deg
תהנו , ובסופו של דבר תגיבו על הפרק הבא שאתם רוצים שיקרה.

האמת מאחורי סיפורי האגדות!!!!!!!!!!! – המשך לפרק 1

deg 07/12/2014 705 צפיות 3 תגובות
תהנו , ובסופו של דבר תגיבו על הפרק הבא שאתם רוצים שיקרה.

יומן
מצטער שלקח לי כמה זמן לכתוב את ההמשך , אבל לאחר המון שנים (כמה שעות זה נחשב שנים) אני חוזר לסיפור :
הקרב החל !!!!!! הזאב בא לטרוף את הסבתא \דודה אבל היא נתנה לו בוקס חזק והעיפה אותו לשמיים . הזאב עף אל מותו , ואז ראה את המלכה זאבה , באותו הזמן , סנטה כלב קלאוס חיפש את הזאב ואת כיפה וורדה , ואז , הוא נזכר שהוא יכול להשתמש בכוח ה"סנטה קסם כלב" (כוח חזק שהוא יכול להשתגר לאן שבא לו) סנטה אז הוא השתמש בכוח ה"סנטה קסם כלב" והשתגר אל הנסיכה זאבה ואכל אותה מול עיניו של הזאב . הזאב התעצבן ומת שנייה לאחר כך!!! הנשמה של המלכה זאבה נעלמה בתמורה שהזאב יחזור לחיים . הזאב חזר לחיים ופגש את סבתא ואת סנטה כלב קלאוס . סנטה כלב קלאוס נזכר שהוא רצה לאכול את סבתא, (לאחר מכן גיליתי שזה היה תחפושת של דודה) והוא רצה להרביץ לזאב על כך שחזר לחיים אז התחיל קרב משולש!!!!!!!! סבתא נתנה לזאב אגרוף , הזאב נתן לכלב נשיכה , והכלב השתין על הסבתא בפרצוף . ככה המחזוריות נמשכה 36 דקות עד …………………. שכולם היו תשושים והזאב התחיל לכעוס , אבל לכעוס ברמות מטורפות !!!!! הזאב התחיל ליילל ולצרוח לשמיים . לאחר 3 דקות בדיוק הגיעו לפחות 6000 זאבים , שועלים , וטנקים ענקיים שעליהים ישבו מלך ומלכת השועלים , ועוזריהים ומלך ומלכת הזאבים לשעבר (אבא ואמא של המלכה זאבה כי כרגע אין מלך ומלכה) כל הזאבים התחילו לקפוץ על הסבתא לאכול חלקים ממנה . אבל לבסוף נשאר רק הפרצוף והבטן של , והזאב רצה לגמור את החתיכה האחרונה כנקמה על מות זאבה . השועלים התחילו לקפוץ על סנטה כלב קלאוס , אבל לפני שהם הספיקו לאכול אותו הוא השתגר משם בעזרת ה"סנטה קסם כלב" וברח לעולמי עולמים.
הגירסה של "כיפה אדומה" שאתם מכירים הוחלפה במקום הגרסה המקורית , כי המקורית הייתה אלימה מדי , ולכבד את זכרה של הסבתא .
סוף פרק 1

על החתום #####*******#**


תגובות (3)

קצת לא ברור,
עצה: מציע לך לעשות על רפונזל שיש על ראשה במקום שיער ארוך אמתי, היא שמה פאה נוכרית כל הזמן הזה ושכתבו את הסיפור עליה לא רצו לגלות שהשיער שלה הוא פיאה נוכרית!!!

07/12/2014 16:20
deg deg

תודה על התגובה אני יתחשב . מי שרוצה לבחור מה יהיה בסיפור הבא יגיב.

07/12/2014 19:40

    ואללה, הגבת על הסיפור שלי?

    07/12/2014 23:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך