אריאל
הקטע הוא שפשוט ככה זה, אנילאיודע אם זה רע (חח מה זה רע?)

שפתיים של תות

אריאל 20/04/2017 838 צפיות 17 תגובות
הקטע הוא שפשוט ככה זה, אנילאיודע אם זה רע (חח מה זה רע?)

היא מקשיבה ללהקות של בנים שצובעים את השיער ומגדלים אותו גבוה-גבוה. היא מורחת לק וורוד עדין, מבליטה את שפתיה מול המראה ולובשת חולצה כתומה עם אלוקיטי: היא עדיין אוהבת אותה, ויש לה בובה כזאת קטנה שהיא לפעמים ישנה איתה מחובקת, מתחת לשמיכה, אפילו שהיא אף פעם לא תודה בזה.
אימא שלה מסתכלת עליה ומכווצת שפתיים. היא חושבת שהכל צמוד כזה, שפעם: כשהיא הייתה בגילה, היא לא לבשה עקבים והתאפרה.
אבל היא רק צוחקת ואומרת בקול המתוק-כמו תינוקת- שלה: 'אבל ככה כולם היום אימא! כל החברות שלי!'
ובערב היא הולכת עם חברות וחבר של חברות למסיבה. היא מסתכלת על הכל בעיני פנדה וחושבת שכל הבנים ניראים גדולים וגבוהים. כמו גברים.
עד שהחברות שלה גוררות אותו למטבח והיא מקבלת כוס פלסטיק
'את יודעת בכלל מה זה בירה? מישהו שואל. והיא מהנהנת ומחייכת ושותה, אפילו שהיא קצת מפוחדת. פעם, בקיץ שעבר היא גנבה בירה פתוחה מהמקרר וגמרה את כולה. זה היה מגעיל ועשה לה טיפה בחילה. אבל זה אלכוהול, היא מזכירה לעצמה, ושותה עוד שלוק מסריח בגאווה.
אח"כ מישהו אומר: 'בואי לרקוד' והיא באה, הוא מניח יד על גבה ומקרב אותו אליו, הם מזעים ביחד והיא אוהבת את הזיפים שיש לו על הסנטר. אפילו שהוא לא יפה כמו הבנים מהלהקה. הוא גבוה כלכך ולכן היא צוחקת כשהוא לוקח אותה החוצה איתו ומציעה לה סיגרייה. היא משתעלת והוא צוחק, אבל מראה לה בעדינות איך שואפים: מפריח ענן כסף על פניה.
'רשע!' היא מצחקקת ומנופפת בידיה והוא מתקרב ואוחז אותן. הוא הולך לנשק אותה, היא יודעת. השיניים שלו קצת עקומות, ויש עקבות פצעים על לחייו אבל היא עוצמת את עיניה והוא רוכן ונושק לה, שפתיו בטעם של אפר. היא מתנשמת, היא כבר רוצה כלכך לספר לחברות.
הוא מבקש את המספר שלה כשהם נפרדים, והיא מסכימה. ולפני שהוא נעלם מהאופק היא מסתובבת: מרחוק הוא ניראה כמו גבר.
בבית במיטה, היא עוד תזכור את הצללית שלו, את הזיפים והריח. היא תרגיש רק טיפה בחילה וכמויות של התרגשות. היא תטמין חיוך בתוך אלוקיטי ותלך לישון: ילדה יפה עם שפתיים של תות חולמת חלום


תגובות (17)

האמ. זה מאוד יפה. מצד שני המסר גלוי יותר משאר הקטעים שלך. אתה סוחף נורא. פה קצת היה לי צפוי בסוף. מממ

20/04/2017 15:31

    חח תודה (:
    ואני יודע שזה ככה, פשוט פחות ניסיתי לספר סיפור (התחלה אמצע סוף) יותר אהמ.. מקרה? (חח אין לי מילה לזה הממפ)

    20/04/2017 17:02

מממ… יכולת לקחת את זה למקום יותר… מזעזע.
בחירה מעניינת.
הדגשים שנתת הן שונים מהדגשים שאני הייתי נותנת. והסיומת שאני הייתי נותנת היא אחרת.
זה מספר המון עליך.
כתוב בצורה יפה :)

20/04/2017 15:55

    א. את בת?! (חח לא יודע למה חשבתי שלא)
    ב. זה כמעט היה מתבקש לגמור את זה מזעזע, אבל זה היה קל, וזה לא מה שניסיתי להעביר. (רציתי להעביר סתם עוד סוג של חיים, רגילים גם)
    ג. הממ.. מה זה מספר עלי?
    ד. תודה!

    20/04/2017 17:06

    אתה מוזמן לפנות אלי כבן… זה ממש לא משנה… אני סגורה על המין שלי.
    בקשר למזעזע…
    השאלה אם לא עשית את זה כי זה היה מתבקש?
    האם אתה בכוונה לא מתכופף למקום צפוי ואתה רוצה להישאר 'מיוחד'.
    אני צריכה לקרוא עוד ממך כדי להבין אותך יותר.

    20/04/2017 18:32

    חחח אז מה, את הולכת לבנות לי פרופיל עכשיו? (לעזאזל לא) – אבל אם כן תראי ואני אדרג (לא מבטיח לא לשקר), זה יהיה מצחיק, ניראלי.
    ובקשר למזעזע… זה פשוט כי אני לא חושב שזה מזעזע באמת, פשוט ככה זה. לא בהכרח טוב או רע (מי אני שאשפוט)

    20/04/2017 18:38

    אתה שאלת…
    חוץ מזה, כל אחד בונה פרופיל על השני… אני פשוט אומרת את זה בפנים.

    20/04/2017 20:31

הקשר בין התוכן למציאות מעורר בי קצת חלחלה, אבל הכל כתוב ממש יפה ואהבתי.

20/04/2017 16:13

    אני לא יודע אם חלחלה. פשוט ככה זה… לא? (ותודה)

    20/04/2017 17:07

זה חמוד, אבל המסר לא הסעיר אותי מספיק (אולי זו רק אני).
אה ובאלי לתת לה כאפה.
ושכחתי לשאול מה אהבת בקטעים שלי?

20/04/2017 16:17

    (חח לא לאלימות)
    ובקטעים שלך אהבתי שזה היה שונה ומוזר כזה: חודר… לא יודע לשים כלכך במילים

    20/04/2017 17:09

הפירוט עשוי טוב ותורם לויוידיות של הסיפור

20/04/2017 16:32

לדעתי זה היה מושלם ומדויק, לא הייתי עושה את זה אחרת (או טוב יותר. All hail the king).
יש פה עוצמה אחרת. כן, זה לא בדיוק הסגנון שלך, אבל זה מיוחד ואמיתי.. אפילו מידי. מרגיש לי כמו ללכת לוידוי בכנסייה (יכולה לנחש שזו התחושה בערך).

20/04/2017 17:06

    וואו אדל. תודה, ממש… זה כיף לשמוע, ניסיתי לעשות את הקטע הכי חלק שאפשר (אני מתכוון בלי ביקורת לכאן ולכאן…)
    ואני לאיודע לגבי סגנון… אני סתם משחק

    20/04/2017 17:12

נחמד. אבל היא פשוט מטופשת. אני מצטרפת ללאסתםמשיהי לכאפה.

20/04/2017 19:08

היא נשמעת כל כך מתוקה ותמימה. כתוב יפה

20/04/2017 19:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך