העליונים | פרק 12 – אשמח לתגובות!!

Amora 27/10/2014 499 צפיות 2 תגובות

קפיצה. קפיצה. קפיצה. ירייה. ירייה. קפיצה. ירייה. קפיצה כפולה. נפילה. סוף המשחק.
"המשחק הזה מרמה." קיליאן ישב על הספה שבסלון כשהוא מחכה שהשלב יעלה שוב על מסך הטלויזיה הרחב.
אלסי באה והתיישבה בקצה הספה, לא קרוב מדי אליו. "אתה לא גדול מדי בשביל לשחק במשחקים האלה?" שאלה.
קיליאן הסתובב אליה במבט מאוכזב. "אתה אף פעם לא גדול מדי בשביל משחקי מחשב."
"באמת?" שאלה.
"דא." הוא שב אל השלב שנפסל בו קודם וחזר לשחק.
אלסי קמה והמשיכה להסתובב בבית הריק. לאחר מכן חזרה לשבת באותו מקום על הספה. "איפה ג'ן והבחור השני?" שאלה.
"סאם." תיקן אותה. "וזה לא מתפקידי לענות לך."
"מה זאת אומרת?" היא שאלה שוב, הפעם ביותר תוקפנות. קיליאן לא ענה לה. היא התקרבה באגרסיביות אל הטלויזיה וניתקה את הכבלים מהמסך.
"למה?" הוא שאל בכעס.
"הם הלכו למקום חשוב, ובכוונה לא אמרו כלום." היא הבינה מיד.
"את חכמה יותר מכפי שאת נראית." אמר, וזרק את השלט על השולחן. "בואי." קיליאן התקדם לעבר היציאה.
"תראי, את לא תעזבי את זה עד שתגיעי למקום שהם הלכו אליו, אז בואי נקצר תהליכים." הוא פתח את הדלת ויצא. אלסי חייכה בשמחה ועקבה אחריו. שניהם נכנסו אל המכונית האדומה, ונסעו מהבית.


תגובות (2)

וואו! קראתי את הכל עכשיו! זה ממש מושלם! אבל חוץ מאדווין לא הצלחתי לקשר אף אחד לאקס מן, רק כוחות. את יכולה לכתוב לי מי זה מי? אני מנסה להבין כל הזמן כשאני קוראת (זה חלק מa.d.d., אני מתרכזת או בשתיי דברים ויותר או בכלום. כן זה דיי מעצבן לפעמים).

31/10/2014 23:10

    אני שמחה שאהבת את זה ^^
    חח אוקיי. הדמויות רק מושראות (מהמילה השראה) מדמויות מאקס מן, אז אל תצפי ליותר מדי דימיון.
    קיליאן מושרא מקוויקסילבר
    ג'נבה מושראת מסופה
    סאם מושרא מציקלופ
    אדווין מושרא ממגנטו (מייקל פסבנדר, הגרסה הצעירה מהסרטים)
    אלסי מושראת מרוג (וקצת מאלסה מפרוזן)
    ולאנס מושרא מאוולאנס (יותר הגרסה שלו מאקס מן אבולוציה)
    ג'ולי מושראת גם מרוג

    יש גם דמויות שלא מושראות משום דמות באקס מן, וגם עוד דמויות שכן ועדיין לא מופיעות (למשל יש דמות אחת שתופיע ממש מאוחר בסיפור שמושראת מצ'ארלס אקסבייר- ג'יימס מקאבוי)

    31/10/2014 23:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך