ariela
אבא- אם יום אחד נפגש הדבר היחיד שאני אגיד לך זה שלאונרדו דה וינצי היה כל מה שאי פעם משהו חולם יחלום להיות .

חלומות במגירה וסיוטים שלא נמצאים מתחת למיטה

ariela 28/08/2017 526 צפיות אין תגובות
אבא- אם יום אחד נפגש הדבר היחיד שאני אגיד לך זה שלאונרדו דה וינצי היה כל מה שאי פעם משהו חולם יחלום להיות .

ביום קיץ אחד לח ודביק ישבתי מאחוריך ברכב . בטח היה קצת קשה לראות אותי , קטנה כולה בת 6 . היה מזגן ברכב אבל עדיין החולצה נדבקה לגופי , מהחלון יכולתי לראות את האוויר נד לו בגלים דואים כמו במדבר , תמונות מרצדות מיטשטשות בעצלתיים . צהריים מרדימים כאלה , אבל לא היה אכפת לי להירדם , חלמתי בכל מצב גם ככה .
"היי!" , פניתי אליך , "את יודע מה ארצה להיות כשאהיה גדולה?" , אני פשוט אתן לך לדעת כי אף אחד לא יטרח לשאול אותי , הוספתי בדממה . "מה?" זרקת אגב עקיפה חדה של רכב מימין וסינון קללה , מה תרצי להיות ? או מה אמרת ? או מה את רוצה ממני בכלל ? פשוט מה , זה לא משנה כי אני הולכת להגיד בכל מקרה וזה אפילו לא מופנה אליך , אלא לעולם כולו למרות שהוא מסתכם כרגע בקושי למטרים קטנים של רכב לא ממוזג מספיק , ולא משנה כמה קטן הקול שלי , כמעט לחישה כי העולם כולו בראש שלי ושם זה צעקקהה … , " אני אהיה צ-י-י-ר-ת גדוללה " .
שקט גיחוך ואמירה : " את??! ציירת גדולה ?!! אז לא יצא ממך כלום כנראה תהיי ענייה כמו לאונרדו דה וינצ'י , אולי גם תמותי בודדה חה חה חה "
נאלמתי נעלמתי שקעתי אחורה לתוך הכסא . אני שקופה לגמרי , מהצעקה הגדולה בראש שלי נשאר רק הם עמום , קלוש . החלל לא נפער בינינו הוא פשוט היה בתוכי , רק בי (!) , ניסיתי לתפוס את העולם בחזרה כבר חשבתי שאני מבינה אבל לידיים שלי לא היתה ממשיות הכל התפוגג ונמס לי בין בידיים , בראש והעיניים …יבשות , חלולות , סתם חומות .
הוכפלתי בגיל . חיצונית הכל השתנה . תוסיפו תפאורה למערכה . ושוב אנחנו נפגשים , ממש באופן חסר הבנה ומסתורי . סלון , שבת , חמים , מאיר , משפחה , חברים אחים ואני לבד .
"היי זקנה שאני לא מכירה רוצה לדעת מה אהיה כשאהיה גדולה ???" , כבר אין צורך לתוספות בדממה , גם לא חיכיתי ל"מה" , " אני אהיה ב-ל-ר-י-נ-ה יפיפייההה! " .
הי מה קורה פה ?! למה השקט הזה עוד פעם ?!! מה קורה לגבות של כולם , צורה כל כך מוזרה … כאילו שתלתי איזה הפרעה קוסמית . " מהההה???!! " היא ירתה . איזה סוג של "מה" זה? , תסבירו לי כבר מה משמעות הנימה ??? . " את בלרינה ??! חה חה חה , הרי את שמנה ! "
למה כולם צוחקים ? צחוק מוזר קצבי , עקבי , חסר רחמים , כולם ביחד כמו סימפוניה משוגעת שמנסה להטריף אותי , סביבי במעגל פרצופים מתחלפים . אתם רק מסכות איומות בכלל לא אנשים . אולי כבר תספרו לי גם את הבדיחה ???
זה כי אני שקופה אה ? שקופה…חלומות במגירה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך