psychominde236
אתם מוזמנים לכתוב את דעתכם עליי, או אם אתם מרגישים הזדהות, לפחות עם החלק הראשון.

פריקה קצרה, אתם לא חייבים לקרוא אם אתם חושבים שזה ישעמם אתכם.

psychominde236 18/04/2015 666 צפיות 6 תגובות
אתם מוזמנים לכתוב את דעתכם עליי, או אם אתם מרגישים הזדהות, לפחות עם החלק הראשון.

אתם מכירים את התחושה הזו, שמדברים אליכם ואתם שומעים אבל לא מקשיבים, שפשוט לא בא לכם להקשיב?
אתם מכירים את זה שפשוט בא לכם ללכת לאנשהו ולשבת עם עצמיכם, כי אין אף אחד ששווה לדבר איתו?
אתם מכירים את זה שכל שיחה מרגישה חסרת טעם, ריקה, יבשה?
אתם מכירים את זה שבא לכם לדבר על משהו אמיתי לשם שינוי, אבל אין לכם עם מי?
אני מכירה את זה, ואני שמחה שאני מכירה את זה. בלי התחושה הזו הייתי בטח בן-אדם שטחי ואגואיסט. לא שאני לא כזו לפעמים, אבל בצורה שונה.
אני יודעת שזה מגעיל להגיד שאני שונה, שאני מיוחדת, כאילו שאני נעלה על כולם, אבל ככה אני מרגישה.
אני מרגישה שרק לי איכפת לפעמים.
ברור שלא רק לי איכפת, אבל אני בין הבודדים שאיכפת להם באופן מיוחד.
החלק הכי נורא, הוא שאני לא יכולה לדבר ככה עם אף אחד, כמו שאני מדברת עם עצמי. מי יבין אותי?
אם אני אהיה עצמי עם אחרים הם ישנאו אותי, הם יפחדו ממני, הם יתרחקו ממני.
בגלל זה יש לי מסיכה, אני שמה אותה כשאני עם אחרים, ומורידה אותה רק כשאני לבד.
לפעמים בא לי לשכפל את עצמי, כדי שסוף סוף יהיה לי עם מי לדבר בכנות.
אתם בטח ממש שונאים אותי עכשיו, שאני מתנשאת עליכם, אבל לא עליכם אני מתנשאת. על מי אני מתנשאת? על אנשים שהם לא כמונו, שאין להם את הכאב שבא עם האומנות.
אז כן, אני מתנשאת על אנשים.
אני אוהבת את עצמי, את האישיות שלי, את תפיסת העולם שלי. אני אוהבת את הצלקות שלי.
למה?
כי עם לא היו לי את כל הצלקות האלו אני הייתי אדם נורא.
אז עם אתם באמת שונאים אותי עכשיו, אתם נוראיים. למה? כי אתם חושבים שזה שאני אוהבת את עצמי זה חטא, כי אתם חושבים שזה שאני מרגישה מיוחדת זה דבר רע.
זה מה שאני שונאת באנשים אחרים, את השנאה שלהם כלפי אהבה עצמית.
חשוב לי לומר את זה, לפחות למישהו אחד שהוא לא אני, כי נמאס לי לדבר אל עצמי כל הזמן.
נמאס לי להיות לבד.


תגובות (6)

אני מזדהה עם מה שכתבת גם אני מרגישה שאין אף אחד שאני יכולה באמת לדבר איתו,ולפעמים אני מרגישה שיותר טוב לי לבד.
אני מתחברת כמעט עם כול דבר שכתבת,כי אני גם חושבת ככה.

18/04/2015 20:17

    עם בא לך את מוזמנת לדבר איתי מתי שבא לך.

    18/04/2015 20:39

בס"ד
אני ממש מבינה אותך. זה קשה. ולאהוב את עצמך זה ממש לא רע, כל עוד את כן מכבדת ומעריכה את האחרים. אבל לאהוב את עצמך זה דבר מעולה. איך אפשר לחיות 120 שנה בתוך מישהו שלא אוהבים? לאהוב זה דבר אחד, ולהתגאות ולבוז לאחרים זה דבר אחר.
ואני לא חושבת שאת נוראית בכלל.
שבוע טוב!!

18/04/2015 21:14

הזדהות מלאה עם הקטע.
לפעמים זה מרגיש שלאנשים פשוט לא אכפת, הכל עובר לידם. ואם אכפת להם אז זה מסיבה לא נכונה, מפספוס של הנקודה.
לפעמים אם אומרים מה שחושבים על עצמך גורם לאחרים להסתכל במבט מוזר כזה. מוזר מאוד אפשר לומר, כאילו את חייזר.
ואז כשנותנים למישהו לראות והיות כניים איתו במאה אחוזים, מתוך נקודת הנחה שהוא יבין, מקבלים סתירה לפרצוף.
יש סיבה שכולם לובשים מסכות.
ויש בזה משהו, בטענה שלך שלאומנות יש קשר לצלקות, מי שלא נפגע לא טורח להבין מעבר, לא טורח לחשוב, לעצור ולחשוב על מה שקורה. על הכל. ואומנות נובעת מזה (לפחות לדעתי) נובעת מההבנה.
בקשר להרגשה שאת מיוחדת- הזדהות מלאה. הצד הכי מעצבן של זה הוא כשאת אומרת או מראה שקל לך במשהו שלאחרים קשה הם נפגעים אבל את לא אמורה להפגע כשלהם קל והם מראים את זה. ועוד כל מיני דברים כאלה, דברים קטנים שאותי ממש משגעים. הדרך בה אנשים מסתכלים על דברים, ומצפים מהכל להיות כל כך לא הגיוני. אפעם לא חושבים, לא מבינים שיש אנשים שהם פשוט כנים ומציגים דברים כמו שהם רואים אותם עם מלא הנתונים כי ככה זה מבחינתם- וקוראים להם מתנשאים ושחצנים ולא יודעת מה עוד בשל כך.
ממש אוהבת את הכתיבה והקטעים שלך.
לפי זה אם את נוראית אז גם אני…

19/04/2015 00:03

    ואז פשוט כבר אין כח לאנשים, ולמבט הצר שלהם על החיים (אני מניחה שאני יוצאת מתנשאת בתגובות הללו, אבל אני מניחה שכבר לא אכפת לי.)

    19/04/2015 00:05

    אני שמחה לשמוע שיש עוד אנשים שחושבים כממוני. לגבי הצלקות של האומנות, יש לי שיר על זה אם בא לך לקרוא, קוראים לו "יגון לי כגן עדן"

    19/04/2015 07:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך