בקי
דמעות ומתנות הכל מתערבב אחד בשני

המשך הרומן "אהבה מיוחדת במינה " פרק כ"ד

בקי 26/01/2012 562 צפיות אין תגובות
דמעות ומתנות הכל מתערבב אחד בשני

כ"ד

לבי נסעה עם סופי ועמנואל אליה הביתה וביקשה משתיהן לנוח מעט כדי שנוכל במהלך היום לנסוע למוסד הגריאטרי בתקווה שיהיה לכן כייף בין כתליו.

היא הכינה מיד לאורחות הכל כך מכובדות שתייה חמה ולאחר שביקשה מהן סליחה היא יצאה במהירות לכיוון חנות המכולת הסמוכה לביתה וקנתה כמה בורקסים שהיו תמיד טריים במכולת זו וכן 2 בקבוקי שתייה קרה ומיהרה לשוב הביתה.

סופי ועמנואל אכלו בשמחה את מה שלבי קנתה עבורן והחליטו לשכב לנוח מעט.

לבי שתתה גם היא כוס קפה ללא שום תוספת ומיהרה לנצל את ההזדמנות ולסדר בארון את תכולת המזוודות שלה וכמובן לכבס את מה שזקוק לכך.

היא פתחה את המזוודה והחלה לסדר את בגדיה וכל הזמן דמותו של אהובה לא משה ולו לשנייה מול עיניה.

לאחר שסיימה לרוקן את המזוודה ולהכניסה בתוך הארון עד הפעם הבא חייכה לעצמה שמה לב שמונחת לה שקית מוכרת משהו. "ואוו מה זה אמור להביע הלוא המתנה של דניאל נמצאת בתיק האישי שלי אז מה פתאום יש כאן שקית של הפירמה שלהם ???

היא הוציאה בזהירות את שתי האריזות שנחו להן בתיק ומרב התרגשות כי תיארה לעצמה מה כוללות 2 האריזות דמעות מילאו את עיניה וזלגו על האריזות היפהפיות.

באריזה אחת נחו להם בשלווה : שעון שבלייה יפהפה כמובן שונה מזה שקנה לה אהובה כשהיו ביחד כחנות הענקית וצמיד וטבעת וואו מה הוא עושה לי אלוהים, באריזה השנייה היו 4 פרטים שעון, צמיד טבעת ועגילים משהו מדהים מהמם משהו שרק הבכי יוכל אולי להרגיע את לבה המתגעגע מאד מאד מאד לדניאל שלה.

היא לקחה את הטלפון ומיד התקשרה אליו, לשמחתה הקו היה פנוי וכאילו שהוא נמצא ממש לידה כך שמעה את הקול שלו : דניאל והדמעות לא פסקו והוא הרים את קולו ופשוט צרח מה קרה לבי מדוע את בוכה כך ?

"קנית לי עוד שני סטים מהממים והנה אני שמה לב עכשיו תוך כדי שיחה איתך כי יש לי עוד שתי הפתעות שממתינות לי לגלות מהן ???"

"לבי ראשית הבהלת אותי כהוגן אנא אל תעשי לי התקף לב כשאני מאוהב עד הראש חחחחח ושנית מה קרה אם קניתי לך כמה מתנות ? את יודעת שאני איש מאד עשיר וזה רק קצה הקרחון מהמתנות שאציף אותך במהלך הזמן, אנא תיהני מכל אשר הענקתי לך ואל תשכחי אני אוהב אותך אותך הכי הכי הכי בעולם." "גם אני דניאל שלי אני אוהבת אותך הכי בעולם"

לבי סידרה את כלל התכשיטים שקיבלה מתנה מדניאל בקופסת התכשיטים שלה אשר קיבלה אשתקד מכל סגל המוסד לרגל יום הולדתה ה-22 לאחר שסיימה את סידור המתנות הפעילה את הרקדנית המתוקה וזו התחילה לרקוד לקצב של השיר שלעולם לא ינוס ליחו וזה כמובן מהסרט גבעת אהבה . לאחר מכן סגרה את הקופסא והטמינה אותה עמוק במגירה של השידה שלה שם נמצאים כל הלבנים שלה.

היא ניגבה את הדמעות ויצאה מחדר השינה שלה לעבר הסלון הקטן שם נרדמו 2 האורחות המכובדות מאד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך