להתחיל ?

האפלה(הקדמה)

01/03/2014 738 צפיות תגובה אחת
להתחיל ?

שוב אותו יום,הכל חוזר אלי מאותו הלילה .
עברה בי צמרמורת רק מלחשוב על זה .
סגרתי את עייני להעביר את המחשבה הזאת אבל ראיתי אותו , אותה דמות חשוכה ,אפלה,שחורה לוחשת לי באוזניי בקול צרוד ועמוק .איבדתי את הכרתי.לא הבנתי מה קרה באותו זמן , זה הרגיש לי כאילו הוא פה ,ממש לידי קולו האפל הידהד לי בראשי " זה עוד לא נגמר " נסיתי לברוח אבל לא הצלחתי נכנסתי כמה שיותר לאפלה .

"טדי" שמעתי את קולה של אמא
טדי הכל בסדר " פתחתי את עייני בבהלה וראיתי את אימי בדאגה
" כן אמא הכל בסדר ,אל תדאגי זה סתם עוד סיוט "אמרתי בחיוך אפילו שרציתי לספר לה הכל , את מה שרודף אותי .
"יש לך עוד שעה בית ספר תתארגני , את רוצה שאני יסיע אותך ?"
" לא אמא זה בסדר אני ילך ברגל " לא רציתי להעמיס אליה .

היי אני טדי בת 16
כבר הרבה זמן אני סובלת מסיוטים מתמשכים , כבר כמה לילות אני קמה בבהלה
זה מדאיג את הורי , הם לא יודעים מה כבר לעשות . אין לי אחים ואחיות .
יש לי חברה טובה .ג'סי. היא יודעת על הסיוטים המתמשכים שלי היא ניסתם לעזור לי כבר כמה פעמים אך זה לא עוזר .
אין לי הרבה חברים אני לא הכי " מקובלת " .
שיערי בלונדיני עם עיינים כחולות כמו השמיים אני לא הכי רזה עורי בהיר וחיוור אני ממש לא דומה להורי .
לפעמים עוברת בי מחשבה שאני מאומצאת , שאלתי כמה פעמים את אימי אם אני מאומצאת אבל כל פעם שאני שואלת אותה היא פשוט אומרת לא וכועסת עלי כי אני חושבת על כך .
אני מנגנת בגיטרה ושרה. אני מוציאה את הרגשות , הפחדים שלי בכתיבת שירים ואחר כך אני מוצאת למילים מנגינה מתאימה .
רוב השירים שלי באים ממקום של כאב .


תגובות (1)

נשמע יפה
תמשיכייי

01/03/2014 11:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך