יצאתי עם לוחם

מישהי1994 24/08/2016 620 צפיות 4 תגובות

אל תדאג
אני כבר חושבת עליך פחות מבעבר.
בעיקר מקווה שטוב לך עכשיו,שמצאת מישהי אחרת לעשות איתה שטויות אינסופיות,להצחיק ולדאוג…
כמו שהיית פעם איתי.

אין ספק שאני מתגעגעת למה שהיינו פעם,אבל יודעת שזה לא יחזור. לא נחזור.
לא אחייך לך את החיוך המטופש הזה לך כשהייתי חושבת עליך.
אני כבר לא בוכה לכרית ושואלת את עצמי "למה זה לא עבד בינינו ונגמר לפני שהתחיל".

אולי לא אהבתי אותך בדרך שרצית,
אבל הייתי שם בשבילך תמיד ואתה לא ראית.
לא ראית איך הייתי מחכה שבועיים,21 ימים ארורים שתהיה מתחת לבית שלי ותגיד לי "רדי למטה אני פה" והאכזבה על הסופ"שים שלא נפגשנו.
נתתי לך חופש עם כל הקושי שהיה בזה..
אשכרה קינאתי במשפחה ובחברים שלך שראו אותך יותר ממני בחצי שנה הזאת.

וגם אני לא מושלמת ועשיתי טעויות.
וכל כך רציתי לתקן! אבל כנראה שהעסק היה גדול מדי בשבילך אז העדפת ללכת.

והנה,אחרי כמה חודשים כבר מצאת מישהי אחרת ואני לא מופתעת.
גבר כמוך נקטף בשניות.
כי אתה יפה מבפנים ומבחוץ ולא צריך להכיר אותך הרבה כדי שהאישיות הזו שלך תכבוש כל אדם..


תגובות (4)

פרידות הן תמיד קשות… בייחוד כשהצד השני ממשיך הלאה…
כך נולדת הקנאה.
אני ממש מזדהה עם ההרגשה.

24/08/2016 13:25

    אני מאמינה שהזמן יעשה את שלו ושיהיה בסדר:)

    25/08/2016 00:23

קראתי בעיון רב נכמרו רחמי עליך , על הכאב שא עוברת. ממרום גילי בעוד מספר ימים בן
שישים ושש דעי הזמן מרפא ומשכיח, יבוא יום ותמצאי אחר לא פחות ותזכרי בחיוך ברומן הנעורים שלך, הזכרון "יקוטלג " בספר הזכורנות שנמצא אצל כולנו בראשנו. רגשותיך ומחשבותך יתפנו למשתנה – לחדש. לכל היתר תזכרי שפעם היה מישהו כזה לא מעבר לכך. ובינתיים חזרי לשגרת חייך עשי את אשר את אוהבת לעשות. פנקי את עצמך. תשתדלי להבייט קדימה ותמצאי את עצמך במקומות חדשים. חבל לאריך בסבל.
אם עזב שיערב לו ואולי טוב שכך קרה וכך צריך היה להיות.
כל טוב לך ובהצלחה. דרך אגב ניסוח הדברים שלך יפה ומכאן אני למד שאת מספיק נבונה להבין את עצמך ולהתמודד.
מיכאל

24/08/2016 13:25

    תודה רבה וכן, אני מתמודדת עם המצב, החודש הראשון בלעדיו היה הכי קשה,אבל ככל שהזמן עובר והימים חולפים אז כבר כואב פחות

    25/08/2016 00:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך