מדומדם

הסגלגלה 24/04/2014 657 צפיות תגובה אחת

כולם הסכימו שהוא מטורף אבל בעצם הם היו המטורפים כשיצאו לתפוס את החתול הגינגי ההוא. החתול היה רזה עם עניים ענקיות בצבע ירוק וזנב קוצני והוא נראה כמעט כמהוא. מדהים לא?
הם רדפו אחריו במשך שעות, דרך סמטת הפחים עד להתפצלות ומשם לשיכונים: גושי בניינים ענקיים בצבעי פיח עם גידולים משתרגים בגדלים שונים דוגמאת-מרפסות, צילונים, חוטי כביסה ולוחות חלודה שתיפקדו כגשריה של עיר עלית מעושנת (לפעמים הכל נראה כמרחף בעננים, רק עננים שחורים ועבים יותר מהרגיל). המרדף היה מרתק, המעברים בין הבניינים צרים ומלאים אנשים כך שקשה לרוץ בם במהירות תוך כדי מעקב אחר משהוא . אבל הם התמודדו עם זה יפה. חלק רודפים על הקרקע וחלק רודפים על הגגות והמעברים התלויים.
ןכמובן הם תפסן אותו בסוף, בין תעלת הניקוז לגדר המאפייה, החתול לא נירא חתולי במיוחד, תבינו חתולים במצוקה נוטים לשטח את חלקם הקידמי (או לזקוף את חלקם האחורי…) להרכין את אוזניהם, להסתמר, לייל ולירוק. ו-וואו החתול הזה לא עשה אף דבר מהפעולות הנ"ל, הוא פשוט דמם בפינה ונתן להם להתקרב אליו והם תפסו אותו מיד: חמש עליו ועוד אחד שצורח פקודות. לא קשה במיוחד אפילו עלוב. אחר כך בהכרזת ניצחון מושלמת הם קשרו לו את הרגליים ואת הידיים והתחילו ליזרוק אבנים. בסדר. רק שגם הפעם היצור לא זז בכלל ואז כמובן הוא מת מאבן גדולה שהשמן זרק לו על הראש וזהו, כולם חזרו למגרש.
אמרתי לכם שהחתול דומה לו, לא?
כל ששת המנצחים התגלגלו מבושמים עם חזות נפוחים וחיוכי- "מי כאן גבר"- מזעזעים, אבל הם וויתרו על הליכת האף המורם כי מה כבר מדהים כלכך בלתפוס גוש שערות שלא זז מלימטר (?!) ולהרוג אותו בזמן שהאדוט פילו לא מיבב פעם אחת.
אמרתי לכם שהחתול דומה לו? וכולם קוראים לו מטורף! אה?! מטומטמים!


תגובות (1)

דומה למי?
הצורה שבה את כותבת- מלאת פרטים אבל עדיין מסתורית. יפה!
(אגב, יש כמה מילים אם שגיאות או ששכחת אותיות, כנראה מרוב מהירות. כדי לעבור על זה.)

25/04/2014 07:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך