הנסיך האבוד

14/02/2014 883 צפיות אין תגובות

פעם,לפני שנים רבות,חיו להם שלושה אחים בני מלך. יום אחד האח הקטן,שהיה צעיר מאחיו בשנים רבות,יצא עם המטפלת שלו לאגם ונעלם. שעות אחרי זה חזרה המטפלת- ננה שמה,וסיפרה שיצאה עם הנסיך הצעיר לאגם ולפתע תקפו אותם אריות. "ניסיתי להגן על ג'ייק הקטן אבל אריה אחד נשך אותי ואני התעלפתי מאובדן דם" אמרה בעודה מצביעה על פצע גדול ברגלה. "כשהתעוררתי ג'ייקי המסכן כבר לא היה שם" שתי אחיו של ג'ייק היו כה עצובים ומופתעים,שאחרי חודש שכחו את סיבת היעלמותו של אחיהם והאשימו אחד את השני במותו. כשגדלו נהייה הבכור מלך והוליד נערה יפהפייה בשם ג'יין ואילו אחיו נהייה מנהיג כנופייה גדולה בשם "הפיראטים" והוליד נער בשם ויליאם,אך הוא לא אהב את הילד ובגיל צעיר זרק אותו. דודו של ויליאם מצא אותו וגידל אותו לצד ג'יין כאילו היה בנו. ויליאם נהפך לבחור חסון ולוחם חרב מצויין,כששמע זאת אביו מייד חטף אותו וסיפר לו שדודו לואי חטף אותו בילדותו. הנער התמים האמין לסיפור ושנא את דודו ואת קרוביו,חוץ מקרובה אחת:הנסיכה ג'יין היפהפייה.

"הוד מעלתו,התצפיתן ראה את צבאו של אחיך מתקרב אל הטירה" אמר משרת בעודו כורע ברך לפני המלך לואי. "טוב,אם כך קרא לסר לאונרד" סר לאונרד היה האביר הראשי. המשרת השתחווה ויצא. כעבור דקה הגיע סר לאונרד והשתחווה קלות. "במה אוכל לעזור לך,מלכי?" "ובכן,אחי ג'ון תוקף אותנו" ענה המלך "ותהיתי מה עלי לעשות" "לדעתי אתה יכול לבחור,או לעמוד במצור או לצאת ולתקוף אותו" המלך החליט שברצונו לתקוף. "משרתים!" קרא,ומייד הופיעו לפניו חמישה משרתים זקופים בבגדים החדשים שבחר להם:חולצה בצבע תכלת ומכנסיים לבנים עשויים משי ונעליים שחורות מעור. "אתה!הלבש אותי לקרב! אתה! הלבש את לאונרד לקרב! אתה! רתום את הסוסים שלי ושל לאונרד! אתה! קרא לביתי ג'יין ולרוג'ר! אתה! הכה בתוף המלחמה!" כל משרת יצא לעשות כמצווה עליו ועד מהרה רכבו לאונרד ולואי מהארמון ונעמדו בראש צבא גדול לאחר שמינה המלך את רוג'ר,בחור נחמד שהיה מאוהב עד הגג בג'יין,לשמור עליה. המלך דקר בקצה חניתו את סוסו ואחריו כולם והם יצאו בדהרה. היה זה מחזה מרהיב:מאות פרשים על סוסים,כולם במגוון שריונות ונשקים אך כולם עם אותה מטרה:לנצח. עד מהרה הם הגיעו אל צבא האוייב,היה רגע של דממה,קריאת הקרב עמדה להישמע כשלפתע נשמע קול:"עצרו!" היו אלו ילדי השלום,קבוצה של ילדים שניסתה לעשות שלום. הם פעלו כך:הם היו תמיד בזוגות:או בן או בת למשפחת אצולה מכנופייתו של ג'ון וילד כלשהו משל לואי,ככה הם היו מנסים לשכנע אותם לעשות שלום,לואי מעולם לא פגע בילד וג'ון לא פגע בבנים מכנופייתו כי ידע שיגדלו להיות גברים בצבאו ולא פגע באצולה."הקשיבו לי!" פנה אליהם מנהיג ילדי השלום,נער בן שבע-עשרה "הפסיקו להילחם!" "ולמה שנעשה זאת?!" שאל ג'ון. "מפני שאנחנו מצאנו את ג'ייק,הנסיך האבוד!" התרחשה דממה ואחריה מלמולים נשמעו מקול עבר. "תביאו אותו" פסק לבסוף לואי. לשדה הקרב נכנס איש בן חמישים. "זה לא ג'ייק!" קראו הכל. "נכון,כי אני ג'ייק" הפעם נכנס לשדה הקרב בחור נאה ושזוף. "ג'ייק!" קראו יחד לואי וג'ון וכולם רצו לחבק אותו. "אני לא מאמין! לואי!ג'ון!כמה טוב לראותכם!" קרא ג'ייק. אחרי שנרגעו ביקש לואי מג'ייק שיספר מה קרה לו. "טוב,בשמחה,אבל למה נלחמתם?" "כל אחד חשב שהשני הרג אותך"ענה ג'ון "אבל ננה סיפרה לכם שאריות אכלו אותי, לא?" "טוב… אה… לא חשוב" הודו השניים במבוכה. "טוב,אני מתחיל לספר" אמר ג'ייק. "כידוע לכם,ננה המטפלת שנאה אותי כי הלשנתי על אחותה שהיא גנבה דברים מהארמון אז היא לקחה אותי לאגם ביער וניסתה להטביע אותי…" "ננה?!" קטעו ג'ון ולואי את ג'ייק "כן.בכל אופן אחרי דקה או שתיים היא ברחה למקום אחר ואני יצאתי מהאגם והתחלתי לשוטט ביער,בשלב הזה פגשתי את רנדי" הוא הצביע על האיש בן החמישים "צייד טוב לב ומוכשר. למרות שהיה דיי עני לקח אותי לביתו וגידל אותי. אחרי בערך חצי שנה אישתו היפה שאותה אהב מאוד אמרה לו "רנדי,תקשיב,אנחנו עניים מאוד ואם הילד לא עוזב עד סוף השבוע אני עוזבת" אבל רנדי אהב אותי מאוד ולכן ויתר על אשתו. בגיל צעיר נהייתי לשוליה שלו והרווחנו יפה,ככה עברו עליי שנות בגרותי" "טוב,לפני שתתחילו לחגוג אני רוצה להגיד משהו" אמר ויליאם, הוא ניגש אל ג'יין,שלואי שלח כרוז לקרוא לה כדי שתכיר את דודה,כרע לפניה ברך ושאל "ג'יין,התינשאי לי?" "לאאאאאאא!" קרא רוג'ר "ג'יין אהובה,התינשאי לי?" ג'יין התחילה לבכות "אני אוהבת את שניכם,אבי יחליט!" "אני מצטער,רוג'ר" אמר לואי "אבל יש לי כמה סיבות לבחור בויליאם,האחת היא שהוא בן אצולה,נסיך,ואתה לא,והשנייה היא שהוא קרוב משפחה וכך נהוג. אבל אל תדאג,רוג'ר,אני מבטיח לך שנמצא לך אישה יפה וטובה,ובאשר לכם,ויליאם וג'יין,מזל טוב! הכלולות יערכו בשקיעה." כולם ניגשו לארמון ושם הוחלט כי הכלה תלבש שמלה לבנה ארוכה עם חוט זהוב וורדים ואילו החתן ילבש חליפה לבנה כסופה והוא ירכב אל עבר כלתו על סוס לבן אציל עם אוכף בצבע תכלת,ג'יין תחכה לו ליד הרבי שיהיה רנדי ושם יתרחש הטקס,והנשיקה תתבצע בדיוק בשקיעה.
בלילה נערכו הכלולות והכל הלך חלק,היו אלפי מוזמנים וויליאם וג'יין קיבלו אלפי מתנות (תחשבו כמה זמן לקח להם לפתוח את הכל) והם חיו באושר ואושר ונולדו להם שלושה בנים. ובאשר לרוג'ר? לואי קיים את הבטחתו ושידך אותו עם נסיכה יפה בשם רונה.
הסוף


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך