Roni5672
אתם אל חייבות לקרוא את זה רק רציתי לפרוק את מה שאני מרגישה

פריקה

Roni5672 23/12/2014 595 צפיות 4 תגובות
אתם אל חייבות לקרוא את זה רק רציתי לפרוק את מה שאני מרגישה

אתם לא צריכות לקרוא את זה אני רושמת את זה כי אין לי עם מי לדבר ואין לי למי לספר את מה שאני מרגישה.
לפני חודש סבא שלי נפטר והוא היה הבן אדם הכי חשוב לי בעולם
הוא היה הבן אדם הכי חזק שהכרתי לא מבחינה פיזית אלא מבחינה נפשית הוא היה חולה סוכרת הוא היה נכה והוא היה חולה סרטן.
במשך 8 שנים הוא נלחם בשביל המשפחה ובחיים הוא לא התלונן ובחיים הוא לא אמר תעזובו אותי כואב לי כלום הוא שתק כדי שלא נהיה עצובים.
ולפני חודש סבא שלי היה בסלון ואמר בפעם הראשונה כואב לי אני רוצה ללכת לחדר
כאשר הוא היה בחדר הוא איבד את ההכרה ופינו אותו לבית חולים הוא היה מחוסר הכרה במשך 4 ימים במוצ״ש סבתא שלי התקשרה לאמא שלי בוכה ואמרה לה שהוא נפטר אני ואמא שלי נסענו לבית חולים להיפרד ממנו בפעם האחרונה באותה תקופה אבא שלי היה בתאילנד והוא בכלל לא ידע שאבא שלו נפטר הוא היה צריך לחזור כמה שעות לפני ההלוויה אז לא סיפרנו לו.
אני מרגישה שאני הנכדה הכי חרא שיש כי כהוא היה בבית חולים לא הלכתי לבקר אותו הייתה לי את התחושה שהוא יצא מזה ושאני ילך לבקר אותו שאבא שלי יחזור אבל זה היה מאוחר מדי כי הוא נפור יום לפני שאבא שלי חזר.
וסבא שלי תמיד אמר לי שאני הקמע שלו תמיד הייתי מקום ראשון אצלו.
כשהייתי בת 7 הוא היה במצב של חיים ומות בבית חולים הוא היה מחוסר הכרה וכשנכנסתי לחדר וצעקתמ סבא תתעורר הוא באמת התעורר אבל הפעם אפילו לא הלכתי לבקר אותו ואני בחיים לא יסלח לי על זה.
סבא אני מתגעגעת אלייך ואני חולה עלייך ואני מעריצה אותך ואתה הגיבור שלי
ת.נ.צ.ב.ה


תגובות (4)

את מדהימה!
אני בטוחה שסבא שלך מאוד גאה שיש לו נכדה כמוך.
לא משנה איפה הוא נמצא הוא תמיד יהיה בלב שלך.
את לא צריכה להאשים את עצמך במוות שלו!
זה ה׳ חבר… הוא בחג שזה היום שהוא צריך לעזוב את המחלות וללכת לגן עדן.
למקום שבו יהיה לו טוב!
ועכשיו גם לך צריך להיות טוב, כי את יודעת שסבא שלך לא סובל!
אני אולי לא מכירה אותך אבל אני בטוחה שאת ילדה חזקה, כי לא כולם מסוגלים לפרוק כאב. ואת עשית את זה.
אני מאוד גאה בך ומקווה שתמשיכי להיות חזקה ותביני ששום דבר לא קרה בגללך!
אני פה לצידך. באמת. לפרקי את הכאב ואני אהיה פה בשביל להקשיב לך!
❤️

23/12/2014 03:07

חבר=בחר
בחר=בחר

23/12/2014 03:08

תודה רבה לך עזרת לי להבין כמה דברים

23/12/2014 09:52

סבא שלך לפי מה שקראתי היה אדם טוב לב. אני מקווה שטוב לו במקום שהוא נמצא כרגע המשפחה והחברים שלך לצידך. ואת בככל לא נכדה חרא. את אמרת שאת אוהבת אותו. אני מקווה שאת תתגברי. ובלב את יודעת כמה הוא אהב אותך.

23/12/2014 10:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך