סיפור זה הוא סיפור בהמשכים. יונתן הוא ילד בן 13.5 והוא נאלץ לעזוב מהבית. אכתוב את ההמשך בקרוב.

לא, לסלוח זו לא חולשה פרק 1

17/04/2014 1052 צפיות 5 תגובות
סיפור זה הוא סיפור בהמשכים. יונתן הוא ילד בן 13.5 והוא נאלץ לעזוב מהבית. אכתוב את ההמשך בקרוב.

"די! תעזבי אותי כבר! מי את בכלל?! אל תגעי בי! אין לך שום זכות לגעת בי!"
"יונתן דיי! תפסיק כבר! תתחיל להשתלט על עצמך! אתה לא מבין מה זה להירגע?"
"סיוון דיי! לא! לא! אל תגעי לי בתיק! מה נראה לך שאת מכניסה לי בגדים לתיק?"
"אני לא עוזב! לא עוזב!"
"יונתן אתה יודע שזאת לא החלטה שלך. אתה הבאת את זה על עצמך."
"לכי תזדייני!!! כוסאמא שלך! יא בת זונה! שרמוטה אחת!"
" תמשיך. תמשיך להרוס לעצמך יונתן.
בקצב הזה אפילו לפנימייה לא ייקחו אותך!"
" לא רוצה פנימייה!!! לא!! "
אני מנסה להירגע. 1,2,3,4,5,6,7,8,9 "לכי תזדייני!!!! אף אחד לא אמר לך לבוא! מי אמר לך לבוא בכלל?!" " אמא שלך!"
" זאת לא אמא שלי ואת יודעת את זה! חתיכת שרמוטה! זאת לא אמא שלי! זאת לא אמא שלי!!"
אם עד עכשיו עצרתי את הדמעות,אז עכשיו פשוט פרצתי בבכי.
"אני לא יכול יותר עם החיים האלה!" "אתה לא יכול? אני כבר שנתיים שלמות מקבלת טלפון מחגית כל יום על זה שאתה בלגניסט ואתה לא יכול יותר?"
"כן אני לא יכול יותר! גם מוציאה אותי מהבית וגם קוראת לזונה הזאת אמא שלי?!!"
"היא לא זונה! ילד חוצפן! אישה פתחה בשבילך את הבית ואתה עוד קורא לה זונה?"
"כן! הזונה הזאת פתחה לי את הבית כי אף אחד לא אהב אותה אז היא רצתה מישהו שיהיה איתה!"
"אם אתה כל כך שונא אותה אז למה אתה לא רוצה לעזוב? אהה יונתן?"
שתקתי. חשבתי על זה בדרך לפנימייה החדשה שלי. עד שהצלחתי להתאקלם במשפחה האומנת אני צריך שוב לעזוב? סיוון העובדת הסוציאלית השרמוטה שלי!"


תגובות (5)

וואח המשךךךךךך

17/04/2014 15:14

    ההמשך יבוא כשאני אמצא רעיון להתפתחות העלילה אבל אני מבטיח שזה יקרה בקרוב

    17/04/2014 15:25

*נאלץ ואהבתי מאוד תמשיך

17/04/2014 17:31

זה מעולה

18/05/2014 13:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך