Moonstone
תגיבו מה דעתכם על הסיפור ^-^

מוזיאון של רצח

Moonstone 12/07/2015 1337 צפיות 3 תגובות
תגיבו מה דעתכם על הסיפור ^-^

היא ברחה ממנו, מרפרפת בכנפיה השחורות-זהובות במהירות ורצה על גגות הבתים.
הוא רדף אחריה על גב פיה-משרתת בעלת בגדים בלויים וכנפיים שבריריות כתומות. היא בקושי הצליחה לעוף תחת משקלו הרב.
"תעזוב אותי!" הפיה בעלת הכנפיים השחורות צעקה. "אני מבטיחה, אני לעולם לא אכנס לשטח החנות שלך. רק בבקשה עזוב אותי!"
"זה יותר מהסגת הגבול החצופה שלך, פיה צעירה, מדובר פה על תוספת נדירה לאוסף שלי." הוא צעק בחזרה תוך שהוא מגביר את הקצב.
בסופו של דבר הוא השיג אותה ליד עץ האלון עם הענפים הסבוכים שמקשים על התעופה ולכד אותה בשק.
היא נאבקה ושרטה בציפורניה את השק, אך ללא הצלחה.
אחרי חצי שעה האיש הוציא והעמיד אותה.
היא סרקה את האולם הגדול בו היא נמצאת.
זה היה מזוויע, קירות האולם היו מלאים כנפיי פיות ממוסמרות ללוחות עץ. היו שם כנפיים צעירות וכנפיים זקנות, כנפיי פיות-משרתות וכנפיי פיות רגילות, כנפיי פיות עניות וכנפיי פיות ממשפחות אצולה – היה שם הכל.
באמצע החדר ניצב עוד קיר ועליו היו תלויות כנפיי פיות-מלאך, גדולות, מרשימות ועשויות נוצות עם חודי זהב מסוכנים.
"את מבינה," האיש אמר לפיה, "יש לי את כל סוגיי הכנפיים של פיות-המלאך, חוץ משחורות. אתם זן נדיר ומיוחד."
"אתה איש חולני!" היא הטיחה בו בדמעות.
"אף פעם לא אמרתי שמה שאני עושה הוא הדבר הנכון, אבל זה מה שיש. זה תחביב וכסף טוב בו זמנית. הוא מישש את האקדח בכיס מעילו. לא צריך למהר, הוא חשב לעצמו. אין לה לאן לברוח.
תוכנית התחילה להתגבש במוחה של הפיה. היא קיוותה שהיא תצליח. כך או כך, היא הולכת למות.
"אבל ידעת," היא אמרה בשקט, "שכנפיי פיית-המלאך מאבדות את כל היופי והקסם כשהפיה מוותרת עליהן מרצונה?"
"מרצונה? איך עושים זאת?"
"הולכים לראש המועצה, חותמים על מסמכים, עוברים בדיקות… "
"אה יופי-"
"אבל," היא קטעה אותו, "יש עוד דרך."
האיש נראה חשדן ומבולבל. לפני שהוא הספיק להגיב היא שלפה סכין מהמגף שלה.
בהתחלה היא חשב שהיא הולכת להתקיף אותו אך היא החלה לחתוך את כנפייה שלה, בתנועות מהירות ובצרחות כאב. שלולית דם הקיפה אותה כאשר היא סיימה.
האיש הביט במחזה הנוראי בעיניים פעורות.
לאט לאט, הכנפיים השחורות על הרצפה התכווצו, עד שלרגליי הגופה המדממת, שהייתה פעם הפיה, שכבו זוג כנפיי עורב מרוטות.
"לא!" קרא האיש. "עד שכלאתי אותה! כל כך קרוב! אף אחד לא ישלם לראות כנפיים כאלה!"
פיות-משרתות ששמעו את המהומה נכנסו לאולם עם כלי נקיון. האיש חזר לכורסאתו המפוארת וחשב על הפיה הבאה שיתפוס.


תגובות (3)

סיפור מעולה עם סוף מפתיע..:) אהבתי!!

13/07/2015 02:30

תודה(:

13/07/2015 23:22

אמיצה.. וסיפור אחלה

29/07/2015 18:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך