neta663
מקווה שאהבתם!

הניצודים- הרשמה והקדמה

neta663 16/10/2014 842 צפיות 13 תגובות
מקווה שאהבתם!

ג׳ק הוא קוטל ענקים, כבר שנים שהוא מנסה למשוך את תשומת הלב אליו.
ועכשיו, הוא יוכל לנקום, להפוך לגיבור; ג׳ק הקוטל.
הוא מתכוון לפזר אפונים בכל העיר, ולגרום למהומות על ידי ענקים אותם יחסל. כך יקבל את מה שמגיע לו, את תשומת הלב המגיעה לו.
כל מה שיש לו הם חבריו, נסיכה בעלת אופי קשה וילדה.

שלגייה היא נסיכה, היא הוגלתה מארמונה על ידי אימה החורגת, ביאטריס. וכל מה שהיא זקוקה לו, היא נקמה אמיתית, נקמה בניחוח דם.
שלגייה היא רוצחת שכירה. כששורה מגיע לידי ג׳ק היא אמורה להשמיד ענקים יחד עם ילדה כבת 11 ולהפגין את כישורייה. היא נסיכה רצחנית בעלת ניסיון בהשלכת סכינים. הקללה שהוטלה עליה בידי אימה החורגת, המכשפה, היא בלתי נתינה לתיקון, שלגייה תמות כשתגיע לגיל שבע-עשרה, ויש לה עוד שנה בלבד…
לעולם לא יקבלו אותה שוב, אך היא. תתנקום.

אליס היא ילדה כבת אחד-עשרה. בגיל שמונה הפכה לכייסת מיומנת ולציידת מרשימה.
האנשים שכחו את מאורותיה בארץ הפלאות, הם הפכו לאגדות אורבניות עתיקות.
והיא נותרה לבדה,
הסיפורים שלה הם הזיכרונות היחידים שנותרו לה.

מקווה שזה לא דומה מדי לסיפור על טבעי של ספיר.

הרשמה:
שם: מעולם האגדות, אפשר גם רעים
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:
נשק או כוח/ קללה:
משהו להוסיף.


תגובות (13)

הסדרה הזו נוצרה כדי להרוס ילדויות.
שם: גרטל
גיל: 10
מראה: צמה בלונדינית. נמשים. עינים צהובות תככניות. לובשת הרבה אדום.
אופי: תחמנית, קריפית, גסה טיפה, לא מתנהגת כמו בת 10. מלאה באגו, לא תהסס להרוג ולהילחם.
רקע: אחרי ריב גדול הרעילה את אמא שלה והרגה את אבא שלה בסכין, ברחה ליער ועברה הכשרה בקסם אצל מכשפה זקנה. המכשפה מתה והורישה לה את הבקתה, אותה היא קישטה בממתקים כדי למשוך עוברי אורח. את המבקרים היא שודדת ורוצחת בשיטתיות.
כוח: מיומנת בסכין, יודעת לרקוח שיקויים וקסם בסיסי, שקרנית מדהימה ומאסטרית בתחפושות- אחת מהן תחפושת בן המכונה "הנזל".
רציתי להוסיף: אם גיל 10 זה קריפי טיפה את יכולה להעלות. מקווה שתקחי^^

16/10/2014 00:32

    לא התכוונתי שכולם יהיו אכזריים, את יכולה לעשות אותה נחמדה ונורמלית יותר?

    16/10/2014 00:45

    אבל זה היה כל הרעיון! ילדה פסיכופתית. לא עשיתי אותה כזו כדי שתתאים, אלא כי זה מה שעלה לי לראש יחד עם עמי ותמי (הנזל וגרטל)

    16/10/2014 10:05

אני. צריכה. לקרוא. את זה.
שם: בל [היפה מהיפה והחיה]
גיל: 16 [נאלתר :P]
מראה: שיער חום שמתבהר בדרכו למטה, עיניים ירוקות וגדולות, עור בהיר וחלק לגמרי. אין לה חזה גדול, והיא לא הכי גבוהה, היא רזה ויש בה יופי טבעי מקסים. היא נוטה ללבוש שמלות יפות, לרוב בצבעים בהירים.
אופי: יש לה פיצול אישיות. צד אחד שלה יכול להיות מקסים לגמרי, חכמה, טובת לב, מתחשבת, אוהבת, נאמנה ושטויות. הצד השני הוא הצד שבו היא באה ראשונה, צד תחמני וקר לב שיעשה כל דבר למען המטרה.
רקע: בל הייתה עשירה בעבר, עד שאיבדה את ההון המשפחתי באיזה סיפור טראגי וקורע לב שאת מוזמנת להמציא. היא איבדה את משפחתה, וכך התעורר הפיצול. היא רצתה להשתלט על הממלכה בשביל להשיג את ההון המלכותי, ואז כשהיא הבינה שמלך החדש כובל אותה היא הטילה עליו כישוף והפכה אותו לחיה. לאחר כשנה, גילו על זה וגירשו אותה [במקום להרוג אותה] מאז היא מסתובבת בעולם בחיפוש אחר המטרה.
נשק או כוח/ קללה: היא מומחית בקסמים וכשפים, וגם בשיקויים. מכשפה~~~ היא נולדה עם הכוחות, ד"א
משהו להוסיף: סורי אם מישהו כבר נתן את בל, אני מקלידה נוראאאאאא לאט~~~ אני מקווה שתקבלי, אני מתה לקרוא את הסיפור

16/10/2014 00:48

    ברור שקיבלתי!

    16/10/2014 00:56

ממש טיפה דומה לעל טבעי אבל נשמע יפה!
אני יכולה להמציא דמות משלי? או שחייבים דמות של דיסני או אגדות אחרות?

16/10/2014 10:28

וואו, תתחילי את זה ומהר*^*
הממ ישלי רק רעיונות מוזרים מדי ולא קשורים לחיים, אז הממ.. אתן רק תגובה של 'תמשיכי, זה נשמע ממש מגניב'.

16/10/2014 10:35

שם: סינדרלה (סינדי)
גיל:16
מראה: שיער חום בהיר עיינים חומות בהירות עור בהיר אבל לא יותר מידי שפתיים יפות ומשורטטות שיניים לבנות וישרות היא לובשת בדרך כלל שמלות ארוכות אך כשהיא נלחמת היא שמה חליפת לחימה ממתכת בצבע תכלת לבן.
אופי: קשה לה לרכוש חברים והיא גם ביישנית קשה לה לסלוח היא מאוד רגישה אוהבת לעזור למרות הביישנות שלה והיא תלך עד הסוף אם חבר נקלע לצרה היא שמה את כל הרצונות של אחרים לפניה ותדאג שנוח להם ושהכול טוב איתם היא הולכת לפי תחושות הבטן שלה.
רקע: לסינדרלה כמו שכולם מכירים יש אחיות חורגות ואמא חורגת מרושעת. יום אחד החליטה סינדרלה שנמאס לה מאימה החורגת ומאחיותיה החורגות והחליטה לעזוב. סינדרלה עזבה את הבית וכשאימה גילתה היא כעסה, היא לא רצתה שיהיה מצב שסנדרלה תמצא מישהו טוב ושהיא תחיה בסוף הטוב שלה והיא ובנותיה ישארו במצב שלהם ללא סוף טוב ולכן אימה החורגת שולחת כל הזמן חיילים בשביל לתפוס את סינדרלה ולהחזיר אותה חזרה.
נשק: יש לה חרב בנדן חליפת הלחימה שלה ושתי פיגיונות (שאותם היא מחביאה בנעלים)
בנוסף: סינדרלה חולמת כל הזמן על הסוף הטוב שלה, נסיך חלומותיה שיציל אותה מהחיים עם אימה החורגת .
משהו להוסיף: סיפור מקסים אהבתי מאוד ומקווה שתוסיפי אותי (:

16/10/2014 12:07

אפשר דמות משלי???

16/10/2014 12:52

שם: פיטר פן
גיל: נראה כבן 16, במציאות – בן 156
מראה: שיער חום קצר ופרוע.
עיניים ירוקות כהות ענקיות.
גובהה- ממוצע.
די שרירי.
האוזניים שלו קצת שדוניות ~אם זה מפריע אז אפשר להוריד תחלק הזה של האוזניים~
אופי: הוא ג'נטלמן שמתאהב בקלות, די פלרטטן ורודף שמלות, כובש והוא תמיד במרכז העיניים. אך הוא גם די אנוכי. הוא אחד כזה שלא ממש חושב על ההשלכות ותמיד פועל בלי יותר מידי מחשבה. הוא הליצן של החבורה שתמיד זה נראה כאילו הוא לוקח הכל בקלות אך הוא יעשה הכל בשביל אלה שחשובים לו.
רקע: הוריו היו הורים נוקשים, כאלה שתמיד דורשים מילדיהם יותר מידי, הרבה יותר מידי! ביום הולדתו ה16 הוא ביקש שהלוואי שלא היה רואה עוד את הוריו לעולם. וכך הוא ואחיו התאום מצאו את עצמם בארץ לעולם לא. הם נטשו את כל משפחתם מאחור ונשארו בארץ לעולם לא, שם הם פגשו את טינקרבל והתיידדו איתה. אחרי חצי שנה שם פיטר פן חלה, טינקרבל מיהרה להצילו, ונתנה לו שיקוי קסם שיציל אותו. אך חוץ מלהבריא ותו השיקוי גם נתן לו חיי נצח וכוחות קסם. הכוח עלה לו לראש, והוא היה מתייחס לאחיו בזלזול למרות שהיו בני אותו גיל. יום אחד הם יצאו להפלגה והספינה טבעה. פיטר פן פשוט עף למעלה כי היה לו כוחות, אך הוא שכח את אחיו ואחיו טבע. או לפחות זה מה שהוא חשב.. אחרי הרבה שנים אחיו חזר לנקום בפיטר פן על זה שנטש אותו מאחור. מסתבר שאחיו ניצל והוא קיבל בגיל 35 חיי נצח כמו לפיטר פן.. אך במסעו תנין טרף לו את היד ו. כן ניחשתם נכון.. אחיו התאום של פיטר פן זה הוק. או בשמו העכשיו יותר – קפטן הוק.
נשק\כוח או קללה: לפיטר פן יש חיי נצח. והוא נראה כבן 16 אך גילו האמיתי הוא 156. לפיטר פן יש גם כוח כמו של פיות (שיקויים קסמים כישופים וכל זה..) והוא מומחה בנשק כי הוא נלחם במלא קרבות עם אחיו.
בנוסף: את יכולה לעשות גם את הדמות של קפטן הוק?
משהו להוסיף: סורי על הפירה ועל האופי והרקע הארוכים… את מוזמנת לשנות מה שבא לך.. אחרי הכל זה הסיפור שלך.. מקווה שהרקע לא היה יותר מידי ארוך.. ושזה לא מאוחר מידי כי כבר התחלת את הסיפור…

16/10/2014 18:48

    עכשיוי*
    אאה ושכתי לכתוב שקפטן הוק קיבל את חיי הנצח שלו בגיל 35 מפיה******
    ו..לפיטר פן יש גם כוח שהוא יכול לשנות את איך שהוא נראה

    16/10/2014 18:51

שם:סמואל תומאס ווילסון (או בקיצור תומאס)
כינוי: פלקון
מראה: אפריקאי, עור כהה, עיניים חומות, שיער קצוץ שחור,שרירי.
אופי: חברותי, מצחיק, יש לא ביטחון עצמי, ציני, טיפה מעצבן, אוהב ציפורים, צימחוני (זה לא אופי אבל אין לי איפה להכניס את זה).
רקע: נולד באפריקה בכפר עני, אחרי שהוריו ואחיו מתו מפיגוע הוא הצתרף לכמה פושעים שאיתם הגיע לניו יורק, שם הוא גילה את הכוחות שלו שאני יזכיר אחר כך.
סטטוס: הוא טוב, הוא הפך להיות שוטר והפליל את החברים שלו שאף, פעם לא סבל גם ככה.עכשיו הוא מסתובב בעולם ומחפש אקשן.
כוח: יש לו קשר טלפטי (בכוח המחשבה) אם בז בשם רד-ווינג (כנף אדומה), הוא גם צלף מצוין ויש לו תמיד עליו אקדחים, יש לו רתמת כנפיים על הגב שבזכותה הוא יכול לעוף ולדהות, הוא יכול לעוף למעלה מגובה אפס.
רציתי להוסיף: בכללי הוא נחמד אבל הבז שלו שונא בני אדם.
נ"ב
שכחתי להגיד שהבז שלו חכם כמו בן אדם.
מקווה שהוא בסדר, לקחתי אותו ממארוול אבל טיפה שיניתי אותו.

16/10/2014 19:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך