החתול הסופר
אני עובד על מפה שתמחיש את הארצות בסיפור :)

ספר דברי הימים למלכי הפלאפל -פרק ג'-

החתול הסופר 24/02/2014 768 צפיות אין תגובות
אני עובד על מפה שתמחיש את הארצות בסיפור :)

ויהי, בשנת ארבע מאות ושתיים למלוך פלאפליוס על ממלכת הפלאפלים.

ובשנה ההיא קם שווארמג'אד הרשע להילחם בפלאפלים וגייס שלושים אלף חיילים ולקח חמש מאות ספינות ושלח את החיילים לארץ שממה ומשם צפונה להחריב את עיר מבצר.

ופלאפליוס גייס חיילים רבים, עשרים אלף ומאה וחמישים לוחמים חמושים בנשק וחרב ורומח.

ומקץ שלושה ימים הגיעו חיילי השווארמה והפלאפלים נלחמו בהם ושנה תמימה לא חדלו להילחם. וקרבם החריד את פני הקרקע וכל הגבול רעד.

ומקץ שנה גברו כוחות הפלאפל על השווארמה ורדפו אחריהם עד לשווארמה ובקלאווה אשר בארץ עמי השווארמה וצרו עליהם והחריבו את הערים ושרפו אותן באש ולא נבנו עוד לעולם.

ופלאפליוס ביקש מאה ושלושים חרשי אבן ונחושת ופלדה ליצוק לו מטה חדש, ויאמר להם, לכו צקו לי מטה שש לאפות אורכו ועשירית הלאפה רוחבו ובקצהו אבן ספיר ולצידה שני מוטות מעוגלים מחצית הלאפה יהיה אורכם.

ושבועות רבות עמלו החרשים ויצקו לו מטה ויגש פלאפליוס ולקח את המטה, וברק נוצר מעל לאבן הספיר.

ופלאפליוס שילח ברק ורעם לרקיע אשר הרעיד את כל האדמה.

ומאז היה פלאפליוס לאדון על כל הפלאפלים וממלכתו הייתה הגדולה בממלכות ושרר שלום בממלכה יותר מחמש מאות שנים.

ופלאפליוס הרחיב את עיר מבצר וכבש מחצית מארץ שממה ובנה שם את העיר עמבה.

ויהי, בשנת אלף למלוך פלאפליוס על ממלכת הפלאפלים.

ויקרא פלאפליוס לבנו פלאפליוס השני, ואמר לו, בני עתה אתה תמשול בכל הממלכה מהים הגדול במזרח ועד זו'למנה במערב ומעיר מבצר עד לתל-כרוב. אל תרא ואל תחת וכל אויביך ייכנעו לפניך. קח את מטי זה והבטח לי למשול ביושר ובצדק.

ופלאפליוס השני הבטיח לו ולקח את מטהו וביום ההוא פלאפליוס מת ושכב עם אבותיו.

ויהי בשנה הראשונה למלוך פלאפליוס השני על ממלכת הפלאפלים.

ופלאפליוס השני כבש את כל ארץ שממה בחיל רב של ארבעים אלף חיילי פלאפל הלוחמים בקשת ובחרב, ובנה שם את גמבה ויבן חומות וכפרים רבים בארץ שממה והייתה ארץ שממה לארץ עמקי הגמבה.

ושלח חיילים לכבוש את אי החמוצים אשר מדרום לפלאפלי'ה וכבש את האי ובנה שם את חמוצי'ה ואת גזר ואת כרוב-כבוש.

ואת שבטי הפלאפל אשר מיאנו להצטרף לממלכה כבש והשבטים חיו עתה בערים הגדולות ובאותו השטח בנה את פלאפלופוליס העיר הגדולה.

וקרא את שם הממלכה ממלכת הפלאפלים המאוחדת והתקין דגל לממלכה וסמל וחיזק את הגבולות.

ופחדו כל העמים לתקוף את ממלכת הפלאפלים המאוחדת ושקט שרר בממלכה מאתיים שנים עד למותו של פלאפליוס השני בשנת מאתיים למלכו על הממלכה.

עד כאן דברי פלאפליון השלישי הסופר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך