Amora
אתם מאמינים שסיימתי לכתוב את הפרק הזה רק אתמול? U^U אבל זה בגלל שהייתי עסוקה באיזה פרוייקט אז לא יצא לי להיות על המחשב... אני מקווה שבחופש יצא לי לכתוב יותר, לפחות שני פרקים נוספים ^^ (נ.ב- תסתכלו ב"מצוד הפלאות", הוספתי שם משהו מגניב ואני מתלהבת מזה כל כך XD)

מצוד האגדות- פרק 7- כישוף של זמן

Amora 04/10/2015 1057 צפיות 87 תגובות
אתם מאמינים שסיימתי לכתוב את הפרק הזה רק אתמול? U^U אבל זה בגלל שהייתי עסוקה באיזה פרוייקט אז לא יצא לי להיות על המחשב... אני מקווה שבחופש יצא לי לכתוב יותר, לפחות שני פרקים נוספים ^^ (נ.ב- תסתכלו ב"מצוד הפלאות", הוספתי שם משהו מגניב ואני מתלהבת מזה כל כך XD)

עדיין מתוסכלת, איימי ישבה על המיטה בחדרה והביטה מבעד לחלון על הנוף שבעיניה היה מרתק. השמיים האפלוליים ששידרו כהות גם בשעת הבוקר הזאת, שהתקרבה לאחר הצהריים של אותו יום, העורבים שחגו בשמיים מסביב לארמון, העצים הירוקים והשחורים והאופק האגדתי שנראה ממרחק. הכל היה נראה שליו כל כך, למרות תחושת אי- הנעימות שתמיד סבבה את הטירה של הפיה הרעה. לאיימי זה לא היה ממש משונה, היא כבר הייתה רגילה לכך, ובכל זאת, תמיד סקרן אותה לדעת איך נראה עולם בהיר יותר, עולם שנגזל ממנה עוד לפני שנולדה.
ריח מוזר שהרגיש לה מוכר חדר אל תוך חדרה, והיא מיד זיהתה אותו. יחד עם גלי העשן החלש שהגיח לפתע ופנה אליה, היא ידעה במה מדובר. היא מיהרה לתפוס בשרשרת אבן האודם שאימה הכינה לה, והחזיקה אותה חזק. אמא שלה, "המלכה", שרבים מתעקשים להוסיף את תואר "הרעה" לשמה, אמרה לה שהשרשרת לא רק נוצרה בכישוף חזק ואינה מסוגלת להיהרס, היא גם תגן עליה ברגעים בה תזדקק להגנה.
אימה מעולם לא הסבירה לה איך השרשרת תעזור לה, אבל לאיימי זה היה פחות אכפת. היא ידעה שזה לא יהיה מסובך מדי. היא ידעה שאמא שלה תגן עליה בלי לסבך בשבילה את העניינים.
היא הרגישה איך עיניה נעצמות לאט ואיך העייפות גוברת עליה. היא הרגישה חולשה שהתפשטה בגופה, ובתוך פחות מדקה, שכבה על מיטתה והחלה לחלום.
היא לא זכרה על מה חלמה, אבל הצליחה לזכור ולדעת כמה זמן עבר מאז שנרדמה. היה חושך מוחלט עד שחשבה שהתעוורה, אבל לא. זה היה לילה. הירח המלא האיר בחלקו את החדר ונתן לה סיוע קל בהתמצאות בסביבתה. היא התרוממה ושפשפה את עיניה קלות לאחר שינתה העמוקה. היא פתחה את ידה והאירה בהילת אור לבנה את דרכה מחוץ לחדר. היא ירדה בגרם המדרגות אל אולם הכניסה והייתה לה הרגשה בטוחה שמשהו קרה. כאשר בחנה אותו מקרוב לא ראתה שינוי, אבל משהו בה אמר שקרה משהו, והיא הייתה בטוחה שהמשהו הזה קרוב לאיב.
איב, שגדלה איתה יחד בטירה מאז שהיא זוכרת את עצמה, במשך שבע-עשרה שנה, הייתה כמו אחות גדולה ומעצבנת, למרות ששתיהן היו באותו גיל, והתנהגה כאילו היא יודעת הכל, כל הזמן, וזה הרגיז אותה במיוחד. איימי ידעה שהן טובות בדיוק באותה מידה, אולי היא קצת יותר, כי בכל זאת, אמא שלה מכשפה מדופלמת, ואמא של איב, סתם פיה.
מה שקרה בוודאי היה קשור לאלן ורפאל, החברים המופרעים שלה אליהם אף פעם לא התחברה. הם היו… מוזרים. רפאל תמיד התעסק בשטויות ואלן לא התעסקה בכלום, בכלל, עד שלפעמים בכלל לא הרגישו בנוכחות שלה. היא לא הבינה מה איב מוצאת בהם, ברוצים-להיות האלה, נבלים סוג ב', הילדים של המופרעים המפורסמים ביותר… חוץ… מכחול-הזקן, כמובן, שהוא המופרע מבין כולם. יצא לאיימי לחשוב עליו לפעמים, בדרך כלל כאשר עברה על העמוד שלו בספר שלה- "המקרים המפורסמים ביותר", וכל כך שמחה שהוא כבר לא בין החיים.
בין מחשבות למחשבות איימי שמה לב לדלת הספרייה של הפיה הרעה שהייתה פתוחה.
היא אף פעם לא פתוחה. זה רק אישש את מחשבותיה.
היא התקדמה אליה ונבהלה מהגופה בכניסה. נערה בגילה בערך, בעלת שיער שחור, חלק וארוך, על ראשה קשת אדומה, ועל גופה שמלה לבנה. היא התכופפה אליה והסתכלה עליה מקרוב. היא הייתה יפיפייה, והיא הייתה בחיים. ישנה.
היא לא הכירה את הבחורה הזאת, ולפי המראה שלה, היה לה ספק שהיא חברה של איב. היא עברה מעליה, וכמעט מעדה מעוד גופה מנמנמת, הפעם של בחור יפה תואר, באותו גיל, בעל שיער חום, לבוש בחולצה לבנה ופשוטה שעליה מעיל כחול וקצר, בעל מראה איכותי, מכנס חום בהיר ומגפיים מתאימות. על ידו שכבה נערה בגילו. שיערה החום והגולש התפזר על הרצפה, והיא הייתה נראית מוזר.
איימי העירה אותה בעזרת שיקוף השינה שלמדה מספרי הכישוף שלה. ברגע שפקחה את עיניה וראתה אותה, נבהלה. היא קמה על רגליה ולא נתנה לה להסביר את עצמה לפי שברחה.
זה היה מוזר, עוד יותר מהמראה שלה.
איימי המשיכה לסייר ולבדוק עוד קורבנות לכישוף. היא חייכה כאשר ראתה את איב וחבריה ישנים על רצפת החדר, ואפילו גיחכה מעט מהאירוניה המצחיקה. אחרי שבידור הספיק לה היא העירה גם אותם, ואז פנתה לאחור, לבחור והבחורה, והעירה גם אותם.
תוך פחות מדקה כולם התעוררו. שני הנערים אותם לא הכירה הסתכלו עליה בסקרנות ובמעט חשש. היא שנאה שנועצים בה את המבטים האלה, הרגיש לה כאילו היא מעין חיה מסוכנת בכלוב. זה היה די נכון, אבל לא מדויק, כי היא הייתה חופשייה יותר מכל אחד מהם, והיא ידעה בדיוק מה היא רוצה, והיא ידעה איך להשיג את זה.
"איימי." איב פנתה אליה, משתדלת שלא להישמע מופתעת ומבוישת מהסיטואציה.
"שלום." איימי השיבה לה.
"סוף כל סוף החלטת לצאת מהחדר?" היא שאלה בחיוך יהיר.
"בלעדיי הייתם ישנים לנצח, את צריכה להודות לי על זה." אמרה בטון רוטן.
"בסדר, בסדר, תודה." איב אמרה בכדי לצאת כידי חובה, ולא התעניינה בזה באמת.
איימי סובבה את ראשה והסתכלה על הזרים בחדר. "ומי אלה?" היא שאלה את איב.
"הבן של סינדרלה והבת של-"
"היפיפייה הנרדמת!" נואר השלימה אותה בשקר, וגרמה לכולם להביט בה בבלבול.
"כן, כן," איב שיחקה כמוה. "היא הבת של היפיפייה הנרדמת."
"והיא עדיין חיה?" איימי שאלה.
"את מכירה אותי, אני סולחת מהר." איב השיבה.
"כן." איימי לא האמינה לה, אבל גם לא טרחה לחשוב על העניין לעומק, כי לא התעניינה להיכנס לשיחה הארוכה עם איב.
כריס הרגיש שמשהו חסר. הוא ספר את הסובבים אותו הכל היה נראה כמו שצריך, אבל אז שם לב לאיימי, שסרקה אותו ואת נואר בקפידה, והבין בדיוק למה הריקנות מילאה את ליבו.
הוא הסתכל בכל רחבי החדר בעיניים סורקות. "איפה אנג'י?" הוא שאל.
"הבחורה שהייתה כאן קודם?" איימי שאלה. "היא רצה החוצה."
"למה?" הוא שאל. איימי הרימה את כתפיה ללא ידיעה.
נואר הבחינה סוף כל סוף בחושך שהפך לכבד יותר ממקודם. הייתה לה הרגשה שהיא יודעת למה אנג'י ברחה. "כמה זמן ישנו?" היא שאלה.
"שבועיים." איימי השיבה.
"ש-שבועיים?" כריס נדהם בבהלה.
"א-אני אלך לחפש אותה." נואר הסתובבה ופנתה לצאת החוצה. היא יצאה מבעד לדלתות הברזל הגדולות ופנתה לתוך מעבי היער. השמש החלה לעלות והשמיים התבהרו שוב. מרחוק היא שמעה יללות עצובות שעזרו לה למצוא את מטרתה.


תגובות (87)

וואו! פרק כל כך טוב! מדהים!!!!
אוף אני אוהב את כל הדמויות פה!(חוץ מכריס ~פרצוף כועס ורוטן~)
יואו, הקטע שנואר אומרת "היפהפיה הנרדמת!" היה כל כך מצחיק, והקטע שאחריו שאיימי שואלת את איב "והיא עדיין חיה?" ואז איב אומרת לה "את מכירה אותי, אני סולחת מהר." אוי צחקתי בקול רם… אופסי…
אז בקיצור אני אוהב את כל הדמויות פה ועכשיו יש ירח מלא!!!!
אנג'י משתנה! ווהו!!!! האם עכשיו זה יהיה הסוף של כריס ואנג'י?? (הלוואי!!!)
תמשיכי!!
הלכתי לראות מה עשית במצוד הפלאות…

04/10/2015 13:58

    חחחחח ייאי עיף לי לשמוע ^^ האמת שהבקשה שלך נתנה לי רעיון, וגם בדיוק נגמרו לי הרעיונות לעשות.. אז הוספתי משהו מוקדם יחסית למתי שרציתי אבל היי לפחות ככה אני אמשיך

    04/10/2015 14:00

הבקשה שלי שהם יפרדו???
יאיי!
נקווה שהם באמת יפרדו…

04/10/2015 14:15

כן, אבל אני לא מבטיחה שזה מה שיקרה

04/10/2015 14:20

יאיי, איימי!
היא התעוררה לפני כולם בגלל הקסם של השרשרת? מגניב. הלוואי שכריס ואנג'י יפרדו! (הם זוג בכלל? אם לא, אז שלא יהיו ביחד וזהו. הכי טוב. כל עוד את לא משדכת לי את כריס עם אנג'י. שישארו ביחד וזהו.)
יש משהו שלא הבנתי, בקטע שנואר משקרת לגבי אמא שלה, איך היא ידעה שאיימי היא הבת של המלכה הרעה? יצא לה לראות את המלכה הרעה בעצמה? ולגבי איב שזרמה עם זה, למה? וסתם שאלה (אם אני כבר בשוונג), מי כתב את איב?
פרק מעולה וזהו. מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

04/10/2015 16:06

    חחח וואו יש פה מלא שאנג'יXכריס זה הנוטיפי שלהם (יעני, ההיפך משיפ XD)
    אני מניחה שזה בגלל שהיא הבינה לבד. איב היא הבת של הפיה הרעה, כל ההורים נעלמו, היא סיפרה שאיימי נמצאת בחדר שלה ומתגעגעת לאמא שלה והיא לא אחותה, מה שמשאיר את העובדה שהיא הבת של המלכה הרעה, והיא שאלה את איב מי הם, ככה שהיא מכירה אותה, אז היא הבינה שזאת איימי XP
    אממ נראה לי שאיב פשוט רוצה למתוח את השקר עד שהוא יקרע ואז לראות מה יקרה חח, ואיב היא דמות שלי (זאת אומרת, אני כתבתי אותה XP)
    שדרך אגב- ההרשמה עדיין פתוחה U^U

    04/10/2015 16:48

זאת אנג'י שברחה? למה היא ברחה?
תמשיכי :)

04/10/2015 16:11

    זה יתגלה בהמשך ^^

    04/10/2015 16:49

    אני מהמרת על מה שבלאק אמר. היא משתנה ולא רוצה שכולם יראו את זה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    04/10/2015 16:54

    אולי ו- אולי לא

    04/10/2015 17:09

ואולי כן.
ההרשמה עדיין פתוחה?
אפשר לכתוב דמות????? פליז!!!

04/10/2015 17:14

    נראה לי שלך יש מספיק דמויות, לא? XO
    לאווטאר בכלל לא יצא לכתוב עדיין U^U

    04/10/2015 17:17

נכון אבל עדיין.
ד"א ממה שאני זוכר האווטאר אמר שאין לו רעיון אז הוא כבר לא יכתוב, וגם יוטה היה אמור לכתוב ולא כתב.
אז, בגלל שכאילו יש לך שתי דמויות ש"נעלמו", אני יכול לכתוב אחת?

04/10/2015 17:22

    איזה שתי דמויות נעלמו? :ם אתה מתכוון לרובין וג'ולס? אני פשוט צריכה למצוא דרך להכניס אותם XD
    אמממ אוקיי, תנסה, אבל אני לא מבטיחה שהיא תיכנס (ואם כן אז אני לא בטוחה בקשר לזמן הקרוב בסיפור)

    04/10/2015 17:27

כאילו הדמות שאווטאר היה אמור לכתוב והדמות שהיוטה היה אמור לכתוב…

04/10/2015 17:29

    אההה XDDD
    סלח לי אני לא בפוקוס U-U'

    04/10/2015 17:37

טוב, אם אני אספיק אני אכתוב עכשיו ואם לא במוצאי החג…

04/10/2015 17:33

אז אני אכתוב או הבן של רפונזל או הבת של בת הים הקטנה…

04/10/2015 17:37

    חחח אוקיי

    04/10/2015 17:37

את יודעת מה?
במוצאי החג אני אכתוב את שניהם ואת תבחרי(או שלא תבחרי ותיקחי את שניהם, או שלא תיקחי אף אחד)…
תודה רבה!!!!
חג שמח!!!

04/10/2015 17:38

    חח סבבה. שניהם נשמעים מעניינים, מעניין מה תכתוב ~.~

    04/10/2015 17:43

אני לא מאמינה שאני באמת מגיבה לך עכשיו… אני באמצע קמפינג -,- ולפרק- העובדה שהזכרת בפרק הזה את כחול הזקן אמורה לרמוז משהו? גם אני מהמרת על ההשערה של בלאק ~יללה~ ^^ ואיימי מוצאת חן בעיני. תמשיכי!!!

04/10/2015 17:38

    חח תודה רבה ^^
    האמת שההזכרה שלו היא רמז מטרים שג'ולס יופיע, כרגע אני עדיין לא בטוחה איך הוא יופיע, אבל יש לי סצנה בראש, היא רק איכשהו צריכה להיות הגיונית ~
    וואו אני מרגישה כל כך מיוחדת שאת מגיבה למרות שאת בקמפינג ^.^ לפחות מקווה שאת נהנית, לפעמים קמפינג זה בלתי נסבל

    04/10/2015 17:45

ד"א, זאת לא הייתה השערה.
אני יודע שזה מה שיקרה אחרת אמורה לא הייתה טורחת להזכיר שזה ירח מלא.

04/10/2015 17:45

    אבל בלאק, זה לא פייר, אתה כתבת אותה, את יודע עליה כמעט הכל, אל תהרוס לאחרים U^U

    04/10/2015 17:46

    האמת שכל מי שקרא את הדמות של בלאק מההרשמה יודע עליה הכל. זה היה די ברור.
    קטניס אוורדין, סוף.

    04/10/2015 17:55

אה, אופס..
רק אני מסתכל פה על הדמויות שאחרים כותבים?
הייתי בטוח שכולם קראו את הדמות שכתבתי(אנג'י) ויודעים עליה את הפרט הזה.
אני ממש נהנה לקרוא את הדמויות שאחרים כותבים, ועכשיו גיליתי שזה רק אני…
אמורה אני מזכיר לך גם את הדמות של רומולוס(איפה הוא באמת?), הבת של הג'יני…
אם קיבלת אותה…

04/10/2015 17:51

    כן, האמת ששכחתי ממנה לגמרי… שמופסי…
    גם אני נהנית לקרוא דמויות של אחרים, זה לא רק אתה, פשוט יכול להיות שיש כאלה שלא קראו.
    ייששש עלו פרקים חדשים של וול וגרייס לאינטרנט, אני הלכתי לראות ^^

    04/10/2015 17:57

לא רק אתה בלאק, גם לי יש נטייה לקרוא את כל הדמויות שאחרים כבר כתבו לפני שאני כותבת את שלי ^~^ נראה לי שאת הדמות של אנג׳י קראתי בערך שלוש פעמים כך שסה די ברור מה קורה עכשיו ~יללה~

04/10/2015 18:00

אני קראתי גם את כל הדמויות.
אמורה, יש מצב שאני אכתוב דמות נוספת? (כתבתי רק אחת! לא פייר.)
קטניס אוורדין, סוף.

04/10/2015 18:12

    לך אני מסכימה ^^ אבל כמו שאמרתי, יכול להיות שאקבל ויכול להיות שלא, זה תלוי. אני פשוט לא רוצה שיהיו יותר מדי דמויות ואז זה יהיה מבלבל.

    04/10/2015 18:44

    ישמצב שאני אכתוב את הדמות של היפייפיה הנרדמת? (כן, בא לי ריב בין דמות שלי לאיב. מה רע בזה שאני רוצה עוד ריבים? ככה גם איימי תגלה שנואר היא לא הבת של היפייפיה הנרדמת. הו, אני כל כך חכמה! XD)
    קטניס אוורדין, סוף.

    04/10/2015 20:06

    זאת אומרת, את הבת שלה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    04/10/2015 20:08

אי אפשר, ובשביל שלא אצא רעה אסביר שכבר כתבתי אותה והנה לכם ספויילר..

04/10/2015 20:10

אני נתתי ארבע דמויות ורק אחת נכנסה-,-
הפרק היה ממש יפה! אני לא מבינה למה כולם שונאים את כריס פתאום0.0 פספסתי משהו?~מרגישהמחוץלחפירות~
תמשיכי!

04/10/2015 22:26

    גם לי אין. נראה לי זה בגלל שאף אחד לא אוהב את סינדרלה חח

    05/10/2015 13:36

באסה.
תנו לי רעיונות! אין לי שום רעיון נורמלי לדמות…
קטניס אוורדין, סוף.

05/10/2015 13:33

    יש לי רעיון מעולה! הבן של הקוסם המלין או המלך ארתור מקמלוט

    05/10/2015 13:35

    *מרלין. אופס.

    05/10/2015 13:35

אווו…
אז זאת האגדה שהוספת…
תס, מי כותב על עלי באבא?????
אבל כיפה אדומה זה דווקא נחמד… כנראה זה אמורה לא יכלה לשלב אותה…
קטניס, הנסיכה והצפרדע ועמי ותמי זה רעיונות מגניבים!!!
נסי לכתוב עליהם!
אמורה אני כותב לך עכשיו את שתי הדמויות שהבטחתי…. מצטער על ההמתנה…

05/10/2015 20:18

שם: אנה(מחווה לא מכוונת לפרוזן O_O).
מין: נקבה.
גיל: 16, יש לה בערך עוד 4 – 5 חודשים ל17.
מאיזו אגדה: בת הים הקטנה.
הורים: בת הים הקטנה(בלבד). כמו שאת יודעת, בת הים הקטנה לא זכתה להפילי אבר אפטר, אז, או שהיא נהייתה בהיריון בדרך פלא(שזה די הגיוני, בהתחשב בזה שהיא בת ים O_O) או שכבר תמצאי איזה משהו…
מראה חיצוני: שיער ג'ינג'י(יותר אדום מכתום) חלק וארוך, עיניים דמויות מערבולות בצבעים כחול, ירוק וטורקיז. חיוך צחור ושיניים יפהפיות. אף סולד, מכוסה במספר קטן של נמשים לא בולטים כל כך. עור בהיר. ציפורניים ארוכות. גבוהה לגילה, רזה.
אופי: עוקצנית ולעיתים טיפה מרירה. שונאת אנשים תמימים, חייכנים ומאושרים או בכיינים. היא מאמינה שבחיים יש תקופות גרועות ותקופות מעולות, ותמיד המצב יחזור לנקודת האמצע, ולכן לא אוהבת אנשים מאושרים מדי, או כאלה שממררים בבכי על מצבם. לא אוהבת אנשים עשירים, ואפילו טיפה סולדת מהם. היא לא אוהבת את בנות ובני המלוכה ונוטה דווקא לחבב יותר את הבנים והבנות של הנבלים, כי לדעתה, בני(ובנות) המלוכה אגואיסטים ומפונקים שחיים בבועה משל עצמם, ולעומתם, הילדים של הנבלים מציאותיים, ואנדר – דוגים(כאלה שרוב הסיכויים נגדם ולרוב הציפיות שלהם להצלחה נמוכות) ולא שיפוטיים ומפונקים כמו בני המלוכה. היא אוהבת את הטבע, במיוחד את הים.
יש לה אופי קופצני, מסוגלת להפתיע את כולם ברגע, לשנות את דעתה בשניות, להתעצבן מהר, או להיות רגועה לגמרי. להיות שמחה ורגע לאחר מכן כועסת, מרירה ועצובה. לחבב מישהו ולאחר מכן לשנוא אותו.
בעיקרון יש לה פתיל ארוך, אבל יש פעמים שהיא מתעצבנת מהר מדי.
היא טום – בוי, לא אכפת לה ממראה חיצוני ואיפור(וכל השטויות האלה, כמו שהיא קוראת לזה). לא אכפת לה ללכת מכות עם בנות, ולפעמים אפילו עם בנים.
שונאת שאומרים שהיא יפה או מושכת וגרועה בעניינים של רגשות ואמפתיה.
היא חכמה מאוד, ממש מבריקה, אך לא אוהבת להראות את זה כל כך, שלא יחשבו שהיא שחצנית. היא יצירתית מאוד ולעיתים טיפה מגושמת.
היא מכבדת מאוד אנשים מבוגרים ושונאת (אם) שמזלזלים בהם.
לא אכפת לה להתלכלך(מהסוג שילך בלי בעיה בבוץ ויהנה לראות את הפרצופים החמוצים שאחרים עושים) וקשה מאוד להפחיד אותה.
היא אמנם טיפוס די קר, אך יכולה להיות גם חברת אמת וחברותית מאוד(אך לרוב היא קרה).
יכולות/כישורים: היא יכולה לשנות צורה לצורת בת ים, אבל היא לא מרבה לעשות את זה. יכולה לדבר ולתקשר עם כל היצורים הימיים. יכולה לשלוט במים, אך היא עוד לא למדה לשלוט בכמויות מים גדולות.
הערות/הארות: סובלת מפחד גבהים(אקרופובית). הייתי שמח אם היא ואנג'י לא יסתדרו.

05/10/2015 21:07

אמורה, זה חייבת להיות בן? (אני ותר טובה בכתיבת בנות. XP)
גם אם כן וגם אם לא, בא לי את הבן/בת של מרלין!
וואו, בלאק, איזו דמות! אהבתי אותה, אבל יש משהו שלא הבנתי: אם אמא שלה היא סוג של בת מלוכה (הבת של נפטון וזה) אז זה הופך גם אותה לאחת כזאת. איך היא שונאת בני מלוכה? (או שאתה הולך על פי הגירסא המקורית עם המוות של אריאל?)
קטניס אוורדין, סוף.

05/10/2015 21:17

זה לא חייב להיות בן אבל נראה לי עדיף כי יש יותר מדי בנות חח

05/10/2015 21:20

    אז אני אנסה לכתוב בן. טוב, זה לא הולך להיות כל כך שונה מבת, נכון?
    אני אשלח את הדמות מחר.
    קטניס אוורדין, סוף.

    05/10/2015 21:22

חוץ מהמין שלו אז לא חח
סבבה

05/10/2015 21:24

אוף, כמה פעמים אפשר להגיד שבגרסה המקורית היא לא מתה!!!!
היא נהפכה לבת אוויר!!! יש כאלה שבטוחים שמתה והרוב הגדול והסתום(טוב סליחה, הוא לא סתום, הוא פשוט מכיר רק את הסרטים של דיסני ולא את האגדות, ברצינות, אני מכיר כאלה שבטוחים שדיסני המציאו את כל הסיפורים האלה) בטוח שהיא עם הנסיך בסוף!
אז בקיצור, היא נהפכה לבת אוויר, זכתה ל300 שנה והיא עושה מעשים טובים בעולם…
קטניס, שמח שאהבת. מקווה שגם אמורה אהבה…
עכשיו אני כותב את הבן של רפונזל…
ובקשר לשנאה שלה לבני מלוכה –
אני תמיד ראיתי את בת הים הקטנה כנסיכה – לא נסיכה כזאת.
כי היא אמנם בת של מלך, אבל היא לא זכתה לסוף שמח כל כך.
אני מניח שאנה, מנסה לא ללכת בדרכה של אריאל(אמא שלה) ולא להיות תמימה ולהתאהב במישהו התאהבות מטופשת.

05/10/2015 21:26

שם: בריאן.
מין: זכר.
גיל: 18.
מאיזו אגדה: רפונזל(פעמונית).
הורים: רפונזל(פעמונית) והנסיך שלה.
מראה חיצוני: שיער בלונדיני(עם קצת גוונים בצבע חום בהיר) עבה(אוף אני לא יודע אם עבה זה התיאור המתאים! זה שיער ארוך, אבל לא כזה ארוך כמו של בנות אלא ארוך מהסוג של בנים שהשיער גודל למעלה ואז יש הרבה שיער וצריך תספורת מהר… אוף נראה לי אני מסתבך יותר מדי פה :< בקיצור יש לו הרבה שיער והוא צריך תספורת אבל השיער שלו לא יורד למטה מהעורף.) ועיניים ירוקות מהפנטות. די שרירי וקצת שזוף. גוף רחב( הוא לא שמן בכלל פשוט הכתפיים שלו רחבות.), גבוה ורזה.
אופי: חברותי מאוד ותמיד ישמח לעזור. תמיד מציית לחוקים ומסגרות וזה מאוד חשוב לו. הוא מאוד שיפוטי וביקורתי, לעיתים יכול ממש לפגוע באנשים בלי כוונה.
הוא מהסוג שיעירו לאנשים שיש להם ריח רע מהפה, שההליכה שלהם לא סימטרית ושהם נראים מוזר. מאוד כנה וישיר, לא מפחד להגיד מה שעל ליבו, גם כשהאנשים בסביבתו חושבים ההפך ממנו. לא נפגע בקלות וקשה מאוד להעליב אותו. הוא לא לוקח דברים ללב, והוא די אדיש. למרות שהוא לא רגיש כלפי עצמו הוא יכול לגלות המון אמפתיה ורגש עם אחרים. שוקל כל צעד שהוא עושה ופחד לעשות טעויות. הוא די חכם, אבל לפעמים יש לו מן טיפשות שנובעת מתמימות.
יכול להיות ילדותי(לרוב) ולפעמים קצת נודניק.
מפחד מעכבישים, חרקים ונחשים אבל הוא חובב חיות גדול. די פחדן, אבל לפעמים יכול להפתיע אפילו את עצמו ולהיות אמיץ.
המראה החיצוני חשוב לו אבל הוא לא מאלה שיסתכלו ממושכות במראה.
מפחד מהילדים של הנבלים ומגמגם בסביבתם.
יכולות/כישורים: אין לי שום רעיון..
הערות/הארות: אולי שהוא יהיה גיי… משום מה(ואני יודע כמה קריפי זה נשמע) סיפור אהבה בינו לבין ג'ולס נראה לי רעיון טוב…
שיעיר הערה ביקורתית וישרה מדי לאחת הדמויות שלי במשך הסיפור(אני כל כך אוהב תככים בין הדמויות שלי, קשה לי להסביר את זה).

05/10/2015 22:41

    אוף שתיהם דמויות טובות, אבל יש לך מלא דמויות בסיפור ואני לא יודעת אם זה פייר :0<

    06/10/2015 14:10

מקווה שאהבת ותקבלי אותם, או לפחות אחד מהם.
אם לא, אני אבין.
תודה מראש על מה שלא יהיה.

05/10/2015 22:44

אז מה החלטת?

06/10/2015 09:38

רגע רגע קודם תן לי לסיים לעבוד ולקרוא בקפידה את הדמויות ואז אחליט חח

06/10/2015 10:00

מה זה בת אוויר בכלל, בלאק? היא הפכה לקצף גלים (אם זה לא מוות, אני לא יודעת מה כן.) זה לפחות מה שקרה באגדה המקורית.
אמורה, אני כתבתי את הדמות רק עד האופי, אז…
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 10:10

אה אוקיי… בלי לחץ חחח…
קטניס, באגדה המקורית היא נהפכה לבת אוויר!!!
בנות האוויר מקררות את הארצות החמות, מביאות ריח לפרחים, ועושות מעשים טובים בעולם! זה הסוף! היא כמעט נהפכה לקצף אבל בסוף היא נהפכה לבת אוויר.
אמורה, עכשיו סיימתי את Spring Unsprung ולא כל כך הבנתי מה בא קודם, זה, או Way to wonderland?
ובקושי רואים את הבת של היפה והחיה, והיא עוד לא דיברה!!!! רק ראו אותה ברקע! מתי היא תתחיל להגיד משהו ולעשות משהו?!?!?
ומה הקטע של הבת של הנסיך צ'ארמינג? היא די מוזרה…
קטניס, בא לי כבר לראות את הדמות שלך!!!

06/10/2015 10:18

וונדרלנד זה האחרון שיצא. ודרלינג רוצה להיותגיבורה ולא עלמה במצוקה כמו שאר הנסיכות. מה שאני לא מבינה זה איך הילדים של צארמינג הם לא אחים של אשלין כי סינדרלה מתחתנת עם צארמינג

06/10/2015 10:21

אוקיי, הדמות עדיין כתובה רק עד האופי. עכשיו אני אמשיך אותה.
ברצינות, בלאק, בת אוויר? איפה שמעת את זה? P:
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 10:27

אבל זה צ'ארמינג אחר…
יש את הצ'ארמינג של שלגיה ואת הצ'ארמינג של סינדרלה.
אבל איך אפל ודרינג יכולים להיות ביחד? הם לא אחים???

06/10/2015 10:28

    כן, גם אני לא ממש הבנתי את זה…

    06/10/2015 14:11

טעות. צארמינג לא שייך לשלגייה. זה ככה רק בעד עצם היום הזה.

06/10/2015 10:30

However, the Little Mermaid cannot bring herself to kill the sleeping prince lying with his new bride, and she throws the dagger and herself off the ship into the water just as dawn breaks. Her body dissolves into foam, but instead of ceasing to exist, she feels the warm sun and discovers that she has turned into a luminous and ethereal earthbound spirit, a daughter of the air. As the Little Mermaid ascends into the atmosphere, she is greeted by other daughters who tell her she has become like them because she strove with all her heart to obtain an immortal soul. Because of her selflessness, she will be given the chance to earn her own soul by doing good deeds to mankind for 300 years and will one day rise up into the Kingdom of God.

בסדר??
אם אין לך כוח לקרוא את זה ולתרגם כתוב פה שהיא נהפכה לבת אוויר.

06/10/2015 10:32

אז איך קוראים לנסיך של שלגיה???
Prince Charming is a stock character who appears in some fairy tales. He is the prince who comes to the rescue of the damsel in distress, and stereotypically, must engage in a quest to liberate her from an evil spell. This classification suits most heroes of a number of traditional folk tales, including "Snow White", "Sleeping Beauty" and "Cinderella", even if in the original story they were given another name, or no name at all.
את רואה???
טעות בידיך!!!
הוא גם הנסיך של סינדרלה גם של שלגיה וגם של היפהפיה הנרדמת.(כאילוזה לא אותו אחד פשוט יש לו אותו כינוי)

06/10/2015 10:36

או שלנסיך של אורורה קראו פיליפ?
והנסיך של שלגיה היה פשוט, נסיך???

06/10/2015 10:39

בלאר, אז מהאם רשום שם שהיא בת אוויר? במקורות אחרים באינטרנט רשום שהיא הפכה לקצף גלים (נראה לי.) בלאק, זה שאתה רושם קטעים באנגלית לא הופך אותם לנכונים (למרות שצ'ארמינג הוא אכן הכינוי של שלושת נסיכים האלו.)
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 10:39

ה"מקורות אחרים באינטרנט" טועים!!!

06/10/2015 10:40

וקטניס, סתם מעניין אותי לדעת –
מה אהבת בדמות שלי(אנה)?

06/10/2015 10:55

אוקיי, אני כבר מזהירה שהדמות הזאת שונה לגמרי מרוב הדמויות שלי. אני קצת שונאת את הדמות הזאת (בעיקר את השם, הוא פשוט מעצבן אותי), נראה מה את תעשי איתה.

שם: אדוארד (אד)
מין: זכר
גיל: 17
הבן של מרלין ומי שהתחתנה איתו :P (מה? אני לא מכירה כל כך טוב את האגדה הזאת. אולי חוץ מהקטע עם גבירת האגם.)
אופי: אמיץ מאוד, תמיד יגן על החלשים ממנו והוא נוטה גם לנסות להגן על אנשים ולהציל אותם במצבים בהם הם יכולים להסתדר בעצמם. הוא לעולם לא יסרב לבקשת עזרה, למרות שהוא לא מרבה לבקש עזרה מאחרים. הוא מאוד חברותי ומתידד בקלות, אוהב חברה ושונא להיות לבד, למרות שהוא יכול להסתדר בעצמו. הוא טוב בעבודה לבד, אבל גם מסתדר לא רע בעבודת צוות.
למרות כל הנחמדות שלו הוא אוהב להרגיש חזק מאחרים, לכן יתחבר בעיקר לכאלה שחלשים ממנו. בדרך כלל אנשים לא שמים לב לכך, כי הוא שומר את תחושת העליונות הזאת לעצמו.
הוא לא כנה במיוחד, אבל רק כי הוא לא רוצה לפגוע באחרים. אם דעתו תהיה חיובית ומפרגנת, הוא ייתן אותה, אבל גם במצבים שהיא לא תהיה הוא יגיד לאנשים את מה שהם רוצים לשמוע. לפעמים הוא גם נותן ביקורת, אבל רק במצבים חשובים שלא כדאי לשקר לגביהם. רוב הביקורות שלו גם כן לא מעליבות במיוחד, בעיקר בונות.
קשה להרגיז אותו ומאוד קל לפייס, לא יראו אותו כועס הרבה. הוא די חכם ואוהב להפגין את החוכמה הזאת. לפעמים זה נראה קצת כאילו הוא משוויץ, למרות שהוא לא ממש מתכוון לזה.
יש לו אופי שמזכיר מעט אביר מהסרטים.
מראה חיצוני: יש לו שיער חום בהיר קצוץ, עיניים ירוקות בהירות עם מעט גווני אפור, עור בהיר, גבוה לגילו ושרירי יחסית (זאת פעם ראשונה שרשמתי ״שרירי״ בדמות שכתבתי. יהיה מוזר להגיד שזה מוזר לי?)
יכולות: כמו אבא שלו, גם לאדוארד יש יכולות כישוף. מרלין לימד אותו קסמים וכשפים עוד מיום היוולדו, וקיווה שיהפוך לרב עוצמה אפילו יותר ממנו. אדוארד כמובן עדיין לא קרוב לאביו ביכולותיו, אבל הוא מאוד כישרוני ויכול לבצע גם כשפים מסובכים. הוא פחות מתמחה בקסמי קרב, למרות שהוא יודע להשתמש בכמה לעת צרה.
רציתי שהוא גם ידע להשתמש בחרב, אבל זה פתאום נראה לי יותר מדי כמו אביר הרואי. אני מעדיפה חץ וקשת.
דברים נוספים: אני רוצה שיתאהב בנואר ויתחבר לשאר ילדיהם של הגיבורים. אני אשמח שהוא יהיה חבר טוב של בריאן, משום שהוא די מפחד מהילדים של הרשעים. ובא לי שהוא ואיימי יהיו אוייבים (בלאק לא לבד בקטע של תככים בין דמויות שלו.)

מקווה שאהבתם! וסליחה שהוא כזה קצר… לא הצלחתי להרחיב.
ובלאק, לגבי הדמות שלך – אהבתי במיוחד את זה שהיא שונאת בני מלוכה, למרות שהיא סוג של כזאת. היא גם הייתה מאוד מפורטת.
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 11:57

קטניס, אהבתי את הדמות!!!(פחות את השם… צריך למצוא אחד יותר טוב ודרך אגב, אני מרגיש ממש טיפש כי אני לא מכיר את האגדה הזאת!)
שיתאהב באנג'י מצדי ויהרוס את הקשר שלה עם כריס!
למרות שבא לי שאנג'י תהיה עם רפאל…
אז הוא ונואר זה דווקא רעיון נחמד, יכול להיות נחמד אם נואר לא תדע איך להתנהל בקשר הזה, כי הוא מאוד אבירי כזה ונואר לא אוהבת שעוזרים לה כל כך…
יש! עוד אחת שאוהבת תככים בין הדמויות! נכון זה ממש כיף?
הדמויות שלך שונאות אחת את השנייה.. אוי, זה כל כך מגניב!
אבל ברצינות, שנאה בין אנה לאנג'י נראה לי רעיון ממש טוב!
קטניס, אנחנו כבר מתחילים לדבר פה על יריבויות ואהבות ואמורה אפילו לא אמרה אם היא מכניסה אותם או לא… חח..

06/10/2015 12:28

    שמע, כל היום חשבתי לעצמי איך להמשיך ומה בכלל הסיבה שההורים שלהם נעלמו, ואז עלתה לי הסיבה הכי צפוייה ולא רציתי אותה למרות שעלו לי רעיונות די טובים אבל פחות מקוריים שיקרו… ועכשיו אין לי מושג… >0<

    06/10/2015 14:17

אני גם שנאתי את השם, אבל הוא היה השם הכי אבירי בעיני (אתה מבין כמה אני רוצה שאיימי תשנא אותו? אפילו הם שלו מעצבן!)
את יודע, גם אני חשבתי על זה שיהרוס את הקשר של כריס ואנג'י, אבל זה היה נראה לי כל כך לא הגיוני כי גם אנג'י מאוהבת די מעל הראש בכריס, זה לא חד צדדי. אנג'י ורפאל זה רעיון נחמד, אבל מעט לא הגיוני מהסיבה שציינתי. יש מצב שכריס כל כך יפחד ממצב החיה של אנג'י עד שהוא לא יאהב אותה יותר?
אני חושבת שכולם אוהבים ירובויות כאלו, לא? זה פשוט כיף. שנאה בין אנה לאנג'י יכולה להיות נחמדה, אולי אנג'י תפתח צד יותר אמיץ מהקשר הזה.
אמורה, תתחברי כבר!
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 13:50

לעזאזל, אני עוברת על הדמות של אד ומילה "שרירי" פשוט מעצבנת אותי. תתעלמו ממנה, תמחקו אותה.
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 13:53

    אוקיי קטניס, מה דעתך לשנות את המראה שלו לגמרי והוא יהיה שחור (או בשפת העם העילגת, כושי), כי כולם פה לבנים, חוץ מרובין שהוא שזוף, ובא לי שיהיה מישהו שחור, שיהיה מיוחד XD

    06/10/2015 14:18

יש עוד שמות אביריים(נראה לי…)…
אנג'י לא מאוהבת בו עד מעל לראש? מאיפה כולכם הגעתם למסקנה המטופשת הזאת? אנג'י ורפאל זה רעיון מעולה! ועכשיו יש לי אפילו חיזוק לטענה!
עד עצם היום הזה!
ראמפל שיחק גם את החיה והוא היה עם בל.
עוד הוכחה שהבן של ראמפל צריך להיות עם הבת של היפה(והחיה).
קטניס, אני חושב שרק אנחנו אוהבים את היריבויות האלה…
כן, אני מדמיין בראש קטעים של שנאה ביניהם… זה יכול להיות כל כך מצחיק…
כן, גם אני כשכתבתי את בריאן המילה "שרירי" עצבנה אותי אבל ככה אני מתאר אותו.
איפה אמורה???

06/10/2015 14:03

    הנה אני הנה אני U.U סיימתי לעבוד ואז באתי הביתה וגיסתי תפסה את המחשב אז חיכיתי והנה אני פה .<
    ובלאק, תתבייש לך שאתה לא מכיר את הסיפור על המלך ארתור!
    שמעו, יריבויות זה נחמד חח השאלה היא איך אני מכניסה אותם לסיפור, שלא לדבר על זה שרובין וג'ולס עדיין לא נכנסו… :ם

    06/10/2015 14:21

    זאת מילה מעצבנת. אד הוא לא שרירי וזהו! באמת שאני לא יודעת מה לא בסדר בזה, אני פשוט לא אוהבת את זה. לא אמרתי שרפאל ואנג'יזה רעיון רע! אני פשוט חושבת שזה לא ממש הגיוני. זה הכל.
    אנג'י אכן מאוהבת בכריס (לווא דווקא מעלהראש אבל מאוהבת), בפרק החדש היא ישר מציינת את זה שהוא כמעט גילה את הסוד שלה. מזה היא הכי מפחדת.
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 14:21

    אמורה היקרה,
    אם אין לך דרך להכניס דמויות לסיפור, למה את מבקשת שנכתוב אותן? סתם שברתי את הראש שעה על האם לכתוב שרירי או לא, בסוף כתבתי שכן ועכשיו לא. חוץ מזה, ממש השקענו! אוף. (דמייני פרצוף כלבלב מתחנן או משהו.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 14:24

    ייאיי ציטוטים מהפרקים בדיונים על הסיפור חחח התגשמות חלום 3>
    בכל מקרה, גם אני שונאת את המילה הזאת "שרירי", בכללי רוב הדמויות שלי לא שריריות, מבנה גוף שרירי זה לא יפה בעיניי XDDD לכו תבינו אותי..
    קטניס, ראית מה כתבתי לך בקשר לאד? (שאגב, באמת, זה שם די מכוער.. אולי יקראו על ארתור על שם המלך ארתור?)

    06/10/2015 14:24

    קטניס היקרה,
    זה לא שאין לי דרך להוסיף אותם, פשוט עדיין לא מצאתי U^U ואני אמצא!
    אוף, אני רוצה לראות את הפרק השני של עד עצם היום הזה אבל אם אני אלך לארבעים וחמש דקות אתם תחפרו ואני לא אוכל לענות לכם XP
    טוב, הלכתי, אני אחזור. אני עדיין כאן, מקבלת התראות בטלפון.

    06/10/2015 14:26

החלטה שלך…
אני יכול להגיד לך שבסיפור שלי יש המון דמויות ושתס ופומה כתבו לי 4 כל אחת…
אז החלטת, אמורה?
אז שאנג'י תהיה מאוהבת בו אבל הוא יעזוב אותה ואז היא תהיה שבורת לב ורפאל יבוא לנחם אותם…
אופס! כתבתי שלאנה יש עור בהיר!!! התכוונתי לעור שזוף! מהסוג שמבלה הרבה זמן בים! לא כהה כל כך, אבל שיזוף יפה כזה…

06/10/2015 14:28

    חחח אוקיי
    אני פשוט לא יודעת, אם יהיו יותר מדי דמויות אז כל אחת תקבל זמן קצר מאוד בכל פרק.. ומצד שני כשיש יותר דמויות יש יותר עלילות..

    06/10/2015 15:11

אמורה היקרה,
אני כבר ראיתי את הפרק! *הוצאת לשון* מעצבן אותי שראמפל הוא עדיין סתם חסר תועלת בקומה/קול בראש של אמה.
בלאק, ראית את הפרק?
לא בא לי שיקראו לו ל שם המלך ארתור. אני פשוט כתבתי את הדמות ורק אחרי זה את השם, וכנראה כל כך שנאתי אותו שהענשתי אותו בשם אדוארד. אולי ג'יימס? מייקל? עוד שמות אמריקאים כאלו?
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 14:35

    ג'יימס לא בא לי (יש יותר מדי ג'יימס בסיפורים שלי), גם מייקל זה מעפן XP תחפשי ב- Beyond The Name, יהיו שם שמות טובים.
    כן, זה ממש מעצבן שהוא בקושי מופיע! הוא הדמות שאני הכי אוהבת! וזה גם ממש מעצבן שקורים שם דברים לא מעניינים… תגידי, וויולט זו לא המכשפה מהמלך ארתור?

    06/10/2015 15:13

ג'יימס זה די נחמד…
איזה ראיתי את הפרק??? אני בתחילת עונה שלישית…
וכמו מטומטם, אני רואה ביוטיוב קטעים מהפרקים ומגלה לעצמי ספוילרים…
שאלה – רג'ינה ורובין ביחד? יש להם ילד?

06/10/2015 14:39

    *אזהרה: התגובה הבאה מכילה ספויילרים שאולי תשמח לקרוא ואולי לא*

    רובין וג'ינה ביחד. לרובין יש ילד (רונאלד) אבל לא מרג'ינה. ועוד ילד… שהוא גם לא מרג'ינה, אבל לא מהאמא של רונאלד. אבל אם אתה רק בתחילת עונה שלוש, אז… תצטרך לחכות טיפה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 14:43

    משום מה אני מחבבת את זלינה ~

    06/10/2015 15:23

נו זה מה ששאלתי לגביו! אבל כבר ראיתי את אחד הילדים של רובין כשה"צל" ניסה לחטוף אותו…
וגם את האישה שלו ראיתי בפרק עם ראמפל ובל…

06/10/2015 14:45

    אולי את רונאלד ראית, אבל הילד השני לא נולד בעונה שלוש. הוא הולך להיוולד בפרק השמיני של עונה חמש (לא, זאת לא טעות. אני בטוחה שהוא הולך להיוולד בפרק השמיני של עונה חמש, כי פרסמו ששם הפרק הולך להיות "לידה." מי כבר יכול להיוולד חוץ מהבן של רובין?)
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 14:48

    אוי קטניס אל תגלי ספויילרים… U.U

    06/10/2015 15:24
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך