הסוד-סיפור ניסיון-הקדמה

BlueWex 17/02/2014 780 צפיות 5 תגובות

אחרי שכתבתי כל כך הרבה פרקים של הסיפור שהחדש "היום שאחרי אתמול" רציתי לראות עם רעיון קטן שיש לי בראש יעבוד, אתם מוזמנים להביא ביקורת רעה או טובה ואני יחשוב על העם להמשיך.

קוראים לי אירלד. (Irald) נולדתי בתור אדם רגיל לחלוטין בעיניי הבריות, לאחרונה בעיר התחילו שמועות על שנאה ומלחמה מעבר לגבולות של הבית. שמועות על מזימות, אהבה, בגידה ויגון. בכפר קטן אין הרבה סודות ולכן אנחנו מנסים לקוות שאחרי הדממה ההדוקה והמחרידה שתקבע את הדרך שבה אנו חיים תשתנה לטובה, דברים התחילו לצאת מהיער. צללים אפלים ולחשושים מאיימים של שדים שזקני הכפר נשבעו באלוהיהם שלא נראו כבר אלפי שנים. אנשים נעלמים בחסות הליל מבלי שום סיבה הגיונית ומותירים עקבות שמוליכות ליער, אני היחיד שיודע את הסיבה לדברים המחרידים האלה אני היחידי שיכול לעצור את זה. מחובתי אליי ומקצת המשפחה שנותרה לי אני חייב. לאחרונה חברתי קינדרה נחטפה, כמו כל השאר הלילה והכוכבים ליוו אותה כשכוח בלתי נראה מושך אותה ליער ולזוועות בתוכו. ההישרדות שלנו תלויה בחושים ובאומץ שלנו. אני יודע את הסוד.
פחד הוא לא אמיתי. סכנה היא כן.


תגובות (5)

הקדמה מעניינת…
המשך (?)

17/02/2014 06:05

נשמע ממש טוב (במיוחד המשפט "פחד הוא לא אמיתי. סכנה היא כן.")
תמשיך!!!

17/02/2014 07:07

תמשיך!

17/02/2014 07:34

נשמע מאוד מעניין, תתחיל את הסיפור ומהר!

17/02/2014 11:24

תודה על הביקורת החמה חברים אני מתחיל לכתוב עכשיו!

17/02/2014 12:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך