stronger
אווקי, זאת הייתה הקדמה. עוד מעט אני יתחיל פרקים שנינה כותבת ליומן על חייה.
מה אתם אומרים

הקדמה לסיפור – יומני היקר!

stronger 10/12/2012 848 צפיות 3 תגובות
אווקי, זאת הייתה הקדמה. עוד מעט אני יתחיל פרקים שנינה כותבת ליומן על חייה.
מה אתם אומרים

שלום!
שמי נינה, אני בת 14 מתל אביב.
אנחנו משפחה עשירה. יש לנו בבית חצר ענקית ובריכה גדולה. החלק האהוב עליי בבית הוא החווה. יש שם את הסוס האהוב שלי, סטנלי.. הוא בן 3 והוא בצבע שחור עם זנב חום כהה ועינים ירוקות ומהממות♥.
יש לי אח ואחות.
אחי ליאם בן 17 והוא החבר הכי טוב שלי… הוא תמיד עוזר לי כשאני צריכה .
ואחותי יולי בת 19 היא מהממת! יש לה שיער בלונדיני עם קצוות כחולים ויש לה עיינים ירוקות מדהימות♥ אבל היא לא הכי נחמדה אליי… :-\
כולם חושבים שאני מושלמת. כל הבנים רוצים אותי,אומרים לי שאני מושלמת,אני טובה בלימודים וגם תמיד בוחרים אותי לטקסים בבצפר ולתפקידים רשמיים.
אבל אני, אני מרגישה מגעיל! אין לי ביטחון,במסיבות אני לא רוקדת ויושבת בצד….
יש לי BFF שתמיד עוזרת לי ונמצאת איתי שאני צריכה. קוראים לה ליהי. היא מבית עני וקשה אבל עם כל זה היא מצליחה לעודד אותי ואני חייבת לה את החיים שלי!


תגובות (3)

רעיון נחמד. מחכה להמשך :)

10/12/2012 11:15

רעיון חמוד .
אממ .. אני יכולה לתת לך טיפ ?
שאת כותבת דברים , גם עם זאת הקדמה , תתארי את הרגשות .
נגיד במקום :
"יש לי BFF שתמיד עוזרת לי ונמצאת איתי שאני צריכה. קוראים לה ליהי. היא מבית עני וקשה אבל עם כל זה היא מצליחה לעודד אותי ואני חייבת לה את החיים שלי! "
אז ככה :
" יש לי חברה הכי טובה . היא תמיד נמצאת לצידי , קוראים לה ליהי . היא עוברת דברים קשים בחיים , ואני אף פעם לא מצליחה להבין איך היא מצליחה להחזיק את שתינו , אני חייבת לה את החיים שלי !"
או משהו בסגנון . ראית איך הכנסתי לשם כמה רגשות שלה ?
" אני אף פעם לא מצליחה להבין איך היא מצליחה … "
הבנת ?
שלחי מייל עם את צריכה עזרה או משהו , טוב ? ( כתבתי את זה בקצת עלי ..)
בהצלחה !

10/12/2012 11:39

סבבבה תודה :) אני ימשיך היום [;

10/12/2012 22:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך