Amora
טוב, הפרק יצא קצר מהרגיל :< אבל הבא יהיה יותר ארוך *-* ו... עכשיו אתם יודעים מי הנבל בסיפור XD הו... רגע... (הייתי חייבת לכתוב את זה חחח)

מצוד הנבלים: פרק 6- אהבה אפלה

Amora 28/04/2016 976 צפיות 7 תגובות
טוב, הפרק יצא קצר מהרגיל :< אבל הבא יהיה יותר ארוך *-* ו... עכשיו אתם יודעים מי הנבל בסיפור XD הו... רגע... (הייתי חייבת לכתוב את זה חחח)

"כריס?" עיניה הבהירות נפערו בתדהמה, ושמו היה הדבר היחיד שהצליחה לומר. שררה שתיקה רגעית. מאחוריו שמע את צעדי חבריו המתקרבים כאשר הגיעו לשם אחרי הריצה המתישה אחריו, אך הקולות היו עמומים לו והוא התקשה לשים אליהם לב. את תשומת ליבו המרכזית נתן לה.
היא כמעט ולא השתנתה. שיערה הלבן אולי התארך קצת, כנפיה השחורות מעט התרחבו, הוא כמעט ושכח מזוג קרני התיש העגולות שגדלו מאוד מאז ראה אותה לאחרונה… אבל חוץ מזה, למרות שדי השתנתה, הוא לא הצליח לראות בה שום דבר שיגרום לו להתחרט על משאלתו להגיע אליה.
"איב!" הוא קרא ותפס אותה חזק. הוא לא שם לב שהרים אותה באוויר והסתובב יחד איתה כשעשה זאת, כנראה הלהט של הרגע בער בו והוא פעל לפי רק מה שבליבו. הדבר הבא שרצה לעשות היה לנשק אותה, אבל-
"רגע." היא עצרה בעדו עם ידה על שפתיו הרכות שכבר התכוננו לפגוש בשפתיה שלה. "איך אני אדע שזה באמת אתה?"
"אה, תשאלי אותי משהו שרק אני יודע." הוא הציע.
איב חשבה לרגע, ועיניה התכווצו כשעשתה זאת. הם התרחבו מחדש כאשר מצאה את האפשרות הטובה היותר. "אני יודעת!" היא תפסה בחולצתו ונישקה אותו בכוח.
כריס הופתע מכך מאוד, אבל בכל זאת, לא בדיוק נרתע, כי הרי רצה לעשות זאת ראשון.
מגע שפתיו כבר הודה בהכל, לא היה צורך לשאול איזו שאלה מטופשת. היא התנתקה ממנו וחייכה בסיפוק. "כן, זה אתה." היא סתרה על לחיו בכוח. "מה אתה עושה כאן?" טון הדיבור שלה הפך עצבני.
"השתגעת?" הוא שפשף את לחיו הכואבת והתקשה להבין מה בדיוק קורה.
"לא, ואתה?" היא שאלה אותו בכעס. "עברת את החומה כדי…" קול נחלש לפתע. "לחפש אותי?" עכשיו הייתה די מבולבלת.
"למצוא אותך." הוא תיקן את דבריה.
"זה… זה הדבר הכי נחמד שמישהו אי פעם עשה בשבילי." קולה מעט נחלש ומבטה הושפל אל הרצפה.
"את בסדר?" כריס ניגש אליה בדאגה.
"כן, כן," היא משכה באפה והרימה את ראשה מחדש. "פשוט… לא ציפיתי שאי פעם תחזור."
"את יודעת, חומה ענקית די מנעה ממני להגיע אלייך." הוא אמר וגיחך קלות. "אבל במשך כל הזמן הזה, לא הפסקתי לחשוב עלייך, אפילו לא פעם אחת."
"באמת?" חיוך קל עלה על פניה. הוא הנהן ללא היסוס.
"איב, מה קורה שם?" קול נשי נוסף נשמע לפתע ממרחק. מעבר לאחת מדלתות חדרי הטירה יצאה נערה בגילה, והיא התקרבה בזריזות אליהם. היא לבשה שחורים כולה, מלבד אבן תכשיט השרשרת האדום והבוהק שענדה. שיערה השחור היה ארוך יותר מאי פעם, כנראה לא הסתפרה מאז מפגשם האחרון. כשהגיעה אליהם, היא הופתעה מאוד, כמו איב, לראות את האורחים המוכרים שבביתם.
"כן, איימי." איב פנתה אליה, בקול רך הפעם, שונה מאוד מאיך שנהגה לפנות אליה תמיד. כנראה שלא רק המראה שלהן שינה צורה.
"הו, אתם!" ועדיין, איימי התעלמה מהשבתה של איב, והתעסקה יותר בכך שבני גיבורים באמת דורכים על רצפת הארמון השייך לאמהות שלהן- הפיה הרעה, והמלכה הרעה, או בשמן האמיתי, איך שפנו זו לזו- אופליה וריינה. "אבל… איך?"
"אנחנו באמת חייבים לחזור על זה בכל פעם מחדש?" נואר העלתה את השאלה בתסכול רב.
"זה לא משנה איך, רק חשוב שתדעו שאנחנו רוצים להרוס את החומה ולבטל את הפילוג." אנג'י הסבירה להן בקצרה.
"נו, שיהיה בהצלחה." איימי אמרה באדישות והשליליות שתמיד אפיינו אותה. לפחות זה נשאר, דבר מוכר.
"הו באמת, אתן לא רוצות שזה יקרה?" אנג'י שאלה אותן.
"אני אומר לכם את האמת," איב ענתה בהודאה. "אנחנו די אוהבות את המקום הזה."
"מה?" כולם התפלאו.
"בלי חוקים, בלי בני מלוכה, טוב, מלבדי, כמובן, בלי חובות," איימי הסבירה. "פה אנחנו יכולות לעשות כל מה שאנחנו רוצות לעשות."
"גם קודם יכולתן." כריס אמר, וכולם, לא רק איב ואיימי, הסתכלו עליו וידעו שהוא מבלף. "טוב, בערך." הוא חשב שוב, וניסה למצוא סיבה נוספת. "כשאהיה מלך, אני אוודא שתקבלו כל מה שתרצו." הוא אחז בידיה של איב.
"כל מה שירצו?" אדוארד נבהל.
"כל מה שנרצה?" איב ואיימי הסתקרנו.
"כל עוד לא יעבור על החוקים, כמובן." הוא הוסיף. הן התאכזבו מעט, ואדוארד חש כמעט הקלה. כמעט, כי כריס בכל זאת הציע משהו שלא יעלה על הדעת.
"המ," איב חשבה לעצמה. "אגיד לכם מה, ניתן לכם להתרענן כמה זמן מהדרך שעשיתם עד לפה, ואחר כך נחשוב יחד מה אפשר לעשות בקשר למצב. בסדר?"
"כן." כריס ענה בשמם. "זה… יהיה מושלם." חיוכו אליה הדביק לה אחד משלה.
"תפנו לשם." היא הצביעה אל אחד מפתחי המסדרונות האחוריים. "בדלת הראשונה נמצאים מרחצאות מדהימים, אתם תאהבו את זה." היא הסבירה, והם התחילו לפנות לשם כעצתה. "אני אבוא עוד מעט." היא קראה, בעיקר לכיוונו של כריס.
הוא הפנה אליה מבט מודה ומאושר, והיא נופפה אליו כמקבלת את הסימן, והוסיפה לשלוח לו עם ידה הודעה אילמת שיחכה לה. הוא הנהן אליה, וחזר להסתכל קדימה ולפנות לאותם מרחצאות קסומים.
לאחר שנכנסו ונעלמו מעיניהן של הבנות, איב פנתה שוב אל איימי, בעלת בריתה ואחותה כמעט.
"אז, איימי," חיוכה שינה את עצמו לפתע. "איך המשחק שלי?"
"תראי, אני לא אוהבת להחמיא, אבל אני חייבת להודות שדווקא היית… טובה." איימי השיבה לה באותו טון בו קיבלה את השאלה.
"טוב זה רק לגיבורים." איב תיקנה אותה. "אני הייתי מצוינת." היא גיחכה בגאווה. "ו- טוב, גם אלן קצת הוסיפה לכך."
"נכון. אז, מה עכשיו?" איימי שאלה אותה.
"תאספי את השאר." איב הורתה לה. "אני כבר אעסיק אותם עד לשלב הבא."
"הו, סוף כל סוף." איימי חייכה מהמחשבה. "חיכינו יותר מדי זמן."
בזמן שדיברה, איב כבר החלה לגשת למרחצאות הקרובות, אליהן שלחה את האורחים הגיבורים שלהן.
"אבל, רגע," איימי פנתה אליה לפני שנפרדו. "החלק של המרחצאות בכלל לא היה בתוכנית."
"הו, באמת?" קולה המיתמם של איב לא הצליח לעבוד עליה. היא הסתכלה עליה כשגיחכה בחיוך חושך שיניים ועיניים מנצנצות, ופנתה להעסיק אותם בזמן שאיימי תעשה את שלה.


תגובות (7)

לא! לא! לא! לא!!!
עד שהם נפגשו! עד שהם התנשקו!
למהההה איב למההה חזרת להיות רעה?
מה התוכנית שלהם? מה הם הולכים לעשות לכריס, אנג'י ונואר?
למה לא יכולת להיות טובה וזהו, איב?
למה???

——
אוקי עכשיו אני יכול לכתוב תגובה שלא פורקת את העצבים שלי על איב כרגע. הפרק היה מעולה, מנוסח טוב כרגיל, אהבתי :)
תמשיכי! עכשיו! עכשיו אמרתי! מה את עדיין עושה פה? את לא אמורה להמשיך?

סתם, קחי ת'זמן. ואל תשכחי לשלוח לי גם את התגלות הקסם 3~

28/04/2016 10:59

    חחח קודם אני צריכה להמשיך לשכתב את התגלות הקסם…. 0-0
    בתכל'ס, יש לי את הפרק הבא מוכן, הבעיה שאני לא יודעת כמה אכתוב שבוע הבא ואני לא רוצה שיקרה מצב שלא יהיו לי פרקים :ם
    ואם יורשה לי להוסיף- מוחעחעחעחע

    28/04/2016 11:12

לפני הכל.
שינית תמונת פרופיל לזלינה. וווווההההההווווווו!!!!!!!
אני אוהב את זלינה. שחקנית מעולה. ובכלל אני אוהב את המכשפה המרושעת מהמערב.
עכשיו לפרק – יש! אמורה אני מודה לך!
איב ואיימי חזרו(?) להיות רשעות! מעצבן קצת שנבל הופך להיות טוב(כמו שקרה עם ראמפל ודי עם רג'ינה…). מילא איימי, אבל האמת שמאיב לא ציפיתי.
ולמה לעזאזל הם מובילים אותם למרחצאות?!?!?!
"תאספי את השאר" – נבלים נוספים בדרך? מוחעחעחעחע
"חיכינו יותר מדי זמן" – כשאומרים משהו כזה – זה אומר שהם יצטרכו להמשיך לחכות כי בסופו של דבר התוכנית לא תצא לפועל. אבל מה התוכנית שלהם?
ולמה הם רוצים את הגיבורים? להרוג אותם? להשתמש בהם ככופר? לענות אותם? מה הם מתכננים לעשות… ואיפה רפאל? אם מתכננים משהו – גם רפאל צריך להיות!
המשך, אמורה! דורש המשך!
או ושכחתי לכתוב משהו על הפרק – מעולה, כרגיל.
מאוד מאוד אהבתי את איימי בפרק. מאוד.

28/04/2016 11:39

    חחח תודה רבה! ^^
    הממממ לך תדע, הם נבלים, יש להם ים אופציות וים סיבות *-* אבל גם, אתה יודע, אם בסוף הסיפור הם לא יהפכו לטובים, אז לסיפור לא יהיה סוף טוב, ואנחנו רוצים סוף טוב :ם
    אבל תסמוך עליי שיהיו נבלים שלא בדיוק ירצו להיות טובים מוחעחעחע
    ורפאל יופיע בפרק הבא-הבא, אל תדאג ^^ עוד לא נפטרתי ממנו XD
    הו, גם אני אוהבת את זלינה! והיא הייתה כל כך חמודה בפרק של השבוע :ם

    28/04/2016 11:51

בלאק. אתה הרגע ספיילרת על וואנס? אני מאוד מקווה שלא, כי אני רק בפרק השני (מגיע לי מזל טוב, התחתי לראות את זה סוף סוף ^^)
************************************************************
לפרק: אוי איב, כמה שאני שונאת אותך. חבל אמורה, עד שהתחלתי לחבב אותה חבל.
איימי דווקא אחלה.
כריס המסכן…
מה הם מתכננים? ומה הקשר מרחצאות? אני דיי בטוחה שהם לא קיימים. אני גם דיי בטוחה שאני טועה במה שאני דיי בטוחה בו -,-
רפאל יופיע רק בפרק הבא-הבא! שיא חדש לאי הופעת דמויות שאני "בסדר" איתן. תודה לך אמורה -_-
אין לי הבה מה להוסיף כי הפרק באמת יצא קצר יחסית…
אז רק אבקש: המשך!

28/04/2016 16:17

    חחחח תודה רבה ^^
    כן, העלילה בספר הזה ממש נמשכת XDD
    ובלאק לא ספיילר, הוא רק הודיע שתהיה דמות כמו זלינה *-* בעצם, שתהיה זלינה.

    אוקיי, בואו נעשה דבר כזה, אם כל מי שרוצה פרק נוסף כמה שיותר מהר יגיב פה, יש מצב שאשקול להעלות אותו מחר (וזה תלוי אם באמת יגיבו ומתי כן? XP)

    28/04/2016 16:24

~מגיבה~

28/04/2016 17:10
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך