graycloude
ולסיכום: מאד משעמם לי.

איך מתגברים על מחסור כתיבה (המדריך לחסום, או פשוט חסר פואנטה)

graycloude 24/06/2014 772 צפיות 8 תגובות
ולסיכום: מאד משעמם לי.

והנה לכם מאדם שמחסום כתיבה מגיע אליו מדי כמה דקות, השיטות בהן האדם הזה (אני) מתגבר (ללא הצלחה רבה) על מחסומי הכתיבה:
-הגדת מוזיקה מסוימת (אלבום או מוזיקה מסרטים) שאיתה תכתבו השבוע או החודש.
– לשבת בשיעור רוסית.
-לשבת בכל שיעור שהוא.
-למצוא משהו שמאד מעציב אותך ככה שאתה נכנס למצב שבוא הגוף שלך פשוט מוביל אותך לכתיבה, כי אתה לא יכול להוציא את זה בשום דרך אחרת.
-להסתכל לתוך עצמך (השיטה הפלצנית במקצת)

וזהו, הנה לכם רשימה לא ארוכה במיוחד של איך להתגבר על מחסום כתיבה, אני לא יודעת כמה זה יעזור לכם כי לדעתי כל מחסום כתיבה ייחודי לכותב, ולכל אחד צריכה להיות דרך משלו שבה הוא מוצא את עצמו מחדש בכתיבה, כי כתיבה היא לבטא את עצמך, ולמצוא את המילים הנכונות, למרות שאין באמת מילים נכונות. לדעתי, אף אחד לא יכול ללמד אותך איך באמת לעשות את זה, אתה מוצא את זה בעצמך.


תגובות (8)

או לבהות בקיר או מחוץ לחלון (או שרק לי זה עוזר? 0.0)
וחוסר רעיונות זה דבר מדכא -,-

24/06/2014 21:49

    מדכא ובלתי נמנע

    24/06/2014 21:49

    אכן כן…

    24/06/2014 21:52

ממליצה לך לפרט כל כל אחד מהרשימה…
אוהבת ולילה טוב♥

24/06/2014 21:54

הפירוט:
1. תבחרו מוזיקה, וכל פעם לפני שתחליטו לכתוב תדליקו אותה חמש דקות לפני, תשמעו אותה וגם בזמן הכתיבה תמשיכו להקשיב למוזיקה.
2.+3. לכתוב בזמן שיעור.
4. אין יותר מפורט ממה שכבר כתבתי

24/06/2014 22:02

חחח להקשיב למוזיקה בזמן כתיבה זה הרעיון המועדף עליי…יש שירים שפשוט נותנים לי השראה לכתוב ^~^
כשחושבים על זה כמעט כל הרעיונות שלי לסיפורים ושירים באים אחרי ששמעתי מוזיקה….

24/06/2014 23:08

אני מקבלת השראה לכתוב על דמויות מסיומות ונושאים מסויימים לפי גירוים חיצוניים, נגיד שאני רואה 'חניבעל' שזה מדבר על איזה רוצח פסיכופת, זה עושה לי חשק לכתוב על ג'קס. (שהוא דמות מסיפור שעוד לא פרסמתי ועכשיו אתם סקרנים לגביה -צחוק מרושע-)

10/07/2014 21:31
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך