלת תסכים ותאשר דבר מבלי שניגש אליה, קודם לכן , ונשאל את רשותה , בסדר?"
נאנחתי באנחת רווחה והרשתי לעצמי לחייך ללא הרף ,אוסי וקורין החליפו מבטים " לסייר? בפנימייה?" טולי לא השיבה וקמה ממקומה בחדות , " נו , אתן באות איתי?" שאלה וציפתה לתשובה. " לא, " מיהרו השתיים להגיב, " למה לא?" שאלה ושלפה את החיוך הכי שופע ביטחון עצמי שלה , לפני שהן הספיקו להגיב או להגיד , הופיעה ניצן , נכנסה , שלחה מבט נוקב לכל אחת ואחת מאתנו , ופתחה ," באתי כדי רציתי להודיע לכן שהשיחה עם המנהלת מתחילה עוד דקות ספורות , הזדרזו , אוקיי?" הודיעה קצרות .

אני , אוסי וקורין התקדמנו לעבר היציאה לשיחת ההיכרות שהתנהל באולם הספורט, בעוד טולי השתהתה והסבה את תשומת ליבה אל מגורי הבנים. " מה עם טולי?" קראה קורין בדאגה וסובבה את ראשה לאחור , היא קפאה בעומדה , " אל תדאגי , היא ודאי תבוא בעקבותינו ," אמרה אוסי כמעט , בנחת. , היא שאפה אוויר מלוא ריאותיה , בחנתי את המתרחש בעניין. הן המשיכו לפסוע לאיטן , חיוך עליז , חם ותמים התמוסס על פניי . פסעתי אחריהן בלב פועם .

האולם היה מלא מפה לפה. קורין , אני ואוסי התיישבנו בשורה האמצעית שלמול קידמת הבימה , מישהי צרחה באימה , " הנה הופיעה המנהלת ," מן החבורה פרצה רעמי צחוק צורמניים. " שמענו שישנה בריכה אולימפית בפנימייה , האם זה נכון?" אמרה הנערה בחיוך , " שקט!" ניצן היסתה אותן. החבורה פרצה בצחוק , " מה , זה היה מצויין בלוח המודעות ," חייכה הנערה כמתנצלת. נתתי בהן מבט מוזר.

" תהילה , חן והודיה , שבו נא במקומותיכן בדומיה, אני מקווה מאוד עבורכן שההתנהגות הזו לא תארע שנית ," אמרה רחל בפנים חמורות סבר , היא העבירה מבט נוקב לכל אחת ואחת מהן ולא הוסיפה דבר.

" ברוכות הבאות לשנת הלימודים החדשה שאנו פותחים כעת בפנימיית אומנויות ," הכריזה בקשיחות , " אני מפנה את הברכה לשכבת ז' החדשה שהצטרפה החל מהשנה , שתהא שנה זו מוברכת ופורייה עבורכן ועבורן כמובן, שכמו שציינתי בתחילה , מועד שנת הלימודים תפתח כסדרה בעוד שלושה שבועות . ואתן , אני שמחה וגאה להציג בפניכן , נציגה מטעם מועצת התלמידות , אני מתכבדת להציג בפניכן , את התלמידה שלנו , הודיה אסרף!"

היא הדגישה כל מילה ומילה בהטעמה .

הנערה הגיחה ועל פניה ניצת חיוך שובה לב . תשומת לב של הכלל הופנה אליה. היא היתה גבוהת קומה , ורודת לחיים. הקהל פרץ בתשואות קולניות . היא הפנתה מבט חודר על סביבותיה, ופסעה לאיטה לעבר קידמת הבמה. היא ניצבה לנגדנו וחייכה במתיקות . " אוקי , שלום ," אמרה בהתרגשות , עיניה התכסו בדמעות של אושר . " אני הנציגה מטעם מועצת התלמידות , כפי שאתן רואות , מלבד להקדיש זמני למועצת התלמידות , אני מקדישה את רוב הזמן לעשות חסד עם הבריות," אמרה הודיה בגילוי לב והגניבה מבט מלא בחיבה אל בנות שכבתה הרובצות במרכז השורה הרביעית .
" ברצוני לפנות לשכבת ז' החדשה באיחולי לבביים לשנה מאתגרת ומרתקת , ובנוסף לכך , ברצוני לאחל להן , שיגדלו ויפרחו באור האהבה והאחווה, ולסיום , אני רוצה לאחל לכן שנה טובה ומתוקה כדבש!" צייינה הודיה בחביבות , היא העבירה מבט אל הנוכחות ופניה הפציעו בחיוך מלא חיבה .
אחריה התיצבה ניצן לנאום למול עיני הנוכחות בקידמת הבמה ," בנות יקרות , אנו נצא לטיול גיבוש בן יומיים בקרבת הים בעיקר על מנת לקרב לבבות במפגש זה, אך עליי לפנות לכיתה המקדמת וצר לי מאוד שהן לא יקחו חלק נכבד בטיול זה , צר לי מאוד עליהן , מאחר וזה המצב הקיים שנוכחנו לדעת שחוליית הבנות האלו הן שונות מאוד והן לא תתאמנה למסגרת זו, , זו החלטתה של המנהלת ואין לשנותה." הוסיפה ניצן בחריפות. לאחר דקות אחדות , התפרצה לאולם טולי , הניחה את ידיה על מותניה והפנתה מבט מלא איבה לעבר המנהלת , " אפשר לדעת מדוע אנו לא יוצאות לפעולת גיבוש?" קטעה את משפטה של ניצן בחדות.


תגובות (3)

אחותי יש לך כישרון!! קראתי עכשיו את ארבעת הפרקים וממש נהנתי מכל פרק ופרק אני מצפה להמשך!!

09/02/2016 00:33

תודה לך):

09/02/2016 00:36

איזו דמות הכי אהבת?

09/02/2016 00:57
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך