מי הייתה פה לפנייה.

Strength. 16/09/2017 600 צפיות אין תגובות

אתם תכירו במקרה, לא שתכננת את זה. אתה, עם החוסר טאקט והחוסר ביטחון שלך, לא תעשה את הצעד הראשון כמו שצריך. ובתכלס? היא תהיה מסוג הבנות האלו שלא צריך שתרשים אותן, היא לא אוהבת פוזות, היא אוהבת טבעי.
אתם תדברו, תתכתבו, היא תתקשר אלייך בלילה, היא תספר לך הכל, אתה תיפתח בפנייה. במהרה תגיעו למצב שאתם נפגשים, קצת נגיעות, עניינים. אתה תנשק אותה, תרים אותה, היא תשחק לך בשיער ותהיה בול בגודל שתרצה. אתם תצחקו, תהנו..וואלה, החיים יהיו לך יפים. מהר מאוד תתאהבו אחד בשנייה, ותתחילו את חייכם החדשים ביחד. כל החברות שלה ידעו שאתה האחד שלה, וכל החבר\'ה שלך ידעו שהילד מאוהב. אתה תעשה הכל בשבילה, היא תהיה מיוחדת, היא תציל אותך ותישאר לצידך לנצח.
היא תתפרק ואתה תהיה כאן בשבילה. אתה תתעצבן, היא תרגיע אותך, תעשה לך טוב.
תהיה אובססיבי אלייה, לא תראה אף אחת אחרת ממטר. תרצה אותה, תהיה כמהה אלייה. תהיה תלוי בה, תנשום אותה כאוויר. היא תתקן אותך, היא תרפא את הנפש הפצועה שלך, היא תהיה הדבק.
ואתם.. הו הו, אתם. אתם תמשיכו את הסיפור שלכם עוד ועוד, ואז, אני אזכר. אתה זה שאמרת שאני היחידה, המיוחדת, יוצאת הדופן שלך, הקסומה והמושלמת. רק אני. ואז עזבתי.
אמרתי לך שתבוא מישהי שתהיה ה-, בשבילך. זו לא תהיה אני. וכשהיא תבוא, אם בכלל, אני יודעת שלא תזכור אותי. אני יודעת שלא תהיה לך סיבה, אני יודעת שתכלס, אחרי הכל, גם עכשיו אין לך ממש סיבה לזכור אותי.
בכל מקרה, כשהיא תגיעה.. תגיד לה, שתדע מי הייתה פה לפנייה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך