avivfelsen
יום נעים ופורים שמח ❤️

הנסיכה והמסיכה פרק 2

avivfelsen 17/03/2014 629 צפיות 5 תגובות
יום נעים ופורים שמח ❤️

לפתע היא נזכרה שזה היום בו גורלה יקבע היא ישר פשטה את בגדיה וחיפשה משהו אחר, נסיכתי, שירשים ממש את כולם!
היא לא אהבה את איך שנראתה והחליטה לשים מסיכה… היא חשבה שכדי שיאהבו אותה היא צריכה להיות מישהי אחרת!
היא לבסוף חברה שימלת סטר פלס בצבע טורקיז מבד משי שבלמעלה הוא צמוד ובאזור הבטן יש חגורה בצבע השמלה שנקשרת מאחור לפיון והשמלה ממשיכה כאשר צורתה עגלגלה כאילו שתקוע בפנים חישוק עד לרגליים.. ובכן, ככה היו כל השמלות רק במבנים אחרים.
היא ענדה את שרשרת חצי הלב מכסף מכוסה יהלומים ששמרה כל השנים האלה וכאשר תמצא את החצי השני תתן לו אותו.
היא סלסלה את שיערה ואת הפוני שלה, שמה כתר יהלומים על ראשה ועגילי יהלומים עם נעלי עקב בצבע טורקיז. כמובן שאת הנעליים לא ראו, זה היה אך ורק בשביל שהיא תוכל לגבוה קצת למרות שכבר הייתה גבוהה מספיק.
היא שמה אודם אדום חזק ולבסוף את המסיכה והיא החליטה לעצמה שמראה חדש דורש אופי חדש!
מעכשיו היא תהיה הנסיכה הכי נסיכתית שיש.. זה היה ניגודי לחלוטין אבל היא החליטה משהו וכאשר היא מחליטה אי אפשר להמרות את פיה!
היא ירדה למטה וכולם היו מסודרים בשורה.. כל הנסיכים.. מגבוה ועד נמוך אבל היה אחד מוחבא מאחור היא מסתה לראות מי זה והתקרבה אליו אך לפתע הרגישה יד לופתת את מרפקה וכשהסתובבה ראתה את פרצופה של אביה הזועם…


תגובות (5)

היי, אפשר לבקש משהו קטנטן?? אני עושה הרשמה לסיפור עם הארי סטיילס ותהיתי עם את רוצה להירשם… סליחה על הפרסום :)

17/03/2014 11:56

חח אוקיי :)

17/03/2014 12:04

    עניתי לך בסיפור שלי

    17/03/2014 12:16

עניתי לך שוב

17/03/2014 13:14

התחלתי את הסיפור שלי, שנרשמת ♛

21/03/2014 13:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך