הילדה שקינאה בכוכבים

סתם מישהי 20/12/2014 3773 צפיות 7 תגובות

הכוכבים תמיד היו מושא להשראה, לקנאה ולטירוף של הילדה הקטנה.
היא תמיד הסתכלה על הכוכבים ולא הבינה למה היא לא כוכב גם.
למה היא לא יכולה לצפות בהכל מרחוק ורק לנצנץ ולהפיק אור לכל העולם.
לצפות בשקט, ברוגע ולא להיות חלק. רק לצפות. אפילו לכמה ימים, אולי אפילו ליום.
ביום הולדתה היא הכינה רשימת מתנות וברשימה רק מתנה אחת. "אני רוצה חללית – לטוס לחלל ולדבר עם הכוכבים".
אך הוריה הסבירו לה שהיא לא יכולה לעשות זאת. כל ערב צפתה בכוכבים כדי לראות, אולי יש כוכב נופל אחד שנופל רק בשבילה – בשביל משאלתה. ולילה אחד באמת נפל כוכב.
והיא ביקשה להיות כוכב, לא סתם כוכב – כוכב נופל. היא רצתה להגשים משאלות. היא רצתה להיות משהו שיוכלו להיאחז בו, משהו שיחכו לו בציפייה וייצפו בו בהנאה. והכוכב נפל במהירות, ולקח איתו את משאלתה. שנה עברה ושנתיים אך הילדה לא הפסיקה להאמין. בבגרותה הפסיקה להאמין והפכה לילדה מתבגרת רגילה. וכשגדלה והזדקנה והגיע זמנה למות. היא שכבה במיטה והייתה מוכנה למותה, אך לפתע בחלונה הפתוח כוכב נופל הופיע וכהתחילה לעצום את עיניה, נעלמה בפתאומיות ממיטתה.
יש אומרים שהסיפור אמיתי והכוכב אכן הגשים את משאלתה והיא הפכה לכוכב נופל. כאשר אתם רואים כוכב נופל, בקשו את משאלת לבכם מהכוכב, בקשו משאלה מהילדה הקטנה שהביעה את משאלתה. אולי תחליט להגשים את שלכם.


תגובות (7)

הו, זה סיפור מקסים 3:
אני אוהבת סיפור כאלה, ישר וקולע.
אהבתי מאוד את הרעיון, זאת מן אגדה קטנטנה, מאוד חמוד (:

20/12/2014 22:37

חמוד ומקורי – 10\10

20/12/2014 23:30

"סתם מישהי" היקרה, למרות ששמך באתר כלל לא הולם את מי שאת.
סיפורך קצר, בעל עומק רב, ייחודי ומעניין.

21/12/2014 01:40

הסיפור נחמד מאוד, למרות שהוא עתיר במשפטים אשר נוגדים את חוקי הפיזיקה,
הנה לך דוגמה: "למה היא לא יכולה לצפות בהכל מרחוק ורק לנצנץ ולהפיק אור לכולם" כוכבים אינם מפיקים אור, הם רק מחזירים אותו מכוכבים שמפיקים אור.
אבל אם נתעלם מהעובדות האלה ונתחשב בהיותה ילדה קטנה, הסיפור הזה ממש נחמד, אהבתי את הרעיון.

21/12/2014 01:41

    תודה לכולם על התגובות המקסימות.
    stories3 : סיפור לא חייה להתבסס על חוקי פיזיקה ומדע, סיפור זה יכול להיות דבר מומצא. לא כל דבר חייב להיות הגיוני ודווקא דבר לא הגיוני לדעתי מושך לסקרנות ולהתעניינות. הנה דוגמה מסיפור: "ואז האביר הלך להרוג את הדרקון, בשביל שיוכל לבקש את ידה של הנסיכה מהמלך". דרקונים לא קיימים נכון? – זה לא הופך את הסיפור ללא יפה. לכן אפשר להגדיר את הסיפור שלי כ"אגדה".
    כשאני כותבת סיפור אני לא צריכה להיות פיזיקאית, אני יכולה להיות מי שאני רוצה.
    מקווה שהבנת.

    21/12/2014 08:23

ממש אהבתי זה מקסים

31/12/2014 18:08

סיפור מעולה!
ואווו ממש יפה!
הפסקה האחרונה ממש יפה <3
ברגיל שלך, סיפורים מעוררי מחשבה ופיסקאות אחרונות מושלמות :)
נהניתי, אחד הטובים שלך (בקטגוריית הרציניים)
~~5~~

15/02/2015 21:24
סיפורים נוספים שיעניינו אותך