הלוואי שהיינו יכולים להחזיר את הזמן לאחור.....

קרה לכם פעם ?

הלוואי שהיינו יכולים להחזיר את הזמן לאחור.....

קרה לכם פעם?
שאיבדתם דבר שהיה לכם כלכך, כלכך יקר, והיה שלך לגמרי, אבל בכל זאת נתתם לזה לזלוג לכם מבין האצבעות.
ועכשיו… עכשיו זה נמצא ממש שם. אפשר לשמוע, לראות, להרגיש, להריח… אבל המצב לעולם לא יחזור להיות כמו שהיה, והדבר הזה, הדבר היקר מכל הזה, לעולם לא יחזור להיות שלך. וכל מה שנשאר לך לעשות הוא להיזכר בתקופות מאושרות יותר… ולהצטער.


תגובות (3)

ברוך/ה הבאה לאתר! הסיפור מאוד נחמד. קצר וקולע. נכון – אולי לפעמים ממש כדאי להחזיר לאחור את הזמן, מצד שני, אי אפשר לדעת אולי משהו ישתפר. אפשר רק לקוות.

09/07/2012 12:02

קודם כל ברוכה הבאה לאתר:)
חחח אני אומרת את זה ראשון כי יצא לי הרבה קטעים ששכחתי להגיד את זה לאנשים והרגשתי דיי חרא…
חחח אז אממ לא נחפור ואני אגיד פשוט ישירות שהכתיבה שלך קודם כל מעולה!
האמת שזה מזכיר לי קטע שגם אני כתבתי, ואין לי מושג איך קוראים לו אפילו חחחח
אבל הכללי את צודקת, יש פעמים שבאמת חבל שאי אפשר לחזור אחורה ולתקן את זה…
אבל יש פעמים, שלדעתי, לא יודעת חח עדיף להשאיר את זה כמו כמו שהיה :)

09/07/2012 13:15

היי "רק דגים מתים שוחים עם הזרם":)
כתיבה ממש יפה, כן,לפעמיים דברים קורים- לפעמיים באשמתנו ואז זה הכי גרוע- אבל אין מה להצטער על העבר, ולפעמיים כשרע- אנחנו נוטים לזכור את העבר בתור איזה תקופה מאושרת וקצת שוכחים שגם אז היו דברים שהתלוננו עליהם:)
"הכל לטובה" כן, זאת קלישאה, אבל קלישאה שאני אוהבת:)

09/07/2012 14:34
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך