בבקשה תעזרו

Edward ScissorHands 31/03/2015 982 צפיות 8 תגובות

אני בסוג של דיכאון. אני מוצאת את עצמי מחפשת דרכים להתאבד בגוגל. עד כדי כך. בבקשה תעזרו לי לצאת מזה. אני פשוט לא מוצאת סיבות לחיות. בבקשה, תעזרו לי או תתנו לי עצות לאיך להתאבד בלי כאבים.


תגובות (8)

תקשיבי את לא צריכה להתאבד עם אין לך סיבה מוצדקת כל ההרגשות האלה הם רק תקופה כל שהיא זה קרה לי עדיף לנסות לעשות עם זה משהוא מאשר להתאבד לכי להורים ספרי להם אני בטוחה שזה יעבור לכי לפסיכולוג או משהוא זה עוזר מניסיון בהצלה! סומכת עליך!!!
תשארי חזקה בשבילי!
עם את צריכה עוד משהוא אני כאן!

31/03/2015 16:10

היי קודם כול את חייבת להפסיק לחפש דרכים להתאבד, שום דבר לא שווה פגיעה עצמית!
דבר שני אני בטוחה שמשהו קרה בחיים שלך שגרם לך להגיע למצב הזה,
אז אני יותר מאשמח להקשיב לך, אולי לייעץ אם אוכל. את מוזמנת ליצור אישי קשר בפרטי ולשפוך את הלב :)
תיהי חזקה בבקשה 3>

31/03/2015 16:12

חבר שלי מת, ירו בו .
אחריו היה לי עוד חבר,היחיד שאיכשהו גרם לי לשכוח-אבל הוא בגד.
אני לא מדברת עם ההורים שלי כבר יותר משלושה חודשים ואני רק מחכה לגיל 18 כדי שאני יוכל לעוף מפה.
אני באמת מדברת איתך הכי פתוח שיש – אני ניסיתי להתאבד,אני חתכתי כל כך עמוק שנשבעת לך שהדם לא הפסיק לזרום.
לקחתי 80 כדורים שונים בארבעה ימים,וזה לא הרג אותי,סביר להניח שזה עשה נזק לכבד שלי אבל לא, זה לא הרג אותי.
כל לילה אני בוכה ואני רק רוצה שיהיה לי את האומץ לפתוח פקט סיגריות או לשתות וודקה ולקוות שאני יישכח , אבל אני לא עושה את זה.
אני יודעת שקשה לך אני כל כך מבינה אותך אין לך מושג כמה,אבל זה תקופה – זה ייעבור.
את לא יכולה לקבל קשת בלי גשם לפני ♥️
אני יודעת שיש תקופות כל כך קשות שהמוות כבר לא מפחיד יותר,מה שמפחיד זה התקווה שהכול יהיה בסדר כי את לא יודעת אם היא אמיתית או לא,אבל לפני שאת עושה משהו מטופש תחשבי על ההורים שלך – איך הם יגיבו אחרי שתמותי ? איך החברים שלך יגיבו ? ובכלל,את רוצה להיות אחת שייזכרו אותה בתור זאת שהתאבדה ? יש לך בעיות, אל תברחי מהו,תפתרי אותן.
ותחייכי כי את מדהימה- ושלא תעיזיי לפגוע בעצמך,זה סתם שטות ואני כל כך מתחרטת שעשיתי את זה . אם את רוצה לדבר אני תמיד כאן ❤️

31/03/2015 16:27

את האמת גם אני בוכה כל לילה אני לא עשיתי לעצמי כלום אבל זה שובר אותי גם אני רציתי לחתוך אבל לא היה לי את האומץ וכן זאת תקופה קשה!
אבל היא תעבור ואני כאן כדי להעביר לך אותה כמה שיותר מהר!

31/03/2015 16:34

היי, קודם כל אני שמחה שאת כותבת את זה כאן ומבקשת עזרה, זה מראה שאת באמת רוצה לפתור את הבעיה.
לא משנה מה הסיבה שלך, את חייבת להפסיק לחפש דרכים להתאבד!! שום דבר ואף אחד לא שווה חיים!!
אולי תנסי לדבר עם ההורים או עם הפסיכולוגית של בית הספר, אפילו תכתבי יומן או תשתפי פה על הבעיה, ככל שתהיי יותר ספציפית ככה נוכל לעזור לך יותר.
אני מתחננת אליך אל תתאבדי!! אל תחשבי על זה אפילו!! בבקשה ממך אל תתאבדי!
אני מסכימה ב-1,000,000% עם מה שאומרת ״ברבי״, ״אין קשת בלי גשם לפני״.
אולי עוד מעט, עוד כמה ימים או שבועות המצב השתפר ואת תמצאי טעם לחיים שלך.
אני לא יודעת אם את מאמינה באלוקים, אבל בתנ״ך כתוב שאסור להתאבד.
כל מה שאת צריכה, אני כאן ואני בטוחה שכל מי שהגיב כאן מוכן לעזור לך!!
אני מתחננת אליך, תכתבי משהו, אפילו שלום או אות או מספר כדי שנדע שאת חיה.
תהי חזקה ❤️❤️❤️

31/03/2015 17:31

את לא עומדת להתאבד, מובן?
את לא יכולה לעשות את זה. קודם כל לעצמך, את רוצה למות סתם ככה, בלי סיבה? טוב, אני מבינה שיש סיבה, אבל אבל שום דבר לא משמעותי עד כדי כך שייקח לך את החיים.
מישהו פגע בך? תדברי איתו, או תשכחי ממנו. תדברי על זה עם ההורים, הם יידעו מה לעשות ויתמכו בך יותר מכל אדם אחר.
וחוץ מזה, תחשבי גם על כל מי שקרוב אלייך ואת אוהבת, את רוצה לגרום ללב שלהם להישבר? החברות שלך, המשפה הקרובה והרחוקה, כולם אוהבים אותך! אני אישית לא אפסיק לבכות אם אשמע שאת עושה את זה. וזה לא בגלל שאני קוראת את הסיפורים המדהימים שלך, אלא בגלל שהדבר היחיד שיותר עצוב ממישהו שלוקח חיים של מישהו אחר הוא שמישהו לוקח את החיים של עצמו.
אין דרך לא כואבת להתאבד, כי גם אם את לא תרגישי כאב- כל הקרובים אלייך ירגישו כאב שיימשך כל החיים.
את מוזמנת לדבר איתי על זה בפרטי, אם את רוצה. אני תמיד כאן בשבילך.

01/04/2015 09:47

להתאבד לא עוזר, חשבתי על זה אבל אז ממש נלחצתי ממה שיקרה לחברות והמשפחה שלי. גם לחתוך את עצמי ניסיתי והרגשתי ממש רע כששיקרתי לאמא שלי. אין שום דרך לברוח מבעיות, גם לא בסיום החיים, תתמודדי עם הבעיות שלך ואז תביני שהחיים הם דוקא דבר מהנה. אני מצטערת אם לא הבנת, פשוט אני לא היתי כאן (או בתפקוד בכללי) הרבה זמן ושכחתי איך להתנהג עם אנשים. אני קצת חלודה זה הכול.

01/04/2015 15:56

תנסי לברר מה גורם לך את הדיכאון… אני לפעמים דכאונית בגלל מה שהייתי בעבר. הייתי די אנוכית ולא הבנתי את זה. הייתי כל מה שאני מנסה לא להיות עכשיו, ולא הייתי מודעת לזה… אולי זו אני האמיתית?
תמיד כשאני חושבת לעצמי מחשבות כאלה אני אומרת לעצמי: זה בסדר שזו אני, אני לא צריכה להתנצל על מי שאני :)
סתם, חשבתי שזה יעודד אותך XD

08/04/2015 14:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך