חומר אחר

גיא שמש 07/02/2018 420 צפיות אין תגובות

התעוררתי בבוקר מלא זיעה, כי לא היו לי סיגריות ולא היה קפה. חיפשתי סיגריות וקפה מתחת לבלטות, אבל לא מצאתי, וצעקתי על האיש למה אתה לא דואג לדברים בסיסיים. האיש מלמל משהו, והלך לעבוד בשביל הזונה שלו, ואני נשארתי בבית וניסיתי לגרד את הקפה והסיגריות מהקירות, כשלבסוף חשבתי שהכי טוב יהיה ללכת לקנות אותם. קניתי אותם, ולא אמרתי מילה רעה על האיש, למרות שהוא קוקו טרלללה, והכנתי לי אפילו משהו לאכול מהלחמניות שאני קניתי, כי האיש לא קונה כלום. אחר-כך הלכתי לישון ושמעתי מזרחית, ואז קמתי ולקחתי את הדברים שלי ונסעתי לבת-ים. אחלה עיר, בת-ים, אני אוהב אותה. מצאתי לי חור לגור פה בכמה מאות שקלים לחודש, קניתי סמים קלים להרוס את המוח, וכל היום והלילה רבצתי במיטה, שמעתי מזרחית, ועישנתי חומר ללחישה. כשלבסוף בא אליי לחדר אחד שגר ליד, אמר יש לו איזה תיק, חבילה, והוא עוזב לכמה זמן, אבל הוא יחזור, ואם אפשר להשאיר את התיק בחדר שלי, הוא לא תופס הרבה מקום. אמרתי בסדר, והוא הלך. בינתיים קניתי לי איזו טלוויזיה קטנה מרובעת והייתי רואה בה סרטים כחולים מאיזה ערוץ גרמני שנקלט באנטנה. נכנסה אחת שגרה בחדר קרוב, זרוקה לגמרי, אבל לצערה יש לה עוד תקוות, ואמרה זה לא צורה לשבת כל היום במיטה, לעשן סמים ולראות פורנו. ואז היא הלכה. חשבתי שהיא לא צודקת, כי אני לא יושב במיטה – אני שוכב, אבל באמת הגיע זמן שאעשה משהו עם עצמי, לכן הלכתי לים. התרחצתי, השתכשכתי, ספגתי הרבה מלח – לכן אני מלוח, וראיתי הרבה בנות צעירות חוקיות ולא חוקיות עם כל התחת והציצי בחוץ. אחר-כך חזרתי לחדר שלי, ועשו לי חשק כל הביקיני והחוטיני בים, אז הזמנתי את זאתי מהחדר ליד לחדר שלי, נתתי לה לעשן וטחנתי אותה. מחמש בערב אותו יום עד שלוש לפנות בוקר היא הייתה אצלי, גמרתי אולי איזה ארבע פעמים, והיא יותר, בסוף אמרה תודה וסליחה, אני לא יודע על מה סליחה, והלכה. אני נרדמתי כמו בול עץ.
>>>>>>>>>>>>>>>>
אמרתי אני לא יכול להשיג כסף לחומר ללחישה כשאני כל היום במיטה, לכן מצאתי עבודה כשוטף כלים באיזו מסעדה, והידיים שלי אחרי חודש הלבינו, והפכו מקומטים וחיוורים. היא הייתה באה לפעמים זו שגרה חדר ליד, וכל הזמן היא הייתה צוחקת כשהידיים ההרוסות שלי היו נוגעות בגוף המושלם שלה.

באיזו פעם אמרתי נבדוק מסקרנות מה יש בתיק שההוא השאיר אצלי. גיליתי הרבה נשק חם ותחמושת, ודיברתי על זה עם זו שגרה ליד, והיא אמרה שהוא אמר על זה שהוא רוצה לעשות פיגוע רב נפגעים. הוא היה שיכור ומסומם, וזה היה בזמן שהם הזדיינו, אחרי זה הוא לא רצה לגעת בה. הוא אמר שהוא לא יכול לזיין יהודייה, כי הוא ערבי ישראלי, ואיך קרה שככה היא כישפה אותו וגרמה לו לעשות דברים שהוא לא רוצה ועוד זבל בסגנון. החלקתי והטענתי רובה רב עוצמה קצוץ קנה, וחיכיתי לו שיבוא עם כדור בקנה. בינתיים ניכסתי לעצמי הרבה סמים, למה אני עומד לנסוע מ-פה. כשהוא בא הוא שאל אם הסתכלתי בתיק, אמרתי שלא, והוא אמר שהוא יודע שאני משקר, אבל לא נורא, לא אכפת לו. ואז הוא ראה שחסר רובה. אני אביא לך אותו, אמרתי, והוצאתי אותו מתחת למיטה ויריתי מטח כדור שעשה לו חור איפה שהיה קודם הלב שלו. ואז לקחתי את התיק שלי שהכנתי מבעוד מועד ונסעתי לטבריה, להיפרד מהכנרת המתייבשת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך