Amora
יכול להיות שיש שגיאות מקלדת, אז אם יש אשמח אם תגידו איפה ומה XP

מצוד הנבלים: פרק 1- מעבר לחומה- חלק א'

Amora 14/04/2016 1071 צפיות 33 תגובות
יכול להיות שיש שגיאות מקלדת, אז אם יש אשמח אם תגידו איפה ומה XP

(אז זהו תחילתו של הספר האחרון :ם תיהנו!)

בארץ הדרומית התכוננו לחגיגות. כל התושבים היו נרגשים שנסיך הזהב הגיע לגיל המתאים לשאת לעצמו אישה, ולהתחתן. ובכן, הוא הגיע לגיל הזה לפני יותר משישה חודשים, אבל משהו עמד בדרך שלו לעשות זאת אז.
לפני כחצי שנה התגלתה הנבואה שעמדה להרוס את כל הממלכה, והוא ושותפיו היו אלה שעצרו אותה. אמנם, דבר הוביל לדבר והם נעלמו לעולם אחר למשך זמן מה, וכאשר חזרו, משהו השתנה.
משהו בהם השתנה, ובעולם שהכירו.
בפקודתו של המלך ארתור, אביו של הנסיך, נבנתה חומה גדולה שמפרידה בין דרום וצפון הממלכה.
בדרום שכנו הגיבורים ועוזריהם, האנשים הטובים והנבונים, שלא עשו רע בחייהם, ובצפון- הנבלים, כל מי שאי פעם עשה מעשה אנוכי או מרושע, ייעודו להיות שם, ולהישאר.
כמובן, שכמו לכל רעיון גורלי, גם לרעיון הזה נמצאים המתנגדים.
תושבי הדרום, הגיבורים- חלקם מאמינים שלכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה, ואף לחלקם גם יצא להתיידד עם אנשים שנשלחו לצד השני.
תושבי הצפון, הנבלים… אולי יכולים לעשות מה שבראשם, כי אין להם יותר חוקים, אבל גם להם יש גבול. זה לא הגיוני שיאלצו לחיות באימה תחת שלטונם המדרדר.
האנשים שמאמינים שתוכנית הפילוג שגויה, חלקם קרובים מאוד למלך. אולי קרובים מדי.
נסיך הזהב, כריסטופר (או כריס), העומד לרשת את הכתר והמיועד להתחתן עם בחירת ליבו מהדרום, הוא אחד המתנגדים.
ואולי מהסיבה הכי גרועה שיכולה להיות למלך- אהובתו האמיתית נמצאת מעבר לחומה, והוא לא מוכן להתחתן עם אף אחת מלבדה. ועד שלא ייבחר, הוא ימשיך לקבל לחדרו את כל נערות הממלכה בתקוות הוריו שהוא יתעשת ויצליח להתאהב מחדש, ולשכוח מהאהבה הבלתי אפשרית הזאת.
כמו שני הוריו, גם כריס עקשן מאוד. הוא לעולם לא יוותר עד שישיג את מבוקשו. ובאותה שעת צהריים מוקדמת, הוא המשיך לראות בנות שונות שיוכלו להיות לו לאישה.
"אז?" הבחורה זהובת השיער שאלה אותו כשראתה שהוא לא ממש מתעניין בדבריה. הוא ישב על מיטתו המפוארת המוצעת בסדיני הזהב והמשי, השעין את ראשו על ידיו ובהה ברצפה במחשבות אחרות. "נסיך?"
"מה?" הוא הקפיץ את ראשו מיד כששמע את הכינוי המוכר. ליבו ניתר לרגע כי קיווה שאולי היא שם, אבל זו הייתה רק הבחורה הזרה ממולו. עיניו נפלו שוב באכזבה של הבנה. היא הסתכלה עליו בבלבול ותהייה. "הו," הוא מלמל. "תזכירי לי איך אמרת שקוראים לך?"
"ביאנקה."
"או-קיי, ביאנקה." הוא קם על רגליו. "את באמת נראית כמו בחורה נהדרת, אבל… אני לא חושב שנוכל להסתדר."
"אתה בטוח?" ראו שקיוותה מאוד שיאמר לה 'לא'."
"כן." הוא השיב וכתפיה צנחו. הוא התקרב אליה עוד ועזר לה לצאת מהחדר, כי למרות תשובתו השלילית לא נראה שהיא התכוונה לעשות זאת בקרוב.
"אולי בכל זאת תנסה את הרעיון של העדשה?" היא המשיכה להתמקח כאשר דחף אותה בעדינות החוצה.
"לא." הוא ענה.
"אתה בטוח?"
"די בטוח, כן."
"אבל, אתה יודע, זה רעיון די טוב. והוא גם יעיל."
"לא."
"זה עבד יופי עם ההורים שלי."
"לא."
"רק תשים אותה מתחת למזרן."
"לא."
"אבל-" היא מצאה את עצמה מחוץ לחדרו, ממש מעבר לסף הדלת.
"להתראות." כריס אפילו לא הרגיש רע על שטרק את הדלת בפניה. הוא נאנח והתעצבן שהזמן לא עובר, ושככה נראה כל יום בחייו מאז שחזרו מארץ הפלאות ההיא.
הוא פנה שוב לכיוון מיטתו, נשכב עליה והסתכל על התקרה.
פעם נוספת הוא חשב ותהה, והתקשה להבין איך המצב שלו הדרדר כך. מאושר, חייו הפכו לסבל בלתי יתואר. הוא לא יגזים להאמין שגרוע לו כמעט כמו התושבים שמעבר לחומה. לא פעם הוא דמיין איך הוא יוצר חור בתוכה ועובר לצד השני, ושאביו ידע, לא יהיה לו אכפת מזה כלל.
בכל יום שעובר הוא לא הצליח לשכוח ממנה, ולא היה יכול לתאר לעצמו מה היא עוברת שם. אילו רק היו לו האמצעים והיכולת לעשות זאת, כבר היה יוצא ומחפש אותה, כי אומץ ורצון נמצאו אצלו תמיד.
"אני כאן כדי לדבר עם בעלי לעתיד!" הקריאה שהגיעה אליו מפתח הדלת הקפיצה אותו ממקומו והוא מיהר להתיישר חזרה. רק שלא תהיה עוד בחורה נואשת לאהבה ומלוכה. החמישים הקודמות הספיקו לו, ולא, הוא לא מדבר במשלים, זה המספר המדויק.
כשהסתכל עליה במבטו המבוהל היא החלה לצחוק. זה היה צחוק קליל ומוכר, ולראשונה מאז שחזר לביתם, הוא סוף כל סוף הצליח להעלות לעצמו חיוך אמיתי.
,אנג'י?" הוא קם על רגליו וחיכה שתגיע.
"אתה חמוד כשאתה מבוהל." היא אמרה.
"זה דבר מאוד נבלי מצידך לומר."
"הו, אתה יודע, היה לי מספיק זמן ללמוד." חיוכה המתוק הצליח להחזיר אותו לרגעי העבר. הפעמים הרבות בהן המחשבות הנודדות שלו התרכזו רק בה, הזכירו לו שזה היה די מחשיד שדווקא היא הייתה הבאה בתור להיות מועמדת לכלה.
"רגע, הגעת הנה כדי…" הוא היה נבוך מכדי לסיים את המשפט. הוא הרגיש איך פניו האדימו מסומק.
"הו, לא." תשובתה הרגיעה אותו, אך אז העלתה בו שאלה חדשה.
"אז למה את כאן?"
"אסור לי לרצות לבקר חבר ותיק?" שאלה.
"ברור שמותר, אבל את נסיכה, הבת של היפה והחיה. אני לא חושב שהיית צריכה להתגנב ככה כדי לפגוש אותי." אמר וצדק. הוא היה חכם, והכיר אנשים טוב. הוא ידע מתי הוא צריך להבין שמשהו לא מתנהל כשורה.
"כן, זה נכון." היא הודתה. "ההורים שלי בכלל מאמינים בקטע של אהבת אמת, בלי שידוכים."
"גם שלי!" הוא אמר בתסכול. "אבל הם מאמינים שאוכל למצוא מישהי בצורה הזאת, כאילו איזו נערה מחופשת תבוא ואני אתאהב תוך שנייה. כמו שקרה להם."
"אבל שנינו יודעים שהבן הוא לא כמו האב." היא הסכימה.
"זה מאוד תלוי באיזה הקשר, כי עכשיו אני מרגיש כאילו כולם שונאים אותי, כמוהו."
"לא כולם שונאים את אבא שלך." היא אמרה, והוא הסתכל עליה וכיווץ את עיניו. "ו-אותך." הוסיפה. "אבל אני כן מסכימה ששידוכים זה ממש לא הסגנון שלך, ובאתי לעזור לך."
"לעזור? למה?" הוא תהה.
"כי, כריס, אתה לא היחיד שמחכה שמשהו ישתנה בקשר לחילוק." היא הסבירה. "אם בן דוד שלי היה חי, זה בטח היה משנה לי יותר, אבל… אתה מכיר אותי, אני לא מאמינה בעונשים מהסוג הזה."
"ואת מאמינה שזה עונש." הוא הדגיש.
"לקרוע אנשים זה מזה לא יכול להיות פתרון. להרחיק את הרוע במקום לטפל בו זו בריחה, לא גבורה."
"את צודקת בהחלט." כריס הנהן בהסכמה. "אבל מה אפשר לעשות?"
"אני בטוחה שאנחנו לא בעלי הכוח היחידים שחושבים ככה." היא הנמיכה את קולה והתקרבה אליו. "בדרך לכאן יצא לי לשמוע שהיועצת של אבא שלך מנסה לשכנע אותו להחזיר את המצב לקדמותו."
"באמת?" הוא התפלא.
"כן." אנג'י הנהנה.
"את חושבת שהיא תוכל לעזור?"
"אני בטוחה." היא הייתה רצינית מאוד לגבי דעתה. "אבל לפני זה, אנחנו צריכים לאסוף מישהו בדרך."
"אני חושב שאני גם יודע למי את מתכוונת." כריס חייך בסיפוק.
"ולה אין חיים קלים יותר מלך." הסבירה לו. "גם ההורים שלה מאמינים בשידוך. היא נמצאת בארמון שלה ממש עכשיו, מסלקת מחזרים שונים ומשונים."
"ואומרים שאי אפשר עם נבלים." הוא גיחך, והיא הצטרפה. "תני לי לטפל בזה. אנחנו נצא תוך שנייה." הוא רץ בקלות אל הדלת ופתח אותה לרווחה. זוג השומרים הסתכל עליו, והוא אמר להם בשמחה. "אתם יכולים להגיד לאבא שלי שהחיפוש נגמר." הוא הכריז. "מצאתי את האחת."


תגובות (33)

במהלך הקריאה לא מצאתי שגיאות מקלדת, אולי כותבים אחרים כן… XP
פרק טוב! אהבתי את הניסוח של כל המצב העלילתי שם. היו תיאורים טובים והרצף היה מעולה!
אשמח לקרוא את ההמשך ~מחכה לכריב (השם הזה כל כך מוזר)
לכל מי שלא הבין = כריב- כריסXאיב

14/04/2016 17:08

    חחח תודה רבה! ייאי, הייתה רק שגיאת מקלדת אחת (תיקנתי אותה לפני שפרסמתי, היא הייתה במילה הראשונה XD) אני משתפרת *-*
    הו תודה רבה ^^ גם אני מחכה לכריב (כן, עדיין לא כתבתי אותם… אבל בקרוב, בקרוב).
    ואני גם עדיין לא בטוחה האם לפרסם את הפרק השני השבוע או לחכות, כי יש לי כרגע רק 3 מוכנים כולל זה, מה אתה אומר? :ם

    14/04/2016 17:11

    תכיני עוד כמה פרקים ותעלי את החלק הבא מתי שאת מסיימת לכתוב את הפרק הבא (הבנת? XD)

    14/04/2016 17:41

    הממ נראה לי שהבנתי. הבעיה שאני כותבת רק כשאני לא בבית (כי אני מנצלת את הזמן לדברים שאני יכולה לעשות על המחשב *-* מבין?)

    14/04/2016 17:56

סיימתי לקרוא את כל הפרקים! -אמוג'י מתנשף-
כל יום לקחתי על עצמי כמה פרקים וסיימתי.
אני לא רוצה להגיב על כל פרט שהיה בפרקים האחרונים, כי אין לי מושג מאיפה להתחיל ואיפה לסיים.
אבל כמה דברים – הכתיבה הייתה מעולה. והסיום היה מאוד יפה ומשלים(אני מניח שזאת המילה…).
אני מודה לך שלא קיבלת את הדמות שלי, כי בהתבוננות שנייה, לא ממש אהבתי אותה.
כריס מתכון לעבוד על ההורים שלו שהוא רוצה להתחתן עם אנג'י?
מעניין. ואני כל כך גאה באנג'י שפשוט לא אכפת לה מכריס ואיב.
הלוואי שאנג'י תמצא גם מישהו!
ולכן רציתי לשאול אותך אם אני יכול לכתוב עוד דמות?
אם תסכימי, אני אכתוב שתי דמויות. ואת תחליטי את מי(או בכלל לא) לקבל.
בסדר?
אז אני כותב עכשיו – אם לא מתאים לך ואת לא רוצה – אל תקבלי. אני לגמרי אבין.
אבל לפחות אני אדע שניסיתי.

14/04/2016 18:52

    חחח אין בעיה, בספר הזה אני רוצה לשים הרבה דמויות חחח אפילו אם לזמנים קצרים (כמו בלנקה, ביאנקה, בלה או ליביה). אני ממש מתרשמת מזה שהצלחת, אלה היו הרבה מאוד פרקים! ותהיתי למה לא הגבת יותר XP אני מניחה שזו הסיבה, בין היתר.
    ואני רק אומר ואוסיף, שגם לאנג'י וגם לנואר מחכים הרבה דברים ~אמוג'י פרצוף זומם~

    14/04/2016 18:56

שם: הייזל
גיל: 18
בת של: כיפה אדומה
מראה חיצוני: ממבט ראשוני, היא נראית מאוד מטופחת, בגלל שהיא מאוד יפה. מבט שני, יחשוף כמה דברים אחרים. השיער הארוך והערמוני – ג'ינג'י שלה גזור בקצוותיו בצורה לא אחידה. העיניים הכחולות עם הנקודות הירקרקות משדרות פחד או חוסר ביטחון כלשהו. בגבה השמאלית שלה עוברת צלקת קטנה והציפורניים שלה כסוסות. החולצה שלה קטנה עליה(ככה שהיא הפכה להיות סוג של חולצת בטן), בג'ינס הארוך שלה יש קרעים והמעיל האדום שלה מקומט.
רק המגפיים הצבאיים והארוכים שלה מצוחצחים להפליא. העור שלה בהיר והיא גבוהה ורזה. לפעמים היא מוסיפה להופעה החיצונית שלה כובע צמר ירוק(זית).
השיניים שלה יפות וישרות ואף על פי שהיא לא מרבה לפזר חיוכים, החיוך שלה מקסים.
אופי: היא משהו בין תמימה לקרה. תנסי לחשוב על האופי של אנג'י ותוסיפי לו גם רגעים של התלהבות ושמחה, שנקטעים בהרהורים או בזכרונות עצב כלשהם.
היא חברותית ותמימה, אבל מפחדת להיפגע, להתאכזב ולהיות מושא הצחוק של אחרים. ככה שרוב הזמן היא סגורה בעצמה, לא מרבה לדבר וקרה. היא אוזן קשבת מעולה אבל קצת יותר קשה לה להישען על אחרים. מתי התמימות שלה באה לידי ביטוי? – ברגעים של פרצי שמחה כאלה שלפעמים לוקח הרבה זמן עד שהם נקטעים. היא מוזרה – אבל על הצד הטוב ביותר. היא לא חכמה ברמות – אבל היא מבינה וקולטת דברים ויש לה מן חכמת רחוב שכזאת.
עבר: אין לי ממש רעיון לגבי העבר שלה, אני אשאיר את זה לך. לגבי ההווה – כיפה אדומה היא לא ממש גיבורה, נסיכה וכו' ומצד שני היא לא ממש נבלה. אם תחליטי לעשות שהאבא שלה הוא הזאב ה"רע" כמו שעשו באבר אפטר היי וגם סוג של בוואנס אז היא תהיה בצד של הנבלים. בכל מקרה אני מעדיף שהיא תהיה בצד הזה – זה מסתדר טוב עם האופי שלה. ככה זה יוצא שהיא בתור מי שלא משתייך למקום הזה כי ההורים שלה לא נבלים, היא חיה במן חרדה משאר הנבלים. מצד שני גם הצד של הגיבורים יהיה בסדר – ככה ששאר הגיבורים לא ממש מקבלים אותה. ואז היא די דחויה. בחירה שלך – אם בכלל תחליטי לקבל אותה.
משהו מיוחד להוסיף: יודעת לצוד. ואם את רוצה לעשות את הקטע הזה עם הזאב(שככל שאני יותר חושב עליו נהיה יותר מגניב. ואז היא גם תהפוך לזאב פעם ב…) – אני אשמח. ואז יכול להיות איזה קשר בינה לבין אנג'י כי לאנג'י גם יש את העניין עם ה"חיה". אולי אנג'י יכולה להסביר לה איך לשלוט בזה או לעזור לה עם זה בצורה כלשהי. מקווה שתקבלי.

הדמות הבאה בתהליכי חשיבה – כתיבה. והיא הולכת להיות בן.
יש לך אולי איזה רעיון/רצון לבן של דמות מהאגדות. כי אני מצליח לחשוב על כמה אבל לא ממש אוהב את האגדות האלה. אני מניח שאם אין לך אני פשוט אצטרך להיות יצירתי.

14/04/2016 20:06

    הממממ אולי המכשפה מבת הים הקטנה? (היה לי רעיון שיהיה לה את הקול של אמא של אנה, כי המכשפה גנבה את הקול שלה. זה יכול להיות ממש שיואו :O)
    אוקיי, נראה לי שיש לי רעיון לגביה, אבל היא תופיע בחלק השלישי, כנראה. הוא גם יהיה וואו חחח ;)
    ואם כבר מדברים על כיפה אדומה, אני לא יודעת אם להוסיף את הדמות של תס (זוכר אותה? כתבת עליה חח), כי כיפה אדומה כן מוזכרת.

    14/04/2016 20:17

    הו רגע אבל הוא בן :ם
    אמממ אני לא יודעת… 0-0 כל האגדות הטובות/שאני מבינה בהן כבר נכתבו XD אתה יכול לכתוב בן של דמות משנה (וגם של המכשפה מבת הים הקטנה, כי הקטע עם הקול של אמא של אנה מחייב)

    14/04/2016 20:18

אוקיי.
עלה לי רעיון.
אפשר לכתוב בן לגסטון מהיפה והחיה?

14/04/2016 20:31

    אהה לא ממש, כי הסיפור הוא לפי האגדות המקוריות וגסטון לא מופיע באגדה המקורית (לא מופיע אף אחד כמוהו באגדה המקורית XD)

    14/04/2016 20:35

בן של בת האיכר מעוץ לי גוץ לי?

14/04/2016 20:41

    אמממ הוא נראה לי יותר מדי שולי >.< תחפש אגדה שאתה אוהב ואז תבדוק אילו דמויות מעניינות יש שם :)

    14/04/2016 21:01

בן למכשפה מבת הים הקטנה? :)

14/04/2016 21:23

    אפשרי בהחלט, למרות שזה מבטל את הרעיון עם הקול שלה (לדעתי זה רעיון ממש טוב *-*)

    14/04/2016 21:34

אבל אני לא אכתוב את המכשפה…
התכוונת שאני אכתוב את הבת שלה? לא אכפת לי..

14/04/2016 21:38

    הרעיון של הקול, התכוונתי לבת שלה XP
    תעשה מה שנראה לך לנכון ^^ רק תזכור שהסיפור מבוסס על האגדות המקוריות ולא על דיסני (כי יש דמויות שמופיעות רק שם ולא במקור)

    14/04/2016 21:40

איך שכחתי… בלאק אתה יכול לכתוב אולי את הבן של אלאדין. במילא היה לי רעיון לכתוב אותו אבל הוא שלא כמו שאר הדמויות לא ממש שלם.

15/04/2016 07:46

אמורה – אני די שונא את אלאדין.
אז… לא נראה לי שכדאי שאני אכתוב את הבן של אלאדין.
אני חשבתי כבר על הבת של המכשפה מבת הים הקטנה(מעכשיו אני פשוט אקרא לה אורסולה כמו בדיסני כי זה יותר קצר -_-).
ויש לי כל מיני רעיונות לבן, אני רק צריך למצוא את הדמות המתאימה.
אפרופו אלאדין – אם את רוצה בן לג'יני, אותו אני יכול לכתוב. את הג'יני תמיד אהבתי. אבל תגידי לי אם תצטרכי, אני בינתיים אמשיך לחשוב.

15/04/2016 09:23

וחבל, כי אלאדין הוא שלמות. אממ בן לג'יני זה די בעיה כי מתוכנן לי כבר משהו בנוגע לדמות. אמממ וואי זה די מסובך חחח אבל אין בעיה שתכתוב דמות לבת של אורסולה (רק שלא יקראו לה בסיפור אורסולה חח)

15/04/2016 10:04

אז אני לא אכתוב בן לג'יני.
אני פשוט נואש למצוא שידוך לאנג'י. ברור שהשידוך הכי טוב זה רפאל – אבל נראה לי שוויתרת על הרעיון. אז אני ממשיך לחפש.
אז אני אכתוב עכשיו את הבת של אורסולה – זה אומר שגם אנה(אם את לא זוכרת – הבת של בת הים הקטנה שכתבתי ושרפאל לקח לה את הקול) תופיע בספר הזה?)
רק תגידי לי מה בעניין הקול. את רוצה שלדמות שאני אכתוב יהיה קול כמו של אנה, כמו של בת הים הקטנה, או שפשוט לאמא שלה(אורסולה XP) יש את הקול של אמא של אנה(אריאל ^-^)?

15/04/2016 10:14

רפאנג'י לעולם לא יהיה חחח על זה אין ויכוח. אממ אם אתה כותב את הבת של אורסולה אז שלה יהיה הקול של אנה. ואני רוצה שכל דמות שהייתה תופיע שוב בחלק כלשהו בסיפור, בגלל שזה האחרון הוא דורש מלא קאמבקים, שלא לדבר על זה שאני אוהבת קאמבקים! אז אנה תופיע מתישהו.

15/04/2016 10:17

טעות, הקול של אמא של אנה XD

15/04/2016 10:17

שם: הייזל(Hazel) ואם אפשר להחליף את השם של הבת של כיפה אדומה ל-אריאל. תודה.

גיל: 16

בת של: המכשפה מבת הים הקטה – אורסולה D:

מראה חיצוני: אז חיפשתי תמונות של אורסולה מוואנס, והגעתי לאורסולה הצעירה מוואנס. זה פחות או יותר איך שדמיינתי אותה אז.. –
שיער ארוך ושחור כפחם. לרוב קלוע לצמה ארוכה. עיניים ירוקות כאצות עם זיק מסוים של שובבות וסקרנות. עור בגוון מוקה. שיניים מושלמות וחיוך זומם. אמורות להיות לה זרועות תמנון? כי אני לא מדמיין אותה ככה. אבל אם בא לך תוסיפי לה.
הולכת כמעט תמיד יחפה ואוהבת ללבוש בגדים ירוקים כי הם מדגישים לה את העיניים.

אופי: סקרנית, מסתורית, צינית, חייכנית, פזיזה, מהירת מחשבה, תמיד צריכה להיות זאת שאומרת את המילה האחורנה. להוטה ללמוד, לנסות, לבחון. מסתכלת על העולם בזווית קצת הומוריסטית. יכולה להיות, מעצבנת, ילדותית, תלותית ובעיקר רעשנית אבל סך הכל היא מאוד נחמדה וכיף להיות בחברתה.
קשה לה לסלוח – והיא תהפוך כל נקמה שלה למהנה במיוחד(בשבילה. לחלוטין לא בשביל הקורבן). חסרת טקט, יכולה להגיד דברים קצת לא במקום. ואם היא פוגעת במישהו – לפחות לא במישהו שאכפת לה ממנו(ולא ממש אכפת לה ממישהו) – לא אכפת לה. עושה מה שבא לה ולא אכפת לה מה כולם אומרים. אם יש לה מטרה – היא תמיד תשיג אותה. תמיד מתרברבת בכמה שאמא שלה חזקה, ובכמה שהיא עצמה חזקה, מוצלחת, מוכשרת, יפה ו… .
נוטה לזלזל באחרים וכשעמם לה היא תנסה לסכסך ולגרום לריב.
היא תתן לך תחושה שהיא בלתי מזיקה אבל בשנייה הראשונה שתהיה לך הזדמנות היא תוכיח לך כמה טעית. נוטה לעזור לאנשים להשיג את הדברים שהם הכי רוצים אבל גם לשלם על זה מחיר תוך כדי. מנצלת רגעי חולשה והססנות אצל אחרים ומתעלת אותם לטובתה. אה ושכחתי להגיד שהיא מפונקת.
עבר: טוב. בתור הבת של אורסולה היא… אין לי ממש מושג. אני מניח שפינקו אותה ושתמיד שידרו לה שהיא הכי טובה בהכל.
משהו מיוחד להוסיף: אני מניח שכמו איב ואיימי גם לה יש שליטה במאגיה שחורה(או מה שזה לא יהיה) אבל מסוג קצת אחר.
היא מומחית בשימוש בסכינים.
היא יכולה להיות בלתי נראית כשהיא רוצה.
מקווה שאהבת ושתקבלי. ואני עדיין שובר את הראש לחשוב על בן כלשהו לדמות כלשהי.

15/04/2016 17:23

    הו והייזל היה נשמע כל כך טוב לבת של כיפה אדומה… >.<
    אממ יש מצב אתה בוחר שם אחר? אני פשוט ממש לא אוהבת את השם הזה, והוא נותן קונוטציה לבת הים הקטנה :S

    15/04/2016 19:23

אז תשאירי את הייזל לכיפה אדומה.
ולבת של אורסולה תקראי… מה עם לילי?
אם את לא אוהבת, תנסי לחשוב על שם אחר. אין לי ממש הרבה רעיונות.
אבל מה עם הדמות עצמה? לא כתבת שום דבר… היא בסדר? תוכלי להשתמש בה.
ואמורה – חשבתי קצת על אלאדין… אם את רוצה לא אכפת לי לכתוב את הבן שלו.
רק אני צריך ממך קצת יותר הכוונה לגביו.
אם את כבר לא צריכה, אני אחשוב כבר על משהו. שבוע טוב.

16/04/2016 20:06

בטח היא טובה! ולילי זה אחלה שם חחח. הו יופי, אז בתכלס מה שחשבתי עליו בכלליות זה שבשלב מסויים הוא יפגוש את הבן של המכשף מפרס, שזה גפאר, והוא ירתע ממנו, אבל גם תהיה לו סיבה לבטוח בו וזו סיבה סודית כרגע ^^ בתכלס זה כל מה שחשבתי עליו חח הוא יהיה די חנני אם לתאר אותו במילה אחת, לא קשוח.

16/04/2016 20:13

רגע יש הרשמה? מה הפרטים בשביל ההרשמה?

28/06/2016 22:23

אוקיי תנו לי לנסות:

שם: קיטיניו מראו או החתלתול בסנדלים

גיל: 1 ורבע, אבל זה הרבה לחתולים.

בן של: החתול במגפיים (מיאו)

מראה: הוא נראה כחתלתול ג'ינג'י חמוד שהולך על שתי רגליים ולובש סנדלים. סביב מותניו חגורה המכילה שקיקים קטנים המלאים בכל מני אבקות. אך אל תתנו למראו החמוד להטעות – הוא יודע להיות הרסני בעת הצורך.

אופי: יודע לשמור על מראה חמוד אבל למעשה הוא חם מזג ונוטה לכעוס. משיחה ידידותית איתו תצא עם שריטה אחת לפחות מציפורניו החדות כתער ואין לו סבלנות. הוא לא יחכה שיפתחו לו את הדלת אלא יפוצץ אותה ויפלוש פנימה.

רקע: החתול במגפיים אימן אותו בלחימה כשהיה קטן ובגיל חצי שנה קיטיניו הלך לאיבוד בחצי הצפוני של החומה. הוא למד להכין אבקות מכושפות אותן הוא אוסף בחגורתו המסוגלות לעשות דברים רבים ומגוונים, כמו להקפיא את אויבו, לפוצץ או לפזר חשכה.

משהו להוסיף: א) אל תשכחי שהוא אחרי הכל חתלתול בגובה חצי מטר שעושה פיצוים גדולים.
ב) הוא יודע להילחם בציפורניו, בסייף זעיר, חרב מינייטורית, מחט תפירה וסכיני לחם בגודל מלא. (האחרון מועדף עליו במיוחד)
ג) כדי לדעת את כוחו האמיתי את צריכה לראות ביוטיוב Simon's cat (סרטוני יוטיוב של חתול חמוד שעושה צרות, מומלץ). כמו החתול שם, גם הוא יודע לעשות המון צרות ובלגן "בטעות".

מיאו.

28/06/2016 22:39

דמות טובה?

28/06/2016 22:39

    מצטערת אבל ההרשמה הסתיימה כבר… אני לא אוכל לקבל את הדמות הזאת, אבל את מוזמנת בכך זאת לקרוא את הסיפור ^^

    29/06/2016 07:53

אוף… ואני בן.

30/06/2016 11:17

    הו אוקיי, אז אתה מוזמן לקרוא את הסיפור ^^ ואולי גם לנסות את ההרשמה לסיפור החדש שתעלה כשאסיים את זה. :)

    30/06/2016 11:19
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך