Devil.
דיי.

Am I alive or just breathing?

Devil. 29/05/2016 676 צפיות אין תגובות
דיי.

צעד ראשון- כותבים בתזכירים.
צעד שני- מעתיקים את ההודעה.
צעד שלישי- שולחים.
לאחר מכן נכנסים לחרטה ודיכאון ושנאה עצמית כי הרגע ניתקתי קשר עם אדם שאני אוהבת, אבל למי אכפת לא? יש לו חברה ואני אידיוטית(:
על מי אני עובדת. לא נשלח. לא שלחתי. אולי אשלח.
אובססיה מזוינת מרגיש כאילו האלוהים שלי הוא לא אחר מהשטן שחג מעליי כאילו אני הטרף שלו.
קורה משהו טוב, בא משהו רע. נחמד?
איך אתם הייתם מגיבים אם מישהו שהיה אומר לכם שהוא אוהב אתכם ואתם אותו, היה מנתק קשר לחודש ואז חוזר ואז הייתם מאושרים, אבל בום זין. הוא שכח לומר שיש לו חברה חדשה? זה לא נשמע כמו בדיחה?
אם משמעות החיים שלי זה להתמרמר על בנים, עדיף לא לחיות, חלאת אדם שכמותי.
למה כולאים אנשים שרוצים להתאבד ולא מאפשרים להם לקבל שלווה בעזרת המוות? האם יצא לכם לחשוב על זה באמת? פעם אחת להבין שהמעשה הנכון הוא לאפשר לאנשים לאבד את חייהם אם זה רצונם? לא יודעת מה אתכם. אני מבינה את אלה מתאבדים ושמחה בשבילה, סוף סוף יקבלו שלווה לא כך?
כואב להם וקשה להם והם באמת רוצים למות אז מי אנחנו שנחזיק אותם בכוח- בחיים, במוסדות הכאב שהם חווים, במוסדות הכלא ובתי חולי נפש בכוח? לא הייתי רוצה לחוות זאת, לא רוצה לחיות בידיעה שרע לי ומענים אותי בכוח בעזרת החיים, ארצה להתאבד, לא ארצה שיכלאו אותי במוסד וירצחו לי את הנשמה יותר ממה שהיא.
בני אדם, הם חלאות, אנחנו חושבים שאנחנו עוזרים ובעצם רק הורסים הכל.
עד כמה נראה לכם משוגע שאדם שאוהב ככ יעשה הכל מתוך אובססיה לאדם? זה לא נראה לי משוגע.
גם אם אותו אדם יהרוג בשביל האדם שהוא אוהב- אם כי זה בעצם בשבילו, זו אהבה אמיתית לא כך? לעשות הכל למען אהובך. למען זה שחשוב לך יותר מכל דבר אחר.
הסבל נהפך למן סם שאי אפשר להגמל ממנו.
משמעות החיים שלנו כבני חלאות אדם^
דיכאון דיכאון ושוב פעם דיכאון ובכי בלי סוף כי פאק נדפקת ואת חסרת הדדיות ילדה טיפשה. הכל נראה ככ לאחרים הכל הולך להם אבל לך? אל תצפי לטוב אל תצפי בכלל, מי את? מזלך מזוין עם השטן כמעט כל יום וגורלך טבוע בדם שלך עצמך ואת ככ חסרת הדדיות שבא לך להרוג את עצמך
או סתם לבכות בלי סוף ולשמוע שירים עצובים באנגלית כדי להוציא ממך את הכאב, ומי אמר שלבכות זה לא טוב? זה מרגיש כאילו כל הכאב נשטף ממך מיד לאחר שדמעתך האחרונה זולגת במורד לחייך. את מרגישה קצת חייה, אם כי הגוף שלך מרוסק פיזית. וכואב. העיניים יצרבו לך, אל תחשבי שתצאי מזה בלי כאב, אבל עדיין הבכי מנקה ממך את הרעלים של אותן רגעים את מרגישה דיי טוב עם עצמך ואולי מפנימה שכדי להמשיך הלאה.
אז תמשיכי נערה טיפשה. אל תחזיקי במה שאין לך כי זה כמו לנסות לחבק ולגעת ברוח. ואל תהיי צינית.
לילה טוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך