ARIA
חיילים, שאלוקים ישמור עליכם מכל משמר. אתם מקריבים את עצמכם בשבילנו. ושאחד הולך כולנו בוכים לאלוקים. אנחנו מקווים שנוח לכם שמה.. כי זה הדבר היחיד שאנחנו יכולים לצפות לו ♥

מכתב לאחי

ARIA 18/04/2014 1187 צפיות 11 תגובות
חיילים, שאלוקים ישמור עליכם מכל משמר. אתם מקריבים את עצמכם בשבילנו. ושאחד הולך כולנו בוכים לאלוקים. אנחנו מקווים שנוח לכם שמה.. כי זה הדבר היחיד שאנחנו יכולים לצפות לו ♥

מכתב לאחי,

שיר למי שרוצה להיכנס לאווירה (רק מי שרוצה – לא חייב) :

"היי, מה שלומך? רק רציתי לוודא אם הכל בסדר, שנוח לך.
אתה רוצה שאשלח לך משהו? אם הייתי יכול הייתי שולח לך. אבל אני לא יכול. חבל כי יש פה דברים מדהימים, כבר הספקתי להכיר המון נשמות טהורות באזור. והמון כמוני.
אתה ידעת שכאן לא צריך לשלם כסף? שכאן כולם נותנים מרצון? שכאן אף אחד לא חמדן או שקרן כמו אצלנו.
כאן כולם אוהבים אחד את השני ומכבדים אחד את השני.
הכל כאן ממש יפה, כמעט קסום! או בעצם קסום.
אני כותב לך כי אני מתגעגע לצחוקים שלנו יחד, לחיבוקים, למסיבות.
מה עם אחותנו הקטנה? היא מסתדרת? נוח לה? היא צריכה משהו? הייתי נותן גם לה, אבל אני לא יכול.
אי אפשר לצאת מהמקום הזה. אפשר רק להיכנס אליו.. יום אחד תבוא לבקר. אבל קח את הזמן אל תבוא מוקדם מין הצפוי. לא מגיע לך.
ומה עם ההורים? הם מתגעגעים אלי? שלא יתגעגעו, כי זה סתם קשה, ממילא נוכל להיפגש רק בעוד כמה שנים טובות.
אתה יודע, הכל כאן לבן. לבן יפה.
אתה יודע שהספקתי כבר לפגוש את אליהו, הוא היה בדרך למטה.. משהו לגבי חג.
אתם חוגגים פסח נכון? אנחנו גם.
קשה לי לחגוג בלעדיכם.
אתה יודע שיש פה כמה אנשים שיש להם כנפיים. כן זה נשמע מוזר.. אבל אחרי כמה ימים אתה מתרגל לראות אותם.
אתה יודע שאותו אחד שעלה איתי יחד לכאן הלך למקום אחר. אני חושב שזה המקום האדום. אדום וחם.
אני מתגעגע אליכם, אבל אל תתגעגעו אלי כי אני זוכר כמה היה לכם קשה לחשוב על שאני עוזב. אני רוצה שתגיד לאמא ואבא שכיף לי כאן. יש לי איפה לישון ואני אוהב את המקום הזה.
אני מאחל לך שתעשה מה שרק תחלום עליו, שתמצא את מה שאתה מחפש, תאהב, תתחתן, תהפוך לאבא.
מגיע לך.
ומה איתו? זה שהעביר אותי למקום הזה? הוא נענש? אני רוצה שתענישו אותו. הוא רע.
לא היה מגיע לי לבוא לכאן, אבל אני יותר מגאה להיות כאן. כי עשיתי את זה בשבילכם. בשביל המדינה.
נכון שזה נשמע רע שאני פה.. אבל זה ממש לא נכון, אומנם הייתי רוצה להיות אתכם עכשיו אבל המקום הזה הוא שקט ושליו ונעים. ממש נינוח.
אז אני הסכם, למרות שהוא ירה בי ולא הייתה לאבא ברירה והוא לקח אותי אליו, טוב לי כאן. ואני רק רוצה שתודיע להורים שאני בסדר.. אני בסדר גמור. שלא יבכו בגללי.
הם ידעו שאם אני מתגייס אני תורם את הנשמה שלי. והיא כאן עם כולם. אני חייל, בסה"כ תפקידי היה להקריב את עצמי בשביל המדינה שלי. ושנלחמתי, נלחמתי בשבילכם כי אתם המשפחה שלי. וגם בשביל ספיר, היא מתגעגעת אלי? תגיד לה שאני אוהב אותה. ותגיד לילד שלי שיגיע כמה אני אוהב אותו יותר מכל דבר אחר.
מדבר אליך רז מגן עדן, שמתגעגע ואוהב."


תגובות (11)

אמן… ♥
זה כול כך יפה ומרגש… את ממש מוכשרת!
מדרגת 5…

18/04/2014 01:07

זה ממש יפה…
כתיבה מקסימה ♥

18/04/2014 13:20

תודה רבה ☺ !

18/04/2014 21:25

וואי גרמת לי לבכות!! את ממש מוכשרת

19/04/2014 17:40

ממש יפה ♥ ותודה לך you will never know שבזכות התגובה שלך ראיתי את זה, חחח

19/04/2014 17:44

זה מדהים, אין לי מילים, תשלחי לבחירת העורכים.
מדרגת 5

19/04/2014 17:50

איך שולחים לבחירת יוצרים?

20/04/2014 22:49

ותודה רבההה!!!

20/04/2014 22:49

את לוחצת על בחירת העורכים למעלה, תחפשי איפה רשום את המייל של זה וההוראות.

20/04/2014 22:51

גל לכי להודעה הקודמת שלי יש שם כמה דברים שאת צריכה לדעת לכי לשאלה הקודמת שלי עם חלק ה׳נטישות׳ בכבוד רב : ג׳ון הזבוב והביצה ( ג׳ון הזבוב הוא מלך!)

20/04/2014 22:53

אומנם אני אטאיסטית אנטי-מלחמתית, אבל הסיפור בכל זאת נגע לליבי.
אני מסכימה שצריך לשלוח את זה לבחירת העורכים, ונקווה שיתקבל. כי זה פשוט מקסים.

20/04/2014 22:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך