אני רוצה להיות שמחה

פופקורן 22/02/2018 592 צפיות 2 תגובות

לא, אני רוצה להיות מפורסמת, אני רוצה שכולם ידברו עלי, שכולם ירצו לדעת מה אני עושה, אני רוצה שכולם יזכרו את השם שלי ושאני ארוויח המון כסף. כי ככה אנשים נהיים שמחים, נכון?
אני רוצה להיות נשואה למישהו שיש לו המון כסף ושאני אוכל לקנות לעצמי כמה דברים שאני ארצה, אני רוצה שיהיה לי הכל, אני רוצה להיות זו שתתחיל טרנדים כי לי יש את הכסף לזה.
אני רוצה להיות יפה ורזה, אני רוצה שכל בחור יסתכל עלי ויאהב את מה שהוא רואה כל כך שהוא כל הזמן ינסה להיות בחברתי. אני רוצה שכולם יגידו 'וואו, הלוואי שהייתי היא'.
אני רוצה שכל חברה תדבר עלי מאחורי הגב ותגיד לשאר החברות שהיא מקנאה בי, אני רוצה לגורם לאמא ואבא שלי להיות גאים בזה שאני הילדה שלהם.
אני רוצה להתאהב במישהו שיגרום לי לשכוח מהכל.
אני רוצה להצטלם כל כך הרבה ולראות שבכל התמונות יצאתי בצורה מדהימה יותר מהשניה, אני רוצה לשלוח לכולם תמונות שלי בכל זמן. אני לא רוצה להיות חסרת בטחון בנוגע לאיך שאני נראית.
אני רוצה להיות נינוחה עם הגוף שלי ועם יכולת להתלבש בצורה שתחמיא לי. אני רוצה שכל בגד יראה עלי טוב.
אני רוצה להגיד את הדברים הנכונים בזמן המתאים, אני רוצה להצחיק יותר מרק את עצמי, אני רוצה ללכת למקומות שמעולם לא הייתי בהם, אני רוצה לאהוב כל דבר קטן שבחיים. אני רוצה להיות שמחה, אבל איך עושים את זה באמת ולא אחרי אחרים?


תגובות (2)

היי, בקשה יפה. אני חושבת שלהיות בשמחה זה להכיר את עצמך כשאת לבד ולא כשכולם מסתכלים עלייך. להתנהג איך שאת מבפנים עם עצמך כך גם עם אחרים. עצוב שאנשים מחפשים את האושר שלהם אצל אחרים כשהאושר הוא בעצם אצלם בפנים. ומה יעזור אם תהיה מפורסת וכולם אותך יכירו אז מה יקרה? מה באמת האושר הזה שכולם יכירו אותך? מה הם ימצאו בך שיעשה אותך מאושרת? תחפשי את את עצמך ואל תתני לעולם לקבוע מי את. הכי עצוב זה להיות כלואה בתוך עצמך. ואת רוצה לאהוב את עצמך תסתכלי על היופי הפנימי שבך לפני היופי החיצוני שלך, תסתכלי על המעשים שלך לאחרים לפני שתבקשי שיאהבו אותך. וככה תשאפי להיות אדם טוב באמת ללא אינטרסים.

23/02/2018 01:25

    אני חושבת שכולם היום מנסים להגיע רחוק עם השם שלהם, לתת מעצמם כדי שיתנו להם אפילו יותר. אני לא חושבת שקיים מישהו חסר אינטרסים וזה בסדר, זה טבע האדם – לחשוב ישר מה יוצא מזה.
    אני לא חושבת שקיים אדם ששמח בעצמו לבד, אני חושבת שכולם צריכים חברה. הכמות כבר תלויה בהם, יש כאלו שמעדיפים את הקרובים ביותר בלבד ויש כאלו שלא רואים בזה מספיק, בגלל זה הרצון להיות המפורסם כי אז יש ככ הרבה אנשים שרואים או מנסים לראות תמיד את הטוב.
    תודה על התגובה ^-^

    23/02/2018 16:40
סיפורים נוספים שיעניינו אותך