הדוהרים של החווה- הקדמה+ הרשמה

VNKL 06/02/2015 592 צפיות 2 תגובות

היי, אני אמילי ואני רוכבת על סוס. טוב, האמתי אני עומדת לרכוב על סוס.
אבא שלי הבטיח לקנות לי, ואני כל כך מתרגשת, כל כך!
אבל, זאת לא הפעם הראשונה שהוא אומר לי את זה, ובכל הפעמים הקודמות שהוא אמר לי את זה, הוא לא באמת קנה לי אותו..
כבר חשבתי על שם לסוסה שלי: ביאנקה, והיא תהייה מהירה כמו הרוח.
תהיה לה רעמה שחורה כמו הפחם ופרווה לבנה, כמו השלג..
אני אדהר איתה לאופק הרחוק, ואנחנו נהייה החברות הכי טובות, אבל החלום שלי עומד להישבר.
החווה הכי קרובה לבית שלי, חוות וילסון, שבה אבא שלי אמור לקנות לי את הסוסה שלי, נסגרת בגלל כל מיני בעיות כספיות.
אבא שלי חולה מאוד עכשיו, והרופא אמר לי ש.. הוא חולה במחלה קשה מאוד וסיכויים קשים מאוד שהוא ישרוד.
אימא שלי מתה יום אחד אחרי שהיא ילדה אותי.
האמתי, למרות שהייתי עם אימא שלי רק יום אחד, היא הייתה החברה הכי טובה שלי.
אבי סיפר לי שקראו לה מרי אלן, והיה לה שיער בלונדיני כמו השמש, והיא נראתה כמו מלאך.
הוא מתגעגע אליה כל יום, ונראה שחייו מלאים בצער מאז שהיא מתה.
אני יודעת שהסוסה שלי היא, היא שתעזור לי בכל הבעיות שיש לי בחיים, אני לא יודעת איך, אבל.. אני יודעת שכן.
אני צריכה לגייס את הכסף הרב לחוות וילסון כדי שהיא תפתח שוב פעם ואוכל לקנות את הסוסה שלי.
סוסת החלומות שלי.
אבל איך?

שם:
גיל:
מראה:
עובד בחוות וילסון/ מתחרה בחווה אחרת של חוות וילסון:
שם הסוס שלו ותיאור בבקשה:

אשמח מאוד אם תירשמו וגם אם לא אז זה בסדר!!


תגובות (2)

אני אשמח מאוד אם תירשמו וגם אם לא תירשמו ורק תקראו אז זה גם בסדר!!

06/02/2015 18:42

או.קי, הסיפור נשמע נחמד, רק תדאג להשאיר אותו בגדר ההגיוני הפעם, אבל ראיתי כמה סיפורים שהוכנסה בהם רכיבה על סוסים ויש בזה טעויות שפשוט מעצבנות אותי, אז דבר ראשון כדאי שתעשה קצת חקר לפני שתתחיל את הסיפור, כמה דברים שמאוד חשובים ברכיבה-
סוס מגיעה לשלושה קצבים:
הליכה- שזה ברור לכולם.
טרוט- ריצה קלה שבה הרוכב קם ויושב על האוכף.
קאנטר-דהירה שמקפיצה את הרוכב אבל בעדינות, זה הקצב הכי מהיר של הסוס.
חשוב שיהיה ברור שרכיבה על סוס זה לא לשבת ולמשוך בחוטים, זה הרבה יותר קשה מזה, לוקח בערך חצי שנה רק שהמדריך יעזוב את הסוס.
סליחה אם יצאתי מתנשאת או חופרת אבל זה ממש חשוב לי.
הסיפור נשמע נחמד ואני אשמח לנסות לקרוא, אבל אני לא ארשם.

06/02/2015 19:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך