חיה של תלמידה בכיתה י"א

עמק הבלונים 25/05/2016 694 צפיות תגובה אחת

חיה של תלמידה בכיתה י"א זה ללמוד מהראשון לספטמבר עד הבגרות האחרונה שתמיד תהיה אחרי ה20 ליוני.
חיה של תלמידה בכיתה י"א זה לעשות 60 שעות מחויבות אישית. האא סליחה התנדבות חברתית כי בלי ההתנדבות לא תהיה לך תעודת בגרות מלאה.
חיה של תלמידה בכיתה י"א זה למצוא עבודה כי את כבר גדולה מדי שהאמא החד הורית שלך תממן אותך אבל אל תשכחי את העליה השניה ואת האופי שלה, גם אל תשכחי את נוסחת השורשים ואת החטא של דוד מלך על בת שבע, אסור לך לשכוח גם את זה שאם לא תלמדי לא תהיה לך תעודת בגרות וכמה שאת צריכה להתפטר בשביל להשקיע בביאליק ובשבעת הבניינים.
את יודעת מה? תוותרי גם על החיי חברה כי יש לך סרט לצלם בתקשורת או מעבדה בכימיה ואת לא יכולה להשקיע בלימודים וגם שיהיו לך חיי חברה.
רגע ילדה כמה שעות ישנת? 4? איך את מעזה את לא יודעת שילדה בגיל 17 צריכה לישון בין שש שעת לשבע שעות. את הורסת לעצמך את החיים מבחינה בריאותית.
אכלת משהו? כן, הסנדוויץ' לפני יומיים לא נחשב שאכלת משהו היום. את יודעת את צריכה לשלב בכל ארוחה ירקות, פירות, חלבונים ופחמימות הרי מחר יש לך מבחן בביולוגיה וזה בדיוק החומר שאת לומדת, טוב את תלמידה בכיתה י"א את לא לומדת, אולי משננת או מכניסה למוח בשביל להוציא יותר מ80. מכניסה למוח זה מה שאת, זה בסדר גם אח שלך הגדול שעכשיו נלחם על המדינה בצבא עשה בכיתה י"א הכניס למוח ואז כשיצא מהבחינה שכח את מספר הכרומוזמים, האנזימים ואיפה הוא גר.
את ילדה בת 17 את עוד שניה יוצאת לעולם הגדול אז מה עם חבר? יש לך מישהו? או אולי מישהי? או אחד שלא מגדיר את עצמו אנחנו ב2016 היום מותר לך להגדיר את עצמך מינית ומגדרית אבל בטח שלא בתיכון, ובטח שלא תעזי לספר משהו על עצמך כי ברגע הראשון יעיפו אותך אל היועצת שהיא תסתכל עלייך בעיניים ריקות ולבסוף תגיד שאת פשוט צעירה ולא מבינה מה את רוצה בנתיים. והדבר היחיד שאת רוצה זה ללמוד עוד מילים להכתבה שיהיו באנסין באנגלית ושיעזבו אותך בשקט רק אל תשכחי בגרויות אפשר להשלים אבל אם תצטרכי להשלים בגרות בהיסטוריה, אזרחות, מתמטיקה, אנגלית, ספרות או ביולוגיה ידעו שאת לא היית מספיק אחראית על השלוש שנים של התיכון כשלא אכלת, לא ישנת, לא פגשת אנשים והדבר היחיד שעשית זה לשבת מול סיכומים ולהרוג את עצמך נפשית. ואל תשכחי להתחנף כי רק ככה יעלה לך המגן.


תגובות (1)

זה עצוב ואפילו קצת מדכא אבל אני בי' ואני חייבת להסכים עם חלק מזה אבל בסוף הכל ייגמר ויהיה טוב והעיקר שאת כותבת יפה

26/05/2016 15:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך